Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@22:54:08 GMT

آمادگی بهزیستی استان مرکزی برای دریافت فطریه

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۶۱۰۷

خبرگزاری آریا - مدیرکل بهزیستی استان مرکزی از آمادگی این اداره کل برای جمع آوری و دریافت زکات فطره، کفارات و نذورات در روز عید سعید فطر خبر داد.
به گزارش روابط عمومی تعاون،کارو رفاه اجتماعی استان مرکزی زهرا امینی اظهار کرد: بهزیستی استان به عنوان واسطه خیر بین نیازمندان واقعی و جامعه هدف خود و خیرین و مردم نوع دوست استان همچون سنوات گذشته آماده دریافت زکات فطره، کفارات و نذورات مردمی است و طبق هماهنگی صورت گرفته از طریق دفتر نماینده ولی فقیه در استان؛ استانداری و فرمانداری امسال نیز این برنامه با نظم و هماهنگی خاصی تحت نظارت شورای زکات استان توسط بهزیستی و کمیته امداد حضرت امام (ره) به صورت منسجم انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به محدودیت‌های موجود به خاطر بیماری کرونا و همچنین برگزاری گسترده نماز عید در فضاهای باز مصلی‌ها و مساجد استان بیان کرد: صندوق‌های جمع آوری مشترک 2 نهاد حمایتی یعنی (کمیته امداد حضرت امام (ره) و بهزیستی) در اطراف اماکن مذکور مستقر می‌شوند و مردم شریف و مؤمنین معزز می‌توانند زکات فطره، کفارات و نذورات خود را از این طریق پرداخت کنند.
مدیرکل بهزیستی استان مرکزی خاطرنشان کرد: براساس فتوای مراجع تقلید، مؤمنان روزه‌دار می‌توانند زکات اموال و زکات فطره خود را به سازمان بهزیستی که با دیدگاه کاملاً کارشناسی و کرامت محور متولی نگهداری و حمایت از افراد دارای معلولیت، ایتام و کودکان و زنان خود سرپرست و آسیب دیدگان اجتماعی است پرداخت کنند.
امینی افزود: برای سهولت پرداخت زکات فطره و رعایت ضوابط و الزامات شرایط کرونایی برنامه ریزی بهزیستی استان در زمینه جذب زکات فطره به صورت الکترونیکی از طریق کارت مجازی به شماره 6367957075054093 و شماره حساب 4151034541510242 بانک مرکزی و شماره شبا 750100004151034541510242 به نام مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان مرکزی برای پرداخت آسان فطریه در نظر گرفته شده است.
وی عنوان کرد: تمامی مراکز و ادارات بهزیستی در سراسر استان در روز عید و روزهای بعد از عید آماده دریافت مبالغ مذکور و هدایای نقدی و غیرنقدی مردمی هستند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بهزیستی استان مرکزی زکات فطره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۶۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند

محمد باغستانی اظهار داشت: مکاتبات ما با ۸ شرکت که سود سهام عدالت را پرداخت نکردند ادامه دار است.

به گزارش جماران، وی افزود: افراد به چند دلیل سود سهام عدالت را دریافت نخواهند کرد که از جمله دلایل دریافت نکردن سود عدالت می‌توان به شش مورد درج شماره شبای نادرست، حساب بانکی مشترک، راکد بودن حساب، حساب بلندمدت، حساب بانکی مسدود و داشتن حساب ارزی اشاره کرد.

او در ادامه می‌گوید: اگر افراد حدودا تا یک هفته قبل از واریز سهام عدالت اطلاعات حسابی خود را بروز و مشکلات را رفع کنند سود برای آن‌ها واریز می‌شود همچنین همراه با این سود، سنوات گذشته را هم دریافت خواهند کرد.

سود سهام که رئیس سازمان بورس در رابطه با واریز مرحله سوم آن به تازگی گفته بود: امیدواریم تا خرداد بتوانیم سود‌ها را جمع آوری و مابقی سود سهام را پرداخت کنیم البته باید زمان دقیق آن را شورای عالی بورس مشخص کند.

دیگر خبرها

  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • اعلام آمادگی دو بانک برای استفاده از برات الکترونیکی
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • آمادگی بانک‌ها برای استفاده از برات الکترونیکی
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران