Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاظم اولیایی بیان کرد اتفاقات خوبی در باشگاه برای تمدید قرارداد‌ها افتاده است...

کاظم اولیایی صحبت هایی در مورد استقلال عنوان کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از میزان، کاظم اولیایی در خصوص عملکرد تیم استقلال در هفته‌های اخیر گفت:

نحوه اداره تیم‌های باشگاهی فوتبال در کشور متفاوت است. در شرایط فعلی ظاهراً در استقلال تصمیم گیرنده اول و آخر در مورد کادر فنی و عوامل تیم سرمربی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای هیئت مدیره یا این اختیار را تفویض کرده‌اند یا به هر دلیلی هیچ نوع اختیاری برای خود قائل نیستند.

او افزود:

اینکه چه کسی به کادر فنی اضافه شود یا برود جزو تصمیمات سرمربی است و خودش هم باید پاسخگو باشد که آیا در این شرایط رفتن عضوی از کادرفنی مصلحت بوده است یا خیر؟ باید دید نوع قرارداد چگونه بوده که وسط مسابقات وی اختیار دارد که برود! آیا نیاز است خلاء او پر شود یا خیر؟ این‌ها سوالاتی است که سرمربی باید پاسخ بدهد. شرایط موجود باشگاه استقلال این را به عهده سرمربی گذاشته است.

مدیرعامل پیشین استقلال در رابطه با شکست آبی‌پوشان مقابل ذوب‌آهن در آستانه دربی تصریح کرد:

خارج از برد و باخت‌ها باشگاه‌ها مشکلات ساختاری دارند و در شرایط فعلی هم اسپانسر‌هایی که حضور دارند نقش دوم یا نقش تعیین کننده‌ای را دارند و آن‌ها هستند که برای پرداخت‌ها، گرفتن بازیکن و مربی و... چراغ سبز نشان دهند و این هم موردی است که باید ببینیم توان اسپانسر‌ها چقدر است و چقدر در این زمینه‌ها آمادگی دارند که به تیم کمک کنند. در شرایط فعلی به نظرم هواداران حداقل برای این دربی و یا یک فصل نیاز به یک وحدت رویه‌ای دارند که از شرایط موجود حمایت کنند و خیلی هم این برد و باخت‌ها همه چیز را بر هم نزند.

او ادامه داد:

دیدار مقابل ذوب آهن متاسفانه منجر به شکست شد و خیلی از عوامل را در شکست در این دیدار می‌توان در نظر گرفت. پیش از دیدار حساس دربی هستیم و ممکن است عوامل تیم برای استفاده از تمام نیروهایشان برای دربی احتیاط کرده باشند یا بازیکنان چرتکه بیندازند که سلامت بمانند و خیلی از عوامل دیگر؛ لذا به نظر می‌رسد که باید امیدواری بدهیم و منتظر باشیم تا در دربی بازی بسیار خوب، با انگیزه، با برنامه و هدفدار از تیم ببینیم.

اولیایی در واکنش به انتقاد احتمالی هیات مدیره از حضور سه هفته‌ای مدیرعامل استقلال در عربستان عنوان کرد:

حوزه اجرایی در اختیار مدیرعامل است و او باید تصمیم بگیرد. هیئت مدیره هم اگر صحبتی دارند باید قبل از اتفاقات اظهار نظر کنند نباید مثل بعضی از پلیس‌های راهنمایی در گذشته، پشت دیواری پنهان شوند تا خلافی اتفاق بیفتد و بعد بیایند و جریمه کنند این شیوه مدیریت، صحیح نیست. من حضور نفر اول و مدیر اجرایی تیم را در مسابقات مهم یک فداکاری از طرف مدیر می‌بینم خیلی از مدیران حاضر به این اتفاق نیستند.

او در خصوص تمدید قرارداد باشگاه با بازیکنان بیان کرد:

اینطور که اطلاع دارم در باشگاه برای قرارداد‌ها اتفاقات خوبی افتاده است و آقایان بی‌تفاوت نبوده‌اند. مذاکرات را شروع کرده‌اند با برخی هم به توافقاتی رسیده‌اند، اما اینطور که خودشان می‌گویند مصلحت نبوده که اعلان عمومی کنند؛ با میلیچ هم مذاکراتی انجام شده است.

