Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)، صبح دیروز در حاشیه نشست روسای انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز نشریه علمی فرهنگی دانشجویی کیمیاگران با تلاش انجمن علمی دانشجویی شیمی کاربردی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز با حضور ویژه محمد کاظم کاوه پیشقدم دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پیشقدم در این جلسه نشریه علمی فرهنگی کیمیاگران را به عنوان الگو برای سایر نشریات دانشجویی و پیشرو در عرصه تولید محتوای علمی و پژوهشی و فرهنگی در حوزه دانشجویی و در امر آگاهی رسانی به قشر فرهیخته دانشجو خواند.
وی همچنین گفت: دانشجویان فعال در حوزه نشریات دانشجویی باید با جریان آفرینی اثر گذاری نقش اساسی خودشان را در محیط علمی و فرهنگی اجتماعی دانشگاه در جامعه بالا ببرند. 

 امیر شمس نیا رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی شیراز نیز بیان کرد: با حمایت از نشریه دانشجویی کیمیاگران به عنوان یک نشریه علمی برتر در واحد شیراز 
با جدیت پیگیر و در حال تلاش برای فعال سازی سایر نشریات دانشجویی واحد شیراز هستیم. 

آرش جوابی رئیس انجمن علمی دانشجویی شیمی کاربردی واحد شیراز که موسس و مدیر مسئول نشریه کیمیاگران است، گفت: نشریه کیمیاگران به عنوان نخستین نشریه علمی دانشجویی این واحد دانشگاهی در حوزه علم شیمی است که با تلاش جمعی از دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد شیمی و همراهی اعضای هیات علمی گروه شیمی کاربردی واحد شیراز به عنوان مشاوران علمی و پژوهشی به صورت ملی برای دانشجویان سراسر کشور منتشر می شود. 

جوابی همچنین از حضور و شرکت نشریه کیمیاگران در جشنواره ملی و سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کل کشور تحت عنوان جشنواره قلم با بیش از 150 اثر علمی فرهنگی در قالب تیتر_ طراحی جلد و صفحه آرایی و گرافیک_ خبر مصاحبه_ عکس و مقاله علمی علوم پایه و علمی عمومی و در دو حوزه نشریات برتر و آثار برتر با کسب مجوز از سوی کمیته ناظر بر نشریات دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در راستای مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در حوزه نشریات علمی عمومی در اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد.


وی ضمن ابراز خرسندی از توجه و حمایت  مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی از نشریات دانشجویی و انجمن های علمی دانشجویی جشنواره قلم را به عنوان یک بستر مناسب برای معرفی نشریات برتر  دانشجویی دانست و از این جشنواره به عنوان یک سکوی پرتاب برای حضور پر رنگ نشریات دانشجویی در سطوح بالاتر علمی و فرهنگی و حتی در سطح جامعه یاد کرد.

انتهای پیام/

ملیحه آدینه کد خبر: 1095496 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس نشریات دانشجویی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی نشریات دانشجویی علمی دانشجویی واحد شیراز نشریه علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۶۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون کارکنان و اعضای هیئت علمی خواهر قهرمانی منطقه یک کشور (استان‌های فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد) به مناسبت سالروز تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز در این واحد دانشگاهی برگزار شد و پس از انجام بازی‌های دوره‌ای و انفرادی در مسابقات تنیس روی میز بانوان نتایج زیر حاصل شد:

در مسابقات انفرادی: مقام نخست: سیده فاطمه دستغیب از واحد شیراز، مقام دوم: زهرا حبیبی از واحد مرودشت، مقام سوم مشترک: لیلا مختاری از واحد مرودشت و الهام اوکی‌نژاد از واحد شیراز
در مسابقات تیمی: مقام اول را واحد شیراز کسب کرد و مقام دوم به واحد مرودشت رسید و مقام سوم مشترک توسط واحد‌های استهبان و بوشهر احراز شد سرپرست فنی این دوره مسابقات تنیس روی میز به عهده سیده راضیه دستغیب بود.

همچنین در مسابقات بدمینتون خواهران منطقه یک نیز نتایج زیر به‌دست آمد:

 در مسابقات انفرادی: مقام نخست: آذرمیدخت رضایی از واحد مرودشت، مقام دوم: لیلا مختاری از واحد مرودشت و مقام سوم مشترک توسط مریم خیرده و زهرا برزگر از واحد شیراز کسب شد.
در مسابقات تیمی: مقام نخست به واحد مرودشت رسید، مقام دوم توسط واحد شیراز کسب شد و مقام سوم مشترک در اختیار واحد‌های بوشهر و زرقان قرار گرفت. سرپرست فنی این دوره از مسابقات بدمینتون بانوان منطقه یک را خانم لیلا مختاری به عهده داشت.

به گزارش آنا، نفرات برتر این دوره از مسابقات به مسابقات کشوری که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان برگزار خواهد شد اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • تألیف کتاب«روش تحقیق در مدیریت» توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد
  • همبستگی دانشگاه پیام‌نور شیراز با دانشگاهیان حامی فلسطین در غرب
  • دانشجویان دانشگاه پیام‌نور شیراز هم به جرگه حامیان ضدصهیونیست‌ها پیوستند
  • تحصیل در دانشگاه آزاد ممسنی با کمترین هزینه/ تعامل با شهرداری نورآباد براساس رویکرد فناوری
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • ماراتُن علمی متقاضیان آزمون سراسری برای تصاحب صندلی‌های دانشگاه‌ها
  • چرا خیلی ها تمایلی به تحصیل در مقطع کارشناسی علوم انسانی ندارند؟