Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@20:34:33 GMT

ویرجیل فن دایک در یورو 2020 شرکت نمی کند

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۶۶۱۱

ویرجیل فن دایک تصمیم گرفته در یورو 2020 شرکت نکند. 

ویرجیل فن دایک، مدافع 28 ساله لیورپول و تیم ملی هلند در اوایل فصل 21-2020 در برخورد با جوردن پیکفورد دچار پارگی رباط صلیبی شد و فصل برایش به پایان رسید. با وجود گمانه زنی ها مبنی بر حضور او در یورو 2020، این مدافع هلندی در مصاحبه با وب سایت لیورپول تایید کرد راهی مسابقات یورو نمی شود:

از نظر بدنی حس می کنم نرفتن به یورو 2020 و شروع آخرین مرحله از توان بخشی ام در زمانی که فصل به پایان رسیده است، تصمیم درستی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین تمام تمرکز من روی پیش فصل لیورپول خواهد بود و داشتن آمادگی کامل در پیش فصل، هدف واقع بینانه من است. 

به این ترتیب فرانک دی بوئر، سرمربی تیم ملی هلند قطعا ویرجیل فن دایک را برای یورو 2020 در اختیار نخواهد داشت. 

 

اخبار داغ 

فیلم کتک کاری در لحظه ورود احمدی نژاد به وزارت کشور/ تذکر جدی احمدی نژاد برترین های قرن با ادموند اختر: سر یک سوتفاهم مایلی کهن مرا خط زد، شماره 11 را به خداداد دادند حمله پیشکسوت استقلال به سیدجلال حسینی مقصد بعدی سردار آزمون؛ آتالانتا، رم یا دورتموند؟ اولیور کان: صحبت از انتقال هالند به بایرن مونیخ یعنی شرایط کنونی را درک نکرده اید کارنامه پرافتخار پپ گواردیولا؛ 12 فصل مربیگری، 9 قهرمانی در لیگ، 31 قهرمانی در همه رقابت ها

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ویرجیل فن دایک یورو 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۶۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هویت دو شهید البرزی شناسایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، امیرحسین دانش کهن ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: پیکر دو شهید دوران دفاع مقدس به نام های «محمدرضا غضبان احمدی» و «جهانگیر بیات» پس از سال ها دوری از وطن، تفحص، شناسایی و با همکاری امور ایثارگران سپاه و متولیان امر، مراتب شناسایی پیکر مطهر به خانواده شهید اطلاع‌رسانی شد.

وی افزود: پیکر شهید «محمدرضا غضبان احمدی» روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه پس از اقامه نماز جمعه مهرشهر از مصلی تشییع و در گلزار شهدای امام زاده طاهر (ع) به خاک سپرده و شهید «جهانگیر بیات» نیز روز شنبه ۱۵ اردیبهشت مصادف با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) از ساعت ۱۰ از میدان نماز ماهدشت تشییع و در گلزار شهدای بی بی سکینه تدفین می شود.

گفتنی است شهید «جهانگیر بیات» متولد یکم مهر ماه ۱۳۴۲، بیست و یکم بهمن سال ۱۳۶۱ در عملیات والفجر مقدماتی در فکه و شهید «محمدرضا غضبان احمدی» متولد چهارم اردیبهشت ماه ۱۳۴۳، یکم مهر سال ۱۳۵۹ در عملیات تک دشمن در جاده خرمشهر به درجه رفیع شهادت نائل‌آمدند و سال‌ها پیکر مطهرشان جاویدالاثر بود.

کد خبر 6092964

دیگر خبرها

  • عکسی جالب؛ دست سفت احمدی‌نژاد با احمد جنتی در مراسم ختم
  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • هویت دو شهید البرزی شناسایی شد
  • استقرار سامانه بارشی در استان ایلام تا پایان هفته
  • ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم
  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم
  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • خواسته امروز آزادگان جهان، محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است
  • شگرد جالب محمود احمدی نژاد برای دست ندادن با زنان
  • در ۸ سال دولت احمدی‌نژاد، قیمت نان ۳۲ برابر شد!