اخبار داغ 

فیلم کتک کاری در لحظه ورود احمدی نژاد به وزارت کشور/ تذکر جدی احمدی نژاد برترین های قرن با ادموند اختر: سر یک سوتفاهم مایلی کهن مرا خط زد، شماره 11 را به خداداد دادند حمله پیشکسوت استقلال به سیدجلال حسینی مقصد بعدی سردار آزمون؛ آتالانتا، رم یا دورتموند؟ اولیور کان: صحبت از انتقال هالند به بایرن مونیخ یعنی شرایط کنونی را درک نکرده اید کارنامه پرافتخار پپ گواردیولا؛ 12 فصل مربیگری، 9 قهرمانی در لیگ، 31 قهرمانی در همه رقابت ها

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کاظم اولیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۷۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌ ها ادامه دارد | کاهش نسبی دما در روزهای پایانی هفته

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه امروز بارش‌های رگباری در جنوب فارس، کرمان، سیستان و بلوچستان و شمال هرمزگان و فردا، دوشنبه در مناطقی از غرب و ارتفاعات البرز مرکزی رخ خواهد داد به همشهری آنلاین گفت: امروز و فردا در دیگر نقاط کشور شاهد جوی آرام هستیم، اما سامانه جدید بارشی به تدریج از غرب وارد کشور می‌شود و ابتدا ایلام، لرستان، کرمانشاه، کردستان، جنوب آذربایجان غربی و خوزستان را در برخواهد گرفت.

به گفته کبری رفیعی، این سامانه بارشی روز چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت در غرب، جنوب غرب، جنوب و بخش‌هایی از مرکز تقویت می‌شود و در این مناطق کاهش نسبی دما را با همراه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

سامانه بارشی جدید از غرب وارد ایران می‌شود

به گفته او، امروز و فردا هم مانند روز شنبه، در نوار شرقی وزش باد شدید را تجربه خواهیم کرد که در مناطق مستعد سبب بروز گرد و خاک می‌شود.

رفیعی به هشدار زرد هواشناسی هم اشاره کرد و گفت: این هشدار با نوع مخاطره رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گردوخاک، در نقاط مستعد بارش تگرگ امروز،‌ دوشنبه جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب فارس، شمال و غرب و شرق هرمزگان و جنوب کرمان را دربرمی‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

صدور ۲ هشدار جدید هواشناسی + جزئیات | امروز کدام مناطق بارانی است؟

این کارشناس هواشناسی ادامه داد: بر اساس این هشدار صادر شده احتمال آبگرفتگی معابر، احتمال جاری شدن روان آب، تگرگ، وزش باد نسبتا شدید، لغزندگی و کاهش دید بویژه در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها، احتمال خسارت به سازه‌های موقت، احتمال خسارت به نهال، درختان آسیب پذیر و محصولات باغی و زراعی وجود دارد و به همین دلیل به احتیاط در سفرها بویژه برون شهری، توقف نکردن در بستر و حاشیه رودخانه‌ها، احتیاط در عبور از حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در فعالیت‌های کوه‌نوردی و جابجایی عشایر، آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادی و پاک‌سازی دهانه پل‌ها، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها، تمهیدات لازم جهت حفاظت از تولیدات کشاورزی و احتیاط در انجام هر گونه عملیات کشاورزی توصیه می‌شود.

او درباره اثر هشدار دوم صادرشده درباره وزش باد شدید و بروز گرد و خاک نیز گفت: طبق این هشدار، امروز، دوشنبه جنوب خراسان رضوی، شرق خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان تحت‌تاثیر هستند. اثر مخاطره در این هشدار در مناطق مستعد خیزش گردوخاک، کاهش شعاع دید و کاهش کیفیت هوا، احتمال خسارت به تجهیزات شهری و برون شهری از جمله سقوط بنر، تابلوهای تبلیغاتی، داربست‌ها و سازه‌های موقت، احتمال سقوط اشیاء از ارتفاعات و احتمال شکستن نهال‌ها و درختان کهن‌سال است و بر همین اساس به احتیاط در تردد جاده‌ای، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت، احتیاط در فعالیت‌های کوه‌نوردی، احتیاط در فعالیت‌های عمرانی، احتیاط در عبور و مرور و عدم پارک خودرو در حاشیه ساختمان‌های نیمه کاره و درختان کهن‌سال و عدم سم یا محلول پاشی باغات و مزارع و استفاده از قیم برای نهال‌ها توصیه شده.

کد خبر 847553 برچسب‌ها استان‌ فارس خبر مهم سازمان هواشناسي باران

دیگر خبرها

  • انتشار تصویر امیدوارکننده از تمرین استقلال (عکس)
  • چگینی: حیف که بازی بدون تماشاگر است
  • بررسی اضافه شدن نام «خلیج فارس» به استقلال/ اولیایی:مالکان جدید باشگاه اول طرح توسعه ارائه بدهند
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای آسمان لرستان
  • جایزه فردی خوشحالم نمی کند/ قرارداد کادرفنی باید زودتر مشخص شود
  • تمرد ده‌ها نظامی صهیونیست از رفتن به غزه
  • عکس جالب کاظم نوربخش سلمان سریال «نون خ»
  • فوری: تصمیم نهایی کادرفنی درباره حسن یزدانی
  • بارش‌ ها ادامه دارد | کاهش نسبی دما در روزهای پایانی هفته
  • هشدار زرد هواشناسی برای بیشتر نقاط کشور