Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-05@19:53:04 GMT

ویژه برنامه‌های شبکه جهانی «جام جم» در عید فطر

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۷۴۹۵

ویژه برنامه‌های شبکه جهانی «جام جم» در عید فطر

شبکه جهانی جام جم در عید سعید فطر ویژه برنامه «ماه دستان» و گلچینی از برنامه های «جمع ایرانی»، «خانه مهر» و «فرزندان ایران» را پخش می کند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شبکه جام جم، پوشش نماز عید فطر به صورت زنده، پخش ویژه برنامه عیدانه «ماه دستان» در ساعت ۲۲:۱۵ به وقت تهران و ۱۹:۴۵ به وقت وین به مدت ۲ ساعت از جمله برنامه های شبکه جام جم در عید فطر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین «خانه مهر» به صورت زنده در ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران با تزئین و گل آرایی دکور و دعوت از مهمانان، ویژه برنامه ای را در نظر گرفته است، گزیده ای از برنامه های «جمع ایرانی» نیز در روز جمعه ۲۴ اردیبهشت از ساعت ۲۲:۲۰ به وقت تهران