Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار شاهوارپور با بیان اینکه در ۲ ماهه اول امسال، حدود ۱۱۰ هزار بسته معیشتی توسط سپاه پاسداران و با همکاری کمیته امداد امام خمینی و بسیج سازندگی تهیه و توزیع شده گفت: همچنین پخت و توزیع غذای گرم و اهدای جهیزیه از دیگر اقدامات این مجموعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سردار حسن شاهوارپور» ظهر امروز (چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت) در مراسم توزیع ۶ هزار بسته معیشتی در خوزستان، ماه رمضان را ماه رحمت و مغفرت رمضان دانست و اظهار کرد:  امیدواریم خداوند برکات و فیوضات این ماه را برای پیشرفت، آبادانی و سلامتی ملت ما و عبور از موانع همچنان مستدام قرار دهد و امیدواریم مردم ما هرچه زودتر از شر ویروس کرونا نجات پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان افزود: در زمینه ویروس کرونا، ما نیز در تلاش برای تبدیل زندگی به دور از استرس کرونا هستیم تا زندگی را به خانواده ها باز گردانیم.

 

وی با بیان اينکه بسیج سازندگی یک مجموعه خدمتگزار است تصریح کرد: این مجموعه با همت و تلاش جوانان این مرز و بوم، رشد و نمو کرده و امروز یک مجموعه بالغ برای خدمت رسانی است.

 

سردار شاهوارپور اضافه کرد: امروز در راستای خدمت به مردم و جمع آوری کمک های مومنانه با حمایت کمیته امداد خوزستان بیش از ۶ هزار بسته غذایی به مناسبت عید فطر در استان توزیع می شود.

 

وی ابراز کرد: در ۲ ماهه اول امسال، حدود ۱۱۰ هزار بسته معیشتی توسط سپاه پاسداران و با همکاری کمیته امداد امام خمینی و بسیج سازندگی تهیه و توزیع شده و بخشی از آن نیز در حال توزیع شدن است.

 

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان به پخت غذای گرم با عدد بسیار بالایی توسط کمیته امداد بسیج سازندگی و سپاه پاسداران اشاره کرد و ادامه داد: همچنین امسال بیش از ۱۲۶ جهیزیه تهیه شده و در اختیار مزدوجین قرار گرفته است.

 

وی با اشاره به اینکه بسیج سازندگی یک مجموعه پویا، با نشاط و خودجوش است که از جوانان داوطلب و ایثارگر تشکیل شده عنوان کرد: این مجموعه بیش از ۸۰۰ گروه جهادی را سازمان دهی کرده که در نقاط مختلف استان در حال خدمات رسانی هستند و در بخش ساخت و تعمیر منازل و تلاش های بسیاری در دوران سیل، زلزله و آبگرفتی های شهری اقدامات بسیار خوبی توسط این گروه‌ها انجام شده است.

 

شاهوارپور با اشاره بیش از چهار هزار منطقه روستایی در خوزستان اذعان کرد: حاشیه های برخی از شهرهای خوزستان از نظر مشکلات خدماتی همچون روستاها و حتی بدتر هستند و گروه های جهادی با حضور در این مناطق اقدام به خدمات رسانی می کنند.

 

وی به توافق نامه ای با کمیته امداد، بنیاد مسکن و بهزیستی در این خصوص اشاره کرد و گفت: با همکاری دستگاه های اجرایی و با استفاده از ظرفیت نیروهای جهادی بتوانیم بخشی از مشکلات و آلام مردم را تسکین دهیم؛ همچنین در ساخت، تعمیر و تجهیز مدارس و مساجد نیز اقدامات بسیار زیادی در استان توسط گروه های جهادی انجام شده است.

 

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان خاطر نشان کرد: همچنین در بخش آموزش های عقیدتی و کلاس های قرآنی نیز اقدامات متعددی انجام شده است.

 

وی با اشاره به طرح شهید سلیمانی در راستای مبارزه با ویروس کرونا یاد آور شد: در این طرح گروه های جهادی برای شناسایی بیماران کرونایی در سراسر استان اقدام کردند و با اهدای بسته های معیشتی و بهداشتی اقدامات شایسته ای را در این زمینه انجام داده اند.

 

پایان پیام/679

منبع: شبستان

کلیدواژه: توزیع بسته های معیشتی حمایت از نیازمندان بسیج سازندگی کمیته امداد بسته معیشتی هزار بسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۶۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌ها خبرگزاری تقریب، حجت‌ الاسلام رازیانی در  مراسم توزیع اقلام مورد نیاز فقرا تحت عنوان پویش دست های مهربانی که با حضور نماینده ولی فقیه در کردستان و فرماندار شهرستان سنندج و مدیر کل اموال تملیکی برگزار شد، اظهار داشت: تشکل های دینی رکن اصلی کمک به فقرا و نیازمندان هستند.

وی افزود: در پویش دست های مهربان تشکل های دینی در تمامی مراسمات و مباحثی که همیشه در طول سال به وجود می آید پیشقدم و مؤثر بودند؛ چه در مراسمات، مناسک و شعائر و چه در حوادث و وقایع طبیعی مانند زلزله که پیش می آید؛ الحمدلله همیشه این تشکل های دینی پیشقدم و فعال و تأثیرگذار در عرصه ها بوده اند.

حجت الاسلام رازیانی بیان کرد: به همت و همیاری و کمک سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان اموال تملیکی کشور در راستای آن رسالت اجتماعی و در راستای محرومیت زدایی در مناطق محروم اقدام به تهیه بسته های پوشاک برای خانواده های نیازمند و فقرا کرده اند.

وی تصریح کرد: در اجرای طرح پویش دست های مهربانی و در این مرحله ۵۰۰ بسته پوشاک مهیا شده که این بسته ها بعضا کمی متفاوت هستند و ۶ تا ۷ قلم لباس اعم از بلوز، شلوار، کاپشن و وسایلی در این زمینه و یک جفت کفش و یک بسته لوازم التحریر به ارزش چهل میلیون ریال در هر کدام از این بسته ها تعبیه شده است که توسط تشکل های دینی و با همکاری کمیته امداد و سازمان بهزیستی بین افراد نیازمند شناسایی و توزیع می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • بسیج سازندگی پارسال ۴ هزار و ۵۰۰ شغل ایجاد کرد
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • اهدای ۱۴۶ بسته معیشتی به مدرسه استثنایی پارسا در سنندج
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • کاگران فولاد اکسین در ابتدای سال شعار "جهش تولید" را محقق کردند / شروع طوفانی اکسین در سال ۱۴۰۳ آغاز مسیر موفقیت است
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • آبرسانی سپاه به ۲۰۵ روستای کردستان