Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@22:02:13 GMT

۸۰۰ بسته معیشتی بین اقشار محروم کرمانشاه توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۶۹۷۹

۸۰۰ بسته معیشتی بین اقشار محروم کرمانشاه توزیع شد

به گزارش ایرنا، «فریبرز نجفی مهر» روز چهارشنبه در مراسم اهدا این بسته های معیشتی که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: با همکاری و کمک های مومنانه مدیران ستادی استانداری، مدیران استان و همچنین مدیران و کارکنان کمیته امداد استان این مبلغ برای اجرای رزمایش مواسات جمع آوری شده است.

وی با بیان اینکه این اقلام تا قبل از عید سعید فطر به دست افراد نیازمند خواهد رسید، افزود: از این مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال آن توسط مدیران ستادی استانداری و مدیران استان و مابقی نیز توسط مدیران و کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تهیه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه عنوان کرد: خوشبختانه با شروع ماه مبارک رمضان و در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش مواسات و کمک مومنانه اقدامات بسیار خوبی در استان صورت گرفت و استاندار محترم کرمانشاه در یک طرح مبتکرانه از مدیران خواستند که در اجرای این طرح نقش فعالی داشته باشند.

نجفی مهر گفت: از استاندار، معاونان استانداری و مجموعه مدیران استان که اقدامات ارزشمندی را برای اجرای طرح مواسات و کمک مومنانه به اقشار آسیب پذیر جامعه انجام دادند،  تقدیر و تشکر می کنیم.

حدود ۲۰۰ هزار نفر از جمعیت ۲ میلیون نفری استان کرمانشاه زیرپوشش کمیته امداد است.

برچسب‌ها استانداری کرمانشاه مقام معظم رهبری کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه مقام معظم رهبری کرمانشاه استانداری کرمانشاه مقام معظم رهبری کرمانشاه اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۶۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان

محمود علیخانی امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: به مناسبت هفته بسیج سازندگی ۳۰ ویژه برنامه تدارک دیده شده است.

او افزود: افتتاح ۸ منزل مسکونی، مرمت و رنگ آمیزی پنج مدرسه، افتتاح صندوق قرض‌الحسنه، توزیع هزار بسته معیشتی، همایش تقدیر و تکریم از جهادگران برتر و برگزاری نمایشگاه پوشک ایرانی اسلامی از جمله برنامه‌های این هفته است.

علیخانی ادامه داد: در شهرستان گرگان ۶۰۰ گروه جهادی در سامانه اطلس ثبت شده اند و آماده خدمات رسانی هستند.

او افزود: در سال گذشته به همت بسیج سازندگی ساخت ۲۰ منزل مسکونی، توزیع ۶۰ هزار بسته معیشتی، ارائه خدمات پزشکی به ارزش ۸ میلیارد تومان، هزار ساعت مشاوره آموزشی رایگان، توزیع ۲۰ هزار بسته لوازم تحریر و ... در سطح شهرستان گرگان انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • هوادار سپاهان ۱۰ سال محروم شد
  • احضار مدیران پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود