Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد سلطانی روز چهارشنبه در کارگروه امور زیربنایی استان افزود: باید آزاد سازی زمین هایی که شهرک های صنعتی استان در فرصت و مهلت معین شده مورد بهره برداری قرار نگرفته اند، از شهرک های صنعتی که متقاضی بیشتری دارند آغاز شود.

وی خاطرنشان کرد: در این خصوص نباید تعلل شود چرا که موجب توقف توسعه صنعتی استان خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان به ضرورت توجه به محدودیت ها در استقرار واحدها و صنایع در شهرک های صنعتی استان تاکید کرد و گفت: برای مثال در ابهر ما با مشکل تامین آب مواجه هستیم بنابراین نباید صنایع آب بر در چنین محدوده هایی مستقر شود.

سلطانی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص ایجاد شهرک‌های صنفی در مناطق شهری و روستایی استان نیز اظهار داشت: مطالعات ایجاد چنین شهرک هایی باید بر اساس سند آمایش، سند توسعه منظومه های روستایی و طرح اشتغال پایدار روستایی باشد.

وی به لزوم مکان یابی شهرک‌های صنفی بر اساس نیازها تاکید کرد و اظهار داشت: لازم است در ایجاد شهرک‌های صنفی که در حریم شهرها قرار دارند، شرکت های شهرک های صنعتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت به فرمانداری ها مشاوره های مورد نیاز را ارائه دهند.

به گزارش ایرنا، استان زنجان دارای ۳۲ شهرک و ناحیه صنعتی با مجموع سه هزار و ۵۰۰ هکتار زمین و یک هزار و ۷۰۰ طرف قرارداد است.

شهرک‌های صنعتی استان زنجان ۸۵۰ واحد تولیدی را در خود جای داده اند.

برچسب‌ها شهرک صنعتی استانداری زنجان زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرک صنعتی استانداری زنجان زنجان شهرک صنعتی استانداری زنجان زنجان اخبار کنکور شهرک های صنعتی صنعتی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۵۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهضت ملی مسکن، تحولی در حوزه روستایی ایجاد خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ فرماندار شهرستان چناران با اشاره به اینکه اجرای طرح نهضت ملی مسکن، تحولی بزرگ در حوزه روستایی بوجود خواهد آورد، گفت: ضرورت دارد تا بخشداران و دهیاران با همکاری بنیاد مسکن نسبت به تامین زمین با الحاق به بافت و یا بازنگری طرح هادی اقدام نمایند.

محسن مه آبادی ادامه داد: اجرای طرح نهضت ملی مسکن علاوه بر فراهم نمودن زمینه مهاجرت معکوس به روستاها، خانه دار شدن جوانان نقش بسزایی در رونق اقتصادی کسب و کار و همچنین اشتغالزایی خواهد داشت.

نماینده عالی دولت در شهرستان چناران تاکید کرد: بخشداران با مشارکت دهیاران و همراهی بنیاد مسکن نسبت به ثبت نام افراد واجد شرایط دریافت زمین و اعطای تسهیلات مسکن روستایی اهتمام بیشتری داشته باشند.

در طرح نهضت ملی مسکن، تامین زمین بصورت اجاره ۹۹ ساله و تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی نقش بسزایی در تامین مسکن و مهاجرت معکوس به روستا‌ها خواهد داشت که این مهم به جدیت در دولت سیزدهم دنبال می‌شود.

دیگر خبرها

  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد
  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه
  • تعیین تکلیف نهضت ملی مسکن در شهرستان کیار تا ماه آینده
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • سیاست‌های صنعتی باید تعیین تکلیف شود/ سهم اندک تولید از اعتبارات بانکی
  • ایجاد ۳۰ هکتار شهرک فناوری در خراسان شمالی
  • پاکسازی اراضی شهرک صنعتی قرچک همزمان با هفته زمین پاک
  • نهضت ملی مسکن، تحولی در حوزه روستایی ایجاد خواهد کرد
  • زمین‌های واگذارشده به دستگاه‌های اجرایی تعیین تکلیف می‌شوند
  • اجرای طرح هادی در ۶۰ درصد روستا‌های ایجرود