Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی نسبت به خبر حضور جهانگیری در رقابت های انتخاباتی با معرفی معاون اول دولت احتمالی اش اظهار بی خبری کرد.

جهانبخش خانجانی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در گفت و گو با ایسنا، در پاسخ به سوالی مبنی بر آنکه آیا خبر حضور اسحاق جهانگیری در انتخابات با معرفی لعیا جنیدی به عنوان معاون اولش صحت دارد؟ گفت: من از این خبر و منبع اش بی اطلاع هستم، اما می دانم چه آقای جهانگیری و چه سایر کاندیداهای پیشنهادی مطرح شده توسط جریان اصلاحات باید در زمان ثبت نام  برنامه ها و ایده های خودشان را با مجریان اصلی که برای آن برنامه ها در نظر دارند، به مردم معرفی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بدیهی است هر کاندیدایی که بتواند برای برون رفت کشور از انسدادهای پیش آمده برنامه ارائه کند و برای آن برنامه ها شخصیت های توانمندی را هم در نظر بگیرد می تواند نظر مردم را در انتخابات به خود جلب کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات 1400 اسحاق جهانگیری لعیا جنیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۷۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامزدهای مورد حمایت شریان در خوزستان معرفی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی به نام «شریان» نامزدهای مورد حمایت خود در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابیه آبادان و رامهرمز را معرفی کرد.

بر این اساس، محمد جواد سعدون زاده و صادق کمایی از حوزه انتخابیه آبادان و امیرحسین نظری از حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر به عنوان نامزدهای مورد حمایت جریان شریان در خوزستان معرفی شدند.

انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز ۱۱ اسفند با مشارکت ۲۵ میلیون نفر از مردم کشورمان برگزار شد؛ البته این انتخابات در برخی حوزه‌ها به مرحله دوم کشیده شد.

مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه با رقابت برای ۴۵ کرسی در روز ۲۱ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

کد خبر 6084419

دیگر خبرها

  • پاس قم فاتح لیگ برتر کاراته/ قهرمان لیگ آینده سازان معرفی شد
  • معرفی تنیسور‌های مرحله نیمه نهایی رقابت‌های بین المللی ساحلی کیش
  • به برنامه تحولی در شهر و روستاها نیاز داریم
  • اعضای شبکه اجرای قانون اساسی در استان بوشهر معرفی شدند
  • نامزدهای مورد حمایت شریان در خوزستان معرفی شدند
  • معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد کاشان معرفی شد
  • معرفی بیش از ۹۰ فرصت و بسته سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری آذربایجان غربی
  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات
  • رئیس جدید اداره امور شعب استان گلستان معرفی شد
  • شهید مطهری چهره‌ای ماندگار در عرصه جهاد تبیین