Web Analytics Made Easy - Statcounter

قهرمان بمانا چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مرحوم صفری بر اثر فشار خون بالا  و در پی آن خونریزی مغزی دچار مرگ مغزی شده بود.
وی ادامه داد: عمل برداشت عضو  روز سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ در اتاق عمل بیمارستان پیمانیه توسط تیم اتاق عمل و  جراح اعزامی از شیراز صورت گرفت.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جهرم اظهار داشت: چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت‌ماه نیز کبد آن مرحوم به خانم ۴۸ ساله از ارومیه در بیمارستان پیوند اعضا شیراز اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 بمانا ضمن تسلیت به خانواده مرحوم صفری و طلب غفران و رحمت الهی برای آن مرحوم، از حرکت زیبا و انسان دوستانه این خانواده قدردانی کرد.
شهرستان‌های خفر و جهرم در جنوب شرق شیراز قرار دارند.

برچسب‌ها دانشگاه های علوم پزشکی جهرم اهدای عضو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه های علوم پزشکی جهرم اهدای عضو دانشگاه های علوم پزشکی جهرم اهدای عضو اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۵۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در روستای کوهمره سرخی

محمدجواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس اظهار کرد: اعضای یک خانواده در روستای کوهمره سرخی بعد از مصرف قارچ دچار علائم تاری دید، لرز، تعریق، تهوع و استفراغ و سردرد شدند.

او ادامه داد: ۷ نفر از اعضای این خانواده به بیمارستان علی اصغر شیراز و یک کودک نیز به بیمارستان نمازی شیراز مراجعه و تحت درمان قرار گرفته اند.

سم موجود در قارچ‌های خود رو با هیچ یک از روش‌های طبخ شامل پختن، سرخ کردن و یا کباب کردن از بین نمی‌رود، بنابراین توصیه می‌شود شهروندان فقط از قارچ‌هایی که به صورت صنعتی و بهداشتی تولید و در فروشگاه‌های معتبر عرضه می‌شوند، استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • پای پیشکسوتان صنایع دستی به ارگ کریم‌خانی شیراز باز شد
  • اهدای عضو در کرمان، نجات بخش زندگی یک نفر در شیراز شد
  • افتتاح دفتر همکاری‌های علمی تاجیکستان و علوم پزشکی شیراز
  • قارچ‌های خودرو هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • اهدای عضو در کرمان، نجات بخش زندگی یک نفر در شیراز شد/ برداشت استخوان زانوی اهدا کننده عضو برای ترمیم به ۳ بیمار
  • مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در روستای کوهمره سرخی
  • آغاز رقابت بیش از ۳۶ هزار نفر در فارس در رشته تجربی
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم پزشکی شیراز
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز