Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@21:59:33 GMT

رونمایی از طرح «سحاب» هلال احمر در خراسان جنوبی

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۷۰۶۸

رونمایی از طرح «سحاب» هلال احمر در خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا رضایی ظهر چهارشنبه در حاشیه مراسم رونمایی از طرح سحاب، اظهار داشت: در پنجمین روز از هفته هلال احمر طرح سفیران حمایت های امدادی و بشردوستانه موسوم به «سحاب» در راستای توسعه خدمات امدادی با شعار جوان سالم، جهان سالم، همه برای همه راه اندازی شد.

وی افزود: با اجرای طرح سحاب گروه های امدادی با مهارت های امداد و کمک های اولیه، برخورداری از توانایی و شرایط جسمی و روحی مناسب در قالب تیم های ۲ نفره در نقاط پرتردد به گشت زنی و در صورت نیاز به امدادرسانی می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه اجرای این طرح در شرایط عادی اجتماع محور است، گفت: در شرایط کرونا نیز اکیپ های دوچرخه سوار و پیاده در اجتماعات و نقاط پر تردد حضور و با ارائه آموزش های لازم مردم را به رعایت پروتکل های بهداشتی تشویق می کنند.

وی با اشاره به اینکه ۳۰ تیم در سطح استان مسئولیت اجرای این طرح را بر عهده دارند، عنوان کرد: از مجموع این تیم ها ۱۰ تیم در مرکز استان و در هر شهرستان نیز دو تیم فعالیت می کنند.

رضایی ادامه داد: آغاز فعالیت این طرح همزمان با روز عید فطر و حضور در نمازهای عید فطر سطح استان خواهد بود.

کد خبر 5210797

منبع: مهر

کلیدواژه: هلال احمر خراسان جنوبی بیرجند محمدرضا رضایی ویروس کرونا بوشهر عید سعید فطر واکسن کرونا آمار کرونا کرمانشاه انتخابات 1400 گرگان شیوع کرونا روز قدس عکس استانها اردبیل ماه مبارك رمضان فطریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۷۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه امداد و نجات بندر کری کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرنگار مهر، احسان ایزدپناه صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگارن ضمن تبریک فرارسیدن هفته هلال احمر اظهار کرد: یکی از مطالبات مردمی محور ساحلی شهرستان تنگستان ایجاد یک پایگاه امدادی بود که با مشارکت خیر این مهم امروز در اولین روز از هفته هلال احمر با حضور خانواده کمالی خیر محترم و مسؤلین منطقه کلنگ زنی شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر افزود: با درایت و برنامه ریزی های رئیس جمعیت هلال احمر ناوگان خودروی و لجستیکی هلال احمر نیز تجهیز شده است که این موضوع در ارائه هرچه بهتر خدمات امدادی به مردم نقش مؤثری دارد.

ایزدپناه با اشاره به اهدا زمین توسط خانواده کمالی، خیر گرامی گفت: ما در انجام مأموریت‌های محوله خود بویژه در توسعه زیرساختی پایگاه‌ها قدردان این خیران عزیز هستیم.

وی با اشاره به افزایش تعداد پایگاه‌های امداد و نجات در استان خاطرنشان کرد: همکاران ما در معاونت امداد و نجات با بررسی‌های تخصصی و میدانی خود در صدد پوشش بیشتر و اخذ مجوز گسترش و افزایش پایگاه‌های امدادی در استان هستند که امیدواریم سازمان‌های همکار نیز در این مسیر ما را همراهی کنند.

گفتنی است محور مواصلاتی دلوار - دیر یکی از محورهای پرتردد و همچنین در حاشیه دو بندر تجاری و صیادی قرار دارد.

کد خبر 6099310

دیگر خبرها

  • ۵۰ برنامه فرهنگی، امدادی و آموزشی در دشتی اجرا می شود
  • افزایش پایگاه های امدادی هلال احمر در سمنان
  • توزیع ۱۰۰۰ قلم دارو در داروخانۀ هلال‌احمر لرستان
  • اجرای ۵۷ عنوان برنامه امدادی ، درمانی و بشردوستانه در فارس
  • ۵۷ عنوان برنامه امدادی درمانی و بشردوستانه در فارس برگزار می‌شود
  • پایگاه امداد و نجات بندر کری کلنگ‌زنی شد
  • هلال احمر در قرن جدید؛ از مرکز ملی مدیریت و رصد حوادث تا ۲.۸ میلیون عضو جدید
  • تماشای رودخانه فصلی در سربیشه جان یک نفر را گرفت
  • ورود خودرو‌های جدید به هلال احمر
  • تا پای جان برای دختر ایران