Web Analytics Made Easy - Statcounter

تربتی نژاد گفت: یک هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل در شهرستان گرگان وجود دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «بهجت تربتی نژاد» ظهر امروز (چهارشنبه 22 اردیبهشت) در جمع خبرنگاران در خصوص برگزاری آزمون های حضوری پایه های نهم و دوازدهم گفت: این دو پایه از پایه های مهم در نظام آموزشی 12 ساله هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرگان افزود: در پایه دهم انتخاب رشته و سنجش دانش آموزان صورت می گیرد و همه دانش آموزان در محیط دقیق تری قرار می گیرند و هدایت تحصیلی را درست تر انجام می دهند.

 

وی ادامه داد: با برگزاری آزمون حضوری عدالت آموزشی در تمامی امتحانات رعایت می شود.

 

تربتی نژاد خاطرنشان کرد: در پایه دوازدهم نیز به دلیل اینکه معدل در کنکور تاثیر دارد و رعایت عدالت و حفظ سلامت بیشتر امتحان، این آزمون هم به صورت حضوری با پروتکل های بهداشتی سختگیرانه برگزار می شود.

 

وی گفت: تمامی مدیران مدارس الزام دارند تا شرایط بهداشتی را رعایت کنند تا برای سلامت دانش آموزان اتفاقی نیفتد.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرگان از ثبت نام غیرحضوری و اینترنتی ورودی مقطع اول خبر داد و افزود: ثبت نام مقطع اول سال 1400- 1401 به صورت اینترنتی انجام می شود.

 

وی در خصوص دانش آموزان بازمانده از تحصیل، گفت: در شهرستان گرگان هم همچون همه جای کشور به دلیل اینکه دانش آموز و خانواده شرایط آموزش مجازی را نداشتند تا یک درصدی بازمانده از تحصیل داشتیم.

 

تربتی نژاد اظهارداشت: انتظار بود مناطق آسیب پذیر شهر بازمانده از تحصیل داشته باشیم ولی برعکس شد و بیشترین مراجعه کننده داشتیم.

 

وی با بیان اینکه یک هزار و 800 دانش آموز داشتیم که مراجعه نکردند، گفت: حدود 700 نفر از دانش آموزان را جذب کردیم و تا پایان سال هم فرصت داریم تا بتوانیم بقیه را جذب کنیم.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرگان افزود: تقریبا یک هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل در شهرستان گرگان وجود دارد.

 

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرگان ثبت نام دانش آموزان بازمانده از تحصیل بازمانده از تحصیل شهرستان گرگان دانش آموزان تربتی نژاد دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۵۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت به تحصیل ۶۰ هزار تارک تحصیل در کشور

نادر کریمی‌بیرانوند ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران در سنندج اظهار داشت: در اجرای طرح «شهید محمودوند» که در راستای شناسایی دانش آموزان بازمانده از تحصیل  اجرا می شود، سال گذشته ۶۰ هزار تارک و بازمانده از تحصیل به چرخه آموزش بازگشتند.

 مدیرکل حوزه متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش، مهارت‌آموزی دانش‌آموزان را یک عامل مهم در رشد ساحت اقتصادی و اشتغال عنوان کرد و گفت: تا وقتی که دانش‌آموزان مهارت ورود به بازار کار را کسب نکنند نمی‌توانند در این امر تاثیرگذار باشند.

وی با بیان اینکه مدارس شبانه‌روز اوقات فراغت خوبی برای دانش آموزان در خود دارد، بیان کرد: استان کردستان یک استان پیشرو در مهارت آموزی مدارس شبانه روز است و در همین راستا نمایشگاه طرح‌های خوداتکایی مدارس شبانه روز استان در محل نمایشگاه‌های دائمی از امروز برپا می‌شود.

کریمی بیرانوند از تصویب آیین‌نامه مهارت‌آموزی برای دانش‌آموزان متوسطه خبر داد و افزود: در ساختار آموزشی نیز تغییراتی داده شده و ساعات درسی مهارت آموزش داده خواهد شد.

مدیرکل حوزه متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: در این اقدام دانش‌آموزان دوره متوسطه دوم در طول سه سال تحصیلی خود ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی را در قالب درس‌های خود می‌گذرانند. 

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • آیا دختران ازدواج کرده می توانند در مدارس روزانه هم تحصیل کنند؟
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • ۶۰ هزار تارک تحصیل سال گذشته به چرخه آموزش بازگشتند
  • بازگشت به تحصیل ۶۰ هزار تارک تحصیل در کشور
  • تحصیل اجباری ۹ هزار دانش‌آموز‌ شهر صدرا در شیراز
  • بررسی علت بازماندگی از تحصیل ۲۰ گویه در خوزستان
  • تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند
  • آزمون دوباره از ۱۳۵ کنکوری جامانده «زیرکوه»!
  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد