Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از افراد نزدیک به علی لاریجانی گفت: لاریجانی کسی نیست که برای رای آوری یا حضور در انتخابات خودش را به آب و آتش بزند ما بارها روند مناظرات را شاهد بودیم و این چنین رفتارها از جنس علی لاریجانی نیست.

«عزت الله یوسفیان ملا» از افراد نزدیک به لاریجانی در گفت وگویی در رابطه با حضور علی لاریجانی در انتخابات 1400 و ثبت نام او اظهار کرد: آمدن لاریجانی به طور کل منتفی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: چند روز پیش مصاحبه ای از آقای پیر موذن منتشر شد که آقای لاریجانی نسبت به آن انتقاد بسیاری داشتند چرا که او به هیچ عنوان قصد ورود به انتخابات را ندارد.

یوسفیان ملا در توضیح چرایی عدم حضور لاریجانی در انتخابات تصریح کرد: لاریجانی کسی نیست که برای رای آوری یا حضور در انتخابات خودش را به آب و آتش بزند ما بارها روند مناظرات را شاهد بودیم و این چنین رفتارها از جنس علی لاریجانی نیست.

پو تاکید کرد: شاید اگر فضا کمی آرامتر بود می توانستیم امید داشته باشیم که لاریجانی در انتخابات حضور پیدا کند اما در شرایط فعلی و با اوضاعی که شاهد آن هستیم برای حضور او یا تلاش برای این موضوع کاملا دیر شده و امکانپذیر نیست.

یوسفیان ملا خاطر نشان کرد: لاریجانی همواره  می گوید که من به اندازه توانم به نظام خدمت کرده‌ام و می‌کنم و امروز دلیلی ندارد که برای رئیس جمهور شدن به هر دری بزنم. او به طور مطمئن می گوید که قصد ندارم در انتخابات شرکت کند./برنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: لاریجانی در انتخابات علی لاریجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۵۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مدال‌آوران ورزش در سال ١۴٠٢ با حضور حضور رئیس جمهور

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران ورزش کشور، روز سه‌شنبه هفته آینده با حضور آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور برگزار می‌شود.

به گفته وزیر ورزش قرار است در این مراسم ۲۳۰ میلیارد تومان در قالب پاداش به مدال‌آوران اهدا شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معاون پارلمانی رئیسی: از مجلس آینده انتظار داریم همکاری خوبی با دولت داشته باشد؛ البته ما از مجلس فعلی هم راضی هستیم
  • شاهد آرای کیفی‌تر در دور دوم انتخابات خواهیم بود
  • پیگیر تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور به لرستان هستیم
  • تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رئیس جمهور
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • تجلیل از مدال‌آوران ورزش در سال ١۴٠٢ با حضور حضور رئیس جمهور
  • تاکید رئیسی بر حضورگسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • تاکید رئیس‌جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هرچه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • پخش زنده| جشنواره ملی امتنان از کارگران با حضور رئیس‌جمهور