Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@21:43:06 GMT

امام جمعه زاهدان: کار تحقیق و پژوهش بن بست ندارد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۶۹۱۰

امام جمعه زاهدان: کار تحقیق و پژوهش بن بست ندارد

ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: در کارهای تحقیقی و پژوهشی هیچ بن بستی وجود ندارد و تنها باید طرح ها و برنامه های مختلف را امتحان و دنبال کرد.

به گزارش ایسنا مصطفی محامی ۲۲ اردیبهشت ماه در دیدار سید محمد صادق میری نماینده موسسه دانش بنیان برکت با ابراز خرسندی نسبت به سرمایه گذاری های مناسب در حوزه شرکت های دانش بنیان در استان، گفت: متاسفانه به علت برخی تعصبات قومی و مذهبی و مشکلات فرهنگی، برخورد مناسبی با سرمایه گذاران در استان صورت نمی گیرد که همین مسأله یکی از عوامل محرومیت است و به اصطلاح دود آن در چشم مردم استان می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: باید در انجام کار و پژوهش، طرح ها و برنامه های مختلفی را به کار گیرید تا در صورت عدم همکاری دستگاه‌ها و نهادهای مربوطه و موانع پیش رو طی کردن مسیر پیشرفت متوقف نشود.

وی گفت: در کار های تحقیق و پژوهشی هیچ بن بستی وجود ندارد و تنها باید طرح ها و برنامه های مختلف را دنبال کرد.

همچنین در ابتدای این دیدار سید محمد صادق میری مدیر موسسه دانش بنیان برکت به ارائه گزارشی از برنامه های در دستور کار این مجموعه پرداخت و بیان داشت: موسسه دانش‌بنیان برکت به‌عنوان بازوی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در توسعه اقتصاد دانش‌بنیان تشکیل شده و رسالت خود را ایجاد و گسترش زیست‌بوم و زیرساخت‌های توسعه دانش و فعالیت‌های دانش‌بنیان می داند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: امام جمعه زاهدان سيستان و بلوچستان دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۶۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی سطح زرد جوی برای سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا استان سیستان و بلوچستان گفت: از بعدازظهر پنجشنبه تا شب جمعه (۱۳ تا ۱۴ اردیبهشت) برای همه مناطق استان به ویژه زاهدان، تفتان، خاش، میرجاوه، دلگان رخداد رگبار پراکنده بهاری گاهی رعدو برق، بارش تگرگ و تندباد موقتی پیش بینی می‌شود.

ملاشاهی در گفت وگو با ایسنا، افزود: از پیش از ظهر پنج شنبه تا شب جمعه (۱۳ الی ۱۴ اردیبهشت) برای شهرستان زاهدان، مناطق مرکزی و جنوبی و سواحل وزش باد شدید به همراه کاهش دید رخ خواهد داد.

وی توصیه کرد: از فعالیت های کوهنوردی و چرای دام در ارتفاعات خودداری و از اسکان در حاشیه مسیل ها و رودخانه‌های فصلی در زمان بارندگی پرهیز شود و در ترددهای دریایی احتیاط لازم صورت گیرد. همچنین از سفرهای غیرضروری پرهیز و از پوشش گلخانه ها محافظت شود. برای کاهش خسارات احتمالی نیز تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مدرسه صادرات ایران افتتاح شد
  • نخبگان جوان برای افزایش قدرت رقابت محصولات تولیدی استان هرمزگان وارد میدان شوند
  • شهرک‌های صنعتی دانش‌بنیان در هرمزگان راه‌اندازی شود
  • پیش‌نیاز پیشرفت و توسعه در هر حوزه، تحقیق و پژوهش است
  • هشدار هواشناسی سطح زرد جوی برای سیستان و بلوچستان
  • مرکز پژوهش فناوری و نوآوری شبکه‌های کوانتومی افتتاح شد
  • بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • نوآوری و کیفیت در مسیر سلامت؛ با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • تألیف کتاب«روش تحقیق در مدیریت» توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد