Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@13:08:54 GMT

بازار مرغ تهران به شرایط عادی بازگشت

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۷۰۶۲

بازار مرغ تهران به شرایط عادی بازگشت

به گزارش ایرنا از اعلام روز چهارشنبه پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران، حشمت‌اله عسگری در جلسه تنظیم بازار گفت: با توجه به کاهش جوجه ریزی در فروردین‌ماه در هفته‌ اخیر با مشکل مواجه بودیم اما با به برنامه‌ر یزی‌های صورت گرفته در هفته آینده مشکل در این زمینه برطرف می شود.

وی ادامه داد: به شرکت پشتیبانی عرضه دام نیز این اجازه داده شده که برای توازن بازار مرغ، در کنار عرضه مرغ گرم نسبت به عرضه مرغ منجمد به بازار اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی خاطرنشان کرد: این نوید را به شهروندان استان تهران خواهیم داد که بازار عرضه مرغ همچون یکماه گذشته بدون نوسان و مشکلی با قیمت مصوب ۲۴ هزار و ۹۰۰ خواهد بود.  

عسگری با اشاره به تأثیر کاهش نرخ ارز بر بازار کالاهای مختلف اظهار داشت: خوشبختانه با توجه به کاهش قیمت و ثبات در بازار ارز، شاهد کاهش ۳ تا ۵ درصدی بسیاری از گروه‌های کالاهایی وابسته به ارز هستیم.

افتتاح پایگاه امداد و نجات در آزادراه تهران- شمال

پایگاه امداد و نجات در آزادراه تهران- شمال امروز با حضور مدیرکل مدیریت بحران استان تهران و برخی دیگر از مسئولان افتتاح شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در مراسم افتتاح این پایگاه گفت: افزایش تعداد پایگاه های امداد و نجات بین شهری نقش موثری در افزایش ضرایب عملکردی و کاهش تلفات جاده ای دارد.

 منصور درجاتی ادامه داد: با توجه به اهمیت و موقعیت استراتژیک آزادراه تهران- شمال، افتتاح پایگاه امداد و نجات نقش موثری در اطمینان بخشی جهت تسریع در خدمات به مسافران در مواقع مختلف دارد.

وی خاطرنشان کرد: عملکرد جمعیت هلال احمر استان تهران در روند امدادرسانی به حوادث و سوانح ترافیکی، میزان اثر بخشی، افزایش تعداد پایگاه های امداد و نجات بین شهری در افزایش ضرایب عملکردی و همچنین کاهش تلفات انسانی فوتی در صحنه حادثه، کاهش تلفات فوتی در حین انتقال و میانگین رسیدن نیروهای عملیاتی به صحنه حادثه نقش موثری در کاهش تلفات جاده ای دارد.

درجاتی با بیان اینکه براساس آمارهای جهانی تصادفات جاده ای به عنوان یکی از عوامل مهم در علل مرگ و میر در سطح جهان و ایران است،  افزود: وجود آمار بسیار بالای تلفات و همچنین توجه به رتبه بندی گروه های سنی در آمار تلفات جاده ای که بیشترین تلفات مربوط به گروه سنی ۳۰-۲۱ است،  توجه به این امر را ضروری و دوچندان کرده است.  

پیگیری اختلافات دستگاه های اجرایی استان تهران در کارگروه مربوطه در استانداری 

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران از پیگیری اختلافات دستگاه های اجرایی استان تهران در صورت عدم رفع اختلافات در کارگروه مربوطه در استانداری خبر داد.

 غلامرضا عباس پاشا در دومین جلسه شورای اداری استان افزود: براساس دستورالعمل ریاست جمهوری رسیدگی به اختلافات دستگاه های اجرایی به استاندار واگذار شده است؛ از اینرو اختلافات دستگاه های اجرایی استان تهران در صورت عدم رفع اختلافات در کارگروه مربوطه در استانداری پیگیری می شود.

وی با اشاره به لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی اظهار داشت: در بازدیدهای میدانی که از نحوه رعایت شیوه نامه های ابلاغی ستاد ملی کرونا در دستگاه اداری مستقر در پایتخت و همچنین دستگاه های اجرایی استان داشتیم شاهد رعایت ۷۰ درصدی شیوه نامه های بهداشتی بودیم.

عباس پاشا  ادامه داد: شاخص هایی نظیر رعایت بهداشت فردی و ماسک اجباری، به کار گیری شیوه نامه های بهداشتی و ضدعفونی ادارات از عمده ترین ملاک های ارزیابی دستگاه ها در بازدیدها و نظارت ها بود.

وی تاکید کرد: برای حفظ سلامت کارکنان دستگاه‌های اجرایی و صیانت از سرمایه‌های اجتماعی رعایت جنبه های مختلف پروتکل های بهداشتی اعم از دورکاری، استفاده از ماسک و غیره ضروری است.

