Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «نماینده»
2024-05-02@17:17:37 GMT

توزیع ۳۰۰۰ بسته پروتئینی در محلات کم برخورار تهران

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۶۷۹۵

توزیع ۳۰۰۰ بسته پروتئینی در محلات کم برخورار تهران

به گزارش «نماینده»  محسن جهانی معاون اجتماعی بنیاد احسان با اعلام این خبر گفت: ارزش ریالی این ۳۰۰۰ بسته پروتئینی برابر با ۵ میلیارد ریال است و اعتباری برابر با کمک‌های مردمی که در این پویش جمع‌آوری شده، توسط ستاد اجرایی برای تهیه این اقلام اختصاص یافته است.

وی با اشاره به همکاری گروه‌های جهادی و خیریه در توزیع این بسته‌ها افزود: این بسته‌ها توسط گروه‌های جهادی و خیریه‌های همکار بنیاد احسان در محلات حاشیه شهر تهران که از اقشار کم برخوردار جامعه هستند توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانی درباره اقلام توزیع شده اضافه کرد: بسته‌های اهدا شده در این طرح شامل گوشت قرمز از نوع گوشت گوساله و گوشت شتر و همچنین گوشت سفید از نوع تن ماهی است و ارزش ریالی هر بسته یک و نیم میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

معاون بنیاد احسان با تأکید بر اهمیت توزیع اقلام غذایی پروتئینی گفت: با توجه به شرایط اقتصادی و معیشتی خانواده‌های نیازمند، ستاد اجرایی فرمان امام چنین پویش‌هایی را مثل گذشته ادامه خواهد داد.

گفتنی است پیش از این نیز از ابتدای سال جاری و در قالب مرحله پنجم رزمایش همدلی و احسان ۵۰۰ هزار بسته پروتئینی مرغ بین اقشار آسیب‌دیده از کرونا در سراسر کشور توزیع شده بود.

منبع: نماینده

کلیدواژه: تهران ستاد اجرایی فرمان حضرت امام کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۶۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت نزدیک به ۳۰۰۰ واحدی شاخص در معاملات صبحگاهی بورس

به گزارش خبرنگار مهر بورس تهران امروز چهارشنبه فعالیت خود را در حالی آغاز کرد که شاخص کل با کاهش ۲۹۳۸ واحد رو به رو شده و به ۲,۲۶۵,۸۸۸.۲۶ رسید.

همچنین در معاملات صبح گاهی شاخص هموزن نیز با رشد ۴۲ واحدی به عدد ۷۵۰,۸۴۳ رسید.

هم اکنون نمادهای فملی، کچاد، کگل، فولاد و شستا بیشترین تاثیر را در شاخص داشته و نمادهای کاما، شستا و ذوب جزو پر تراکنش ترین نمادهای حال حاضر در بورس تهران هستند.

کد خبر 6093866 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت
  • زندانیان شاغل در روز کارگر هدیه گرفتند
  • افت نزدیک به ۳۰۰۰ واحدی شاخص در معاملات صبحگاهی بورس
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز دوشنبه دهم اردیبهشت
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول