Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@22:52:21 GMT

فن‌دایک: تصمیم گرفتم هلند را در مسابقات یورو همراهی نکنم

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۷۱۶۳

فن‌دایک: تصمیم گرفتم هلند را در مسابقات یورو همراهی نکنم

مدافع هلندی لیورپول می‌گوید به دلیل مصدومیت قصد ندارد تیم ملی فوتبال کشورش را در مسابقات یورو همراهی کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فن‌دایک 29 ساله که در اوایل فصل جاری در دیدار لیورپول با اورتون و در پی برخورد با جردن پیکفورد از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شد و بیشتر بازی‌های فصل را از دست داد، می‌گوید به خاطر همین مصدومیت قصد ندارد تیم ملی فوتبال هلند در مسابقات یورو 2020 را که با یکسال تعویق قرار است این تابستان برگزار شود، همراهی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مدافع 29 ساله در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه لیورپول گفت: در این مرحله به تصمیمی رسیده‌ام که باید اتخاذ می‌کردم؛ اینکه آیا من در یورو خواهم بود یا خیر؟ با همه اتفاقاتی که در جریان است، از نظر جسمی احساس می‌کنم این تصمیم درستی است که گرفتم و آن اینکه به یورو نروم و در جریان تعطیلی لیگ‌ آخرین مرحله ریکاوری و توانبخشی‌ام را انجام دهم. بنابراین تمام تمرکزم بر روی پیش‌‌فصل با باشگاه خواهد بود و این یک هدف واقع‌بینانه است و مشتاقانه منتظر آن هستم.

فن‌دایک افزود: بدیهی است بابت از دست دادن یورو و عدم رهبری تیم ملی کشورم در این مسابقات بسیار ناراحت هستم، اما اوضاع اینطور است و  باید آن را بپذیرم، در واقع همه باید آن را بپذیریم. فکر می‌کنم تصمیم برای عدم حضور در مسابقات یورو، تصمیم درستی است. این تصمیم سختی است، اما با آن کنار آمده‌ام.

لیورپول قرارداد فن‌دایک را تمدید می‌کند

مرد سال یوفا در سال 2019 که در ماه ژانویه 2018 در ازای 75 میلیون پوند از ساوتهمپتون به لیورپول پیوست،‌ نقش پررنگی در قهرمانی لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا، سوپرجام اروپا، جام جهانی باشگاه‌ها و لیگ برتر انگلیس داشته است.

انتهای پیام/

  

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یورو 2020 تیم ملی هلند لیورپول یورو 2020 تیم ملی هلند لیورپول مسابقات یورو فن دایک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۷۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی: ستاره ایتالیایی یورو را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، دستینی اودوگی، مدافع چپ تاتنهام و ایتالیا، به دلیل مصدومیت، مسابقات قهرمانی اروپا 2024 را از دست خواهد داد.

این بازیکن 21 ساله این هفته پس از آسیب دیدگی از ناحیه چهار سر ران چپ، تا پایان فصل خانه نشین شد. آنگه پوستکوگلو تایید کرد که هیچ بازیکنی موجب مصدومیت او نشده و او در جریان تمرینات دچار این آسیب شده است.

او از آن زمان تحت عمل جراحی قرار گرفت و انتظار می‌رفت که برای پیش فصل به تمرینات تاتنهام بازگردد اما پوستکوگلو در نشست خبری امروزش تایید کرد که او یورو 2024 را از دست داده است.

اودوگی در اغلب مسابقات این فصل برای تاتنهام بازی کرده بود و تنها دو بازی را به دلیل مصدومیت و دو بازی را به دلیل محرومیت از دست داد. او در 28 بازی خود در لیگ برتر دو گل زد و سه پاس گل ارسال کرده بود.

اودوگی در اکتبر گذشته برای اولین بار به تیم ملی ایتالیا دعوت شد و سه بار برای کشورش بازی کرده است. یورو 2024 از 14 ژوئن آغاز می‌شود و ایتالیا مرحله گروهی این رقابت‌ها را از 15 ژوئن در دورتموند مقابل آلبانی آغاز می‌کند.

دیگر خبرها

  • قیمت جانشین کلوپ معلوم شد!‏
  • قطعی: ستاره ایتالیایی یورو را از دست داد
  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • پاسخ وین رونی به گلایه فن دایک: این بخشی از شغل شماست
  • ویرجیل فن دایک: اسلوت برای جانشینی کلوپ گزینه مناسبی است
  • فان‌دایک: باید در آینه به خودمان نگاه کنیم
  • پیشنهاد لیورپول برای آرنه اسلوت توسط فاینورد رد شد
  • مذاکرات مثبت لیورپول با فاینورد برای جانشینی اشلوت با کلوپ
  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!
  • بزرگترین میدان گازی اروپا تعطیل شد