برچسب‌ها ویروس کرونا شهر تهران گوشت مرغ سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا شهر تهران گوشت مرغ ویروس کرونا شهر تهران گوشت مرغ سازمان امداد و نجات هلال احمر محدودیت های کرونا اخبار کنکور اختلافات دستگاه های اجرایی دستگاه های اجرایی استان استان تهران امداد و نجات کاهش تلفات جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۷۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت سالانه نیم میلیون نفر در تصادفات/کاهش ۱۴ درصدی تلفات

رئیس پلیس راهور فراجا با اشاره به مصدومیت سالانه ۵۰۰ هزار نفر در تصادفات،‌ گفت: امسال در ایام نوروز در تصادفات جاده‌ای شاهد کاهش ۱۴.۳ درصدی فوتی‌ها بودیم. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار سید تیمور حسینی در مراسم تجلیل از خادمان سلامت نوروزی 1403 که با حضور وزیر بهداشت و جمعی از معاونان وزارت بهداشت در سالن امام جواد(ع) این وزارتخانه برگزار شد، به آمارهای تلفات تصادفات در ایام نوروز بر اساس اعلام سازمان پزشکی قانونی اشاره و اظهار کرد: امسال در ایام نوروز در تصادفات جاده‌ای شاهد کاهش 14.3 درصدی فوتی‌ها بودیم و در مجموع تصادفات شهری و جاده‌ای، 9.4 درصد کاهش فوتی داشته است.

وی وضعیت فوتی‌های حوادث جاده‌ای در میانه دهه 80 را بسیار نامناسب توصیف کرد و گفت: با اقدامات جامع از سوی دستگاه‌های اجرایی در زمینه‌های راه‌ها، وسایل نقلیه و قوانین و مقررات شاهد کاهش فوتی‌های جاده‌ای تا سال‌های 95 و 96 بودیم اما مجدداً وضعیت به شرایط قبل برگشت و متاسفانه در سال گذشته نیز تلفات جاده ای از مرز 20 هزار نفر گذشت.

حسینی با اشاره به مصدومیت سالانه بیش از 500 هزار نفر در حوادث رانندگی، خاطرنشان کرد: در حالت خوش‌بینانه، 10 درصد از این مصدومان، معلول و ناتوان می‌شوند که بار سنگینی به نهادهای حمایتی از جمله سازمان بهزیستی وارد می‌کند بنابراین باید اشتراک عمل و هم‌اندیشی برای اصلاح رفتار کاربران و عامل انسانی در تصادفات وجود داشته باشد.

آمار فوتی‌های تصادفات بسیار شدید در ایران نصف کشورهای دنیاست

رئیس پلیس راهور فراجا افزایش نرخ جرایم رانندگی را در عملکرد و رفتارهای ترافیکی کاربران موثر ارزیابی و عنوان کرد: مولفه‌های موثر در کاهش حوادث، مصدومیت‌ها و تلفات را شناسایی کرده و می‌دانیم که چه اقدامی باید در حوزه‌های مختلف از جمله راه‌ها، وسایل نقلیه و عامل انسانی انجام دهیم.

وی با تاکید بر نقش عامل انسانی در وقوع حوادث، یادآور شد: تمام تلاش ما باید این باشد که از وقوع حوادث و سوانح پیشگیری کنیم تا فشار کاری نظام سلامت و دستگاه قضایی و نهادهای حمایتی، افزایش پیدا نکند.

رئیس پلیس راهور فراجا از آب و هوا، غذا، بهداشت و سلامت، سرپناه و ارتباطات به عنوان نیازهای اساسی هر فرد عنوان کرد و گفت: همکاری پلیس راهور و وزارت بهداشت می‌تواند در تامین سلامت مردم موثر باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاهش تلفات تصادفات رانندگی نیازمند اقدامات فرهنگی است
  • بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان؛ ریزش ادامه دارد | دلار به کانال ۵۰ هزار تومانی برمی‌گردد؟
  • بازاری‌ها فروشنده شدند؛ بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان
  • بازاری‌ها فروشنده شدند/ بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان
  • عملیاتی شدن دو پلتفرم و یک نردبان اطفاء حریق و امداد و نجات آتش‌نشانی به همت متخصصان مشهدی 
  • دلار با کاهش تنش‌های سیاسی برمی‌گردد/ عده‌ای برخلاف منافع ملی بازار ارز را بهم می‌زنند
  • امدادرسانی به سه مصدوم در محور شهرکرد به بروجن
  • انهدام ۲۱ باند زورگیر و قاپ زن در تهران
  • کاهش ۹.۵ درصدی مرگ در تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • مصدومیت سالانه نیم میلیون نفر در تصادفات/کاهش ۱۴ درصدی تلفات