Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@16:38:57 GMT

آمار کرونا در ایران| فوت ۳۶۶ نفر در ۲۴ ساعت گذشته

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۶۲۳۶

آمار کرونا در ایران| فوت ۳۶۶ نفر در ۲۴ ساعت گذشته

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۶۶ نفر بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست دادند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را به شرح زیر اعلام کرد:

از دیروز تا امروز 22 اردیبهشت 1400 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 16 هزار و 409 بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شد که 2252 نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید19 در کشور به دو میلیون و 707 هزار و 761 نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 366 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به 75 هزار و 934 نفر رسید.

خوشبختانه تاکنون دو میلیون 162 هزار و 87 نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند.

5501 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تاکنون 17 میلیون و 480 هزار و 333 آزمایش تشخیص کووید19 در کشور انجام شده است.

در حال حاضر 46 شهر کشور در وضعیت قرمز، 263 شهر در وضعیت نارنجی، 139 شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

آمار واکسیناسیون کرونا در ایران

طبق اعلام وزارت بهداشت، تاکنون یک میلیون و 623 هزار و 279 نفر دوز اول واکسن کرونا و 319 هزار و 793 نفر نیز دوز دوم را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به یک میلیون و 943 هزار و 72 دوز رسید.

نتایج مطالعات واکسن ایرانی کرونا به سازمان جهانی بهداشت ارائه می‌شوداتمام واکسیناسیون کرونای سالمندان بالای 80 سالواکسن کرونا 100 درصد مانع ابتلا به بیماری نمی‌شود!وزارت بهداشت: تاکنون واکسن کرونا در ایران عارضه نگران‌کننده‌ای نداشته است

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: واکسن کرونا وزارت بهداشت بهداشت و درمان ویروس کرونا واکسن کرونا وزارت بهداشت بهداشت و درمان ویروس کرونا وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۶۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشغالگران عامدانه آمبولانس را در غزه هدف قرار می دهند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، حمله های ددمنشانه رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه همچنان ادامه دارد.

خبرنگار الجزیره از شهادت سه نفر دیگر بر اثر حمله رژیم صهیونیستی به گروهی از فلسطینیان در نزدیکی وادی غزه در شمال اردوگاه النصیرات خبر داد.

از سوی دیگر منابع وابسته به هلال احمرفلسطین اعلام کردند که اشغالگران عامدانه تیم های امدادی و آمبولانس ها هنگام ماموریت میدانی هدف قرار می دهند.

همزمان وزارت بهداشت غزه از شرایط نابسامان ساکنان غزه از حیث آب آشامیدنی خبر داد و بیان کرد که ساکنان غزه آب ناسالم مصرف می کنند.

این درحالی است که ساعتی قبلف وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد: ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۴ کشتار و جنایت دیگر را در حق فلسطینی ها در این باریکه مرتکب شده است. شمار شهدای جنگ علیه غزه از هفتم اکتبر گذشته تاکنون به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر و شمار مجروحان نیز به ۷۷ هزار و ۴۳۷ نفر رسیده است. در این حملات ۳۲ فلسطینی به شهادت رسیده و ۶۹ نفر دیگر زخمی شدند. هنوز بیش از ۷۰۰۰ نفر هم مفقود و زیر آوار هستند.

کد خبر 6089978

دیگر خبرها

  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • اشغالگران عامدانه آمبولانس را در غزه هدف قرار می دهند
  • هشدار سازمان حفظ نباتات کشور به کشاورزان برای مبارزه با آفت سن گندم
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • افزایش شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا