Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، روستای دهدر از توابع بخش طالقان است باغاتی که تا چند سال پیش درختانی سر سبز و پر محصول داشت اکنون با جای خالی درختان روزگار خود را می گذراند.

الله کرمی از ساکنان این روستا می گوید: امسال تعداد زیادی از درختان این روستا خشک شده اند و بار نمی دهند تعداد زیادی درخت زرد آلو، سیب و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

. داشتیم که به دلیل بی آبی از بین رفتند و هیچ مسئولی به دادمان نمی‌رسد؛  از مسئولین می خواهیم برای ساخت جاده زمین های ما را خراب نکنند.

عسگری، رئیس اداره راه و شهر سازی طالقان در این باره گفت: با توجه به عملیات راه سازی که در سنوات گذشته توسط پیمانکار وقت و هماهنگی هایی که در سطح شهر انجام شده بود، پیگیر شدیم و هماهنگی ها و مکاتباتی با استان انجام دادیم و در آینده ای نزدیک نسبت به بررسی و رفع مشکلات اقدام می کنیم.

او افزود: نکته قابل تامل این است که در این سال ها جاده روستا بهسازی و اسفالت نشده است و این که شرایط فعلی هم شرایط نامناسبی دارد.

عسگری گفت: اگر پیمانکاران اندکی دقت کنند و مسئولان حداقل دقت را داشته باشند شاهد چنین خسارت هایی نخواهیم بود!

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خشک شدن مطالبات مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۶۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود تیر برق در محله ای از روستای اوغلی تبریز

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، روستای اوغلی، یکی  از روستاهای بسیار نزدیک به تبریز است که اهالی آن از چندین سال گذشته تاکنون آرزوی پیوستن به محدوده شهر و یکی از محلات آن را دارند اما بنا بر آنچه اهالی و برخی مسئولان می‌گویند، این روستا هم جزو شهر است و هم نیست و از برخی امکانات لازم برخوردار نیست . شهروند خبرنگاری از نبود تیربرق لازم در خیابان سهند این روستا گلایه دارند. 

متن پیام شهروند خبرنگار ما:

سلام در روستای اوغلی خیابان سهند غربی یک محله با ۷۲ خانواده هستند که از نعمت برق محرومند وبارها به اداره برق قراملک مراجعه کردیم مدارک دادیم ولی هنوز خبری نیست والان ۷۲ خانواده از یک تیر برق که سر کوچه هست استفاده میکنند که آن هم مشکلات زیادی به بار آورده خواهشمندیم رسیدگی کنید

دیگر خبرها

  • روستای نظرلو در شهرستان شبستر به شهر تبدیل شد
  • ۳۲۰۰مترمربع از معابر روستای ابیانه سنگ‌فرش شد
  • پیگیری ،مشکلات تردد اهالی روستای رباط قره بیل
  • نبود تیر برق در محله ای از روستای اوغلی تبریز
  • مستند می‌تواند در گسترش فرزندآوری تاثیرگذار باشد/کنجکاوی اهالی روستا برای ساخت یک فیلم
  • دهگردشی و ارایه خدمات بهداشتی درمانی در روستا‌های صعب العبور طالقان
  • روستا‌ها باید روستا بمانند و همچنان محلی باشد برای تولید
  • روستا‌ها باید روستا بمانند و همچنان محلی باشد برای تولید  
  • آغاز آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان
  • بسته شدن ورودی روستای ماربین