Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کانون فرهنگی و هنری رمضان مسجد امام حسین (علیه السلام) بجنورد از تهیه و توزیع ۱۰۰ بسته عیدانه به مناسبت عید سعید فطر بین خانواده های نیازمند بجنوردی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «محمد رحیمی»، مدیر کانون فرهنگی و هنری رمضان مسجد امام حسین (علیه السلام) بجنورد با تبریک قرار گرفتن در آستانه عید سعید فطر، گفت: 100 بسته معیشتی به همت فعالان کانون و خیرین و نیز مشارکت مرکز نیکوکاری  امام خمینی (ره) بجنورد به مناسبت عید سعید فطر  بین خانواده های نیازمند توزیع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 وی افزود: برای این بسته های عیدانه هر کدام به طور میانگین 150 هزار تومان  هزینه شده  که شامل برنج، حبوبات، روغن، ماکارونی و چای است.

 

رحیمی اعلام کرد: در آستانه عید سعید فطر و به همت خیران یک رأس گوسفند خریداری و ذبح و در قالب  27 بسته بین نیازمندان توزیع شد.

 

وی به دیگر اقدامات نیکوکارانه و خداپسندانه این کانون اشاره کرد و گفت: در ایام ماه مبارک و همزمان با میلاد کریم آل طه 300 بسته به ارزش 300 هزارتومان تهیه و در میان سفره افطاری افراد نیازمند قرار گرفت.

 

رحیمی همچنین اعلام کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون نیز حدود پنج هزار پرس غذای گرم بین خانواده های نیازمند توزیع شده است.

 

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: بسته همدلی کانون مسجد عید فطر خانواده های نیازمند عید سعید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۵۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند تهیه ترشی سیر به روش سنتی یک خانواده روستایی آذربایجانی (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کباب کردن ۱۲ کیلو گوشت توسط بانوی آذربایجانی (فیلم) پخت ماهی خاویاری به سبک آشپز آذربایجانی (فیلم) فرآیند پخت بره و ده‌ها مرغ زیر یک بشکه بزرگ فلزی (فیلم)

دیگر خبرها

  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • فرآیند تهیه ترشی سیر به روش سنتی یک خانواده روستایی آذربایجانی (فیلم)
  • همدلی با کودکان، مهارتی که خانواده‌ها با آن غریبه‌اند
  • توزیع کالا درآذربایجان غربی نیازمند مدیریت است
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران