Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@18:56:22 GMT

سیدجلال حسینی از رکورد رضا عنایتی می گذرد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۶۰۵۲

سید جلال حسینی با بازی در دربی پیش رو رکورد رضا عنایتی را جا به جا خواهد کرد

کاپیتان پرسپولیس در صورتی که در بازی این هفته این تیم مقابل استقلال به میدان برود، رکورددار مسن ترین بازیکن دربی خواهد شد.

به گزارش طرفداری، سیدجلال حسینی با حضور در دربی رفت عنوان مسن ترین بازیکن تاریخ پرسپولیس در این دیدار را از آن خود کرد و در صورتی که در دربی شماره 95 هم بازی کند با عبور از رضا عنایتی، عنوان مسن ترین بازیکن تاریخ دربی را نیز به نام خود ثبت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا عنایتی مهاجم گلزن استقلال با 39 سال و 24 روز در بازی برگشت لیگ چهاردهم مقابل پرسپولیس به میدان رفت و البته در آن بازی موفق به گلزنی نشد تا پرسپولیس در نهایت به پیروزی برسد.

بر همین اساس اگر سیدجلال حسینی در بازی روز جمعه مقابل استقلال در ترکیب خط دفاعی پرسپولیس به میدان برود، با 39 سال و 101 روز مسن ترین بازیکن تاریخ دربی خواهد شد.

این بازی از ساعت 19:30 جمعه برگزار خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید:

حمله پیشکسوت استقلال به سیدجلال حسینی

سیدجلال حسینی: یک جوان 20 ساله که بزرگ‌ تر و کوچک‌ تر سرش نمی‌ شود عصبانی ام کرد!

 

اخبار داغ 

اوجی هنرمند معروف درگذشت + عکس برترین های قرن با ادموند اختر: سر یک سوتفاهم مایلی کهن مرا خط زد، شماره 11 را به خداداد دادند حمله پیشکسوت استقلال به سیدجلال حسینی مقصد بعدی سردار آزمون؛ آتالانتا، رم یا دورتموند؟ اولیور کان: صحبت از انتقال هالند به بایرن مونیخ یعنی شرایط کنونی را درک نکرده اید کارنامه پرافتخار پپ گواردیولا؛ 12 فصل مربیگری، 9 قهرمانی در لیگ، 31 قهرمانی در همه رقابت ها

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مسن ترین بازیکن سیدجلال حسینی رضا عنایتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۶۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیدجلال مربی دیگر سکوت نمی‌کند

به گزارش ورزش سه بعد از اینکه در نیم فصل دوم مجوز نشستن سیدجلال حسینی روی نیمکت تیمش صادر شد حالا او یکی از دستیاران اوسمار است که لب خط می‌آید. 
در شرایطی که رافائل گونزالس تولدو و مهرداد خانیان خیلی کم لب خط می‌آیند سیدجلال بیشتر از سایر دستیاران اوسمار در کنار خط طولی حاضر شده و با بازیکنان صحبت می‌کند. 
سیدجلال در بازی با آلومینیوم اراک در همان نیمه نخست به خاطر اعتراض به قضاوت عرب براقی کارت زرد گرفت. این دومین بازی است که او در نیم فصل دوم اخطار می‌گیرد و ظاهرا اعتراض‌هایش نسبت به دوران بازیگری‌اش بیشتر است و البته به خاطر تازه کار بودنش به عنوان مربی راحت‌تر توسط داوران جریمه می‌شود.

دیگر خبرها

  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم
  • بالاتر از آرسن ونگر؛ دستیابی میکل آرتتا به دو رکورد ویژه در دربی شمال لندن
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • حمایت بازیکن استقلال از جانشینش؛ از تو مطمئنم + عکس
  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!
  • سیدجلال مربی دیگر سکوت نمی‌کند
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • بازیکن آلومینیوم: خدا به تلاش ما نگاه کرد و پیروز شدیم