Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@20:35:55 GMT

واژگونی تانکر حامل۶ هزار لیتر گازوئیل در جاده لشگرک

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۶۴۵۰

واژگونی تانکر حامل۶ هزار لیتر گازوئیل در جاده لشگرک

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره حادثه واژگونی تانکر حامل گازوئیل در جاده لشگرک اظهار داشت: این حادثه ساعتی پیش در جاده لشگرک بعد از گردنه قوچک به سمت لواسان به وقوع پیوسته است که پس از اطلاع نیروهای آتش‌نشانی از طریق سامانه ۱۲۵ نیروهای ۳ ایستگاه به عنوان نیروهای کمکی آتش نشانی لواسان به محل حادثه حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: راننده این تانکر مردی ۳۵ ساله بود که به دلیل واژگونی تانکر و برخورد آن با نیوجرسی های محل به دلیل نامعلوم در تانکر محبوس شده بود که توسط نیروهای آتش نشانی از محل حادثه خارج و تحویل نیروهای اورژانس شد.

 سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: نیروهای آتش‌نشانی با خاک ریزی در محل از طریق یک دستگاه لودر مانع از حریق و آتش سوزی در محل حادثه شدند و نیروها به کمک سایر عوامل حاضر در صحنه مشغول ایمن‌سازی محل هستند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران واژگونی تانکر حامل سوخت آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۶۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو پراید در محور ارومیه تبریز ۴ مصدوم بر جای گذاشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان آذربایجان غربی گفت:شب گذشته در محور ارومیه_ تبریز (قیرمیزی یول، ۳۰۰ متری جاده روستای اوصالو) یک دستگاه خودروی پراید دچار واژگونی شده و ۴ نفر از مصدومین این حادثه پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی توسط پایگاه امداد و نجات جاده شهید کلانتری به مراکز درمانی منتقل شدند.   محبوبی گفت: در حادثه دیگری در محور ارومیه _شهید کلانتری (روبروی پلیس راه ارومیه_تبریز) خودروی سواری پژو و وانت پیکان باهم برخورد کردند و این حادثه ۲ مصدوم برجای گذاشت.

دیگر خبرها

  • نجات مصدومان حادثه واژگونی خودرو و ریزش بنزین در رشت
  • واژگونی خودرو پراید در محور ارومیه تبریز ۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • واژگونی مینی‌بوس در جاده سوادکوه با ۱۳ مصدوم
  • گرفتار شدن ۳ خودرو در گل و لای اتوبان شهید خرازی
  • واژگونی مینی‌بوس در جاده سوادکوه ۱۳ مصدوم برجا گذاشت
  • آسیب‌دیدگی یک نفر در پی سقوط از کوه صفه
  • نجات دو محبوس حادثه واژگونی پژو ۲۰۶ در مشهد
  • واژگونی تیبا در محور مورچه خورت با ۵ فوتی و مصدوم
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هندیجان
  • کشته شدن دوچرخه‌سوار قزوینی در تصادف با پراید