Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «عباس صوفی» روز چهارشنبه در جلسه بررسی مشکلات اپراتورهای تلفن همراه که با حضور استاندار همدان برگزار شد، افزود: نگرانی مردم از عوارض فرکانس‌ها و تشعشع امواج مخابراتی آنتن‌های تلفن همراه، باعث افزایش شکایت شهروندان و اهالی ساکن در محدوده های نصب این تجهیزات شده که به همین دلیل صدور مجوز برای نصب آنتن مخابراتی در پشت بام واحدهای مسکونی را لغو کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: البته به منظور توسعه و پوشش مناسب شبکه تلفن همراه، اقدامات موثری با همکاری کامل اپراتورها برای تامین و اجاره زمین و مکان مناسب نصب تجهیزات مخابراتی در سطح شهر همدان انجام شده است.

مدیر­کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان همدان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه 118 طرح مخابراتی استان هفته آینده با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به بهره برداری می رسد، گفت: این طرح ها شامل بهره برداری و ارتقای ۱۱۰ آنتن نسل سه و چهار (۳جی و ۴جی) اپراتور همراه اول و هشت آنتن ایرانسل است.

«مجتبی ساکی» اظهار داشت: در شهرهای همدان، ملایر، نهاوند و اسدآباد برای نصب آنتن های پوشش شبکه تلفن همراه با مشکل تامین زمین مواجه هستیم و اپراتورهای تلفن همراه همواره از مبلغ سنگین اجاره بهای زمین برای نصب آنتن گلایه دارند.

وی گفت: تعرفه اجاره هر سایت دکل مخابراتی با مساحتی کمتر از ۵۰ متر مربع در سال ۱۳۹۸ نزدیک به سه میلیون تومان بود که این رقم توسط شهرداری ها در سال ۱۳۹۹ با ۱۰۰ درصد افزایش به ۶ میلیون تومان رسیده است.

ساکی با بیان اینکه هرچقدر تعداد دکل‌های مخابراتی در سطح شهرها افزایش یابد میزان قدرت فرکانس‌های مضر نیز کاهش می یابد، افزود: اگر شورای شهر مجوز نصب دکل‌های پشت بامی را صادر کند پوشش شبکه تلفن همراه در استان همدان به صورت قابل توجهی توسعه می یابد.

به گزارش ایرنا، بر اساس مصوبه سفر اسفندماه سال گذشته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به همدان، مقرر شد با ساخت ۱۰۸ سایت مخابراتی، پوشش پهنای باند اینترنت تلفن همراه در روستاهای استان به بیش از ۹۰ درصد برسد.

برچسب‌ها شهرداری همدان اینترنت ارتباطات همدان فناوری اطلاعات تلفن همراه دکل مخابراتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری همدان اینترنت ارتباطات شهرداری همدان اینترنت ارتباطات همدان فناوری اطلاعات تلفن همراه دکل مخابراتی اخبار کنکور فناوری اطلاعات تلفن همراه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۷۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برادران زورگیر در کمتر ۵ ساعت در شاهین‌شهر دستگیر شدند

سرهنگ هادی کیان مهر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: روز گذشته در پی سرقت تلفن همراه و وجه نقد یکی از شهروندان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرارگرفت.

وی افزود: در این رابطه کارآگاهان در کمتر از ۵ ساعت و با اقدامات هوشمندانه پلیسی ۲ برادر که از سارقان سابقه دار بودند را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به کشف گوشی تلفن همراه مسروقه در بازرسی از مخفیگاه سارقان تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به مقر پلیس و در تحقیقات تکمیلی به بزه ارتکابی خود اعتراف و سپس با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6087882

دیگر خبرها

  • آیا رویه واردات در مقابل صادرات خود اصلاح می‌شود؟
  • دسترسی حمل‌و‌نقل‌ دریایی و هوایی به ارتباطات مخابراتی/آنتن‌های ماهواره‌ای سیار ساخته شد
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس
  • ممنوعیت استفاده از «آیفون» در مراکز نظامی کره‌جنوبی
  • ممنوعیت استفاده از گوشی آیفون درمراکزنظامی کره‌جنوبی
  • کره‌جنوبی استفاده از گوشی آمریکایی آیفون را در مراکز نظامی ممنوع کرد
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی
  • برادران زورگیر در کمتر ۵ ساعت در شاهین‌شهر دستگیر شدند
  • قیمت انواع گوشی موبایل در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • کلنگ زنی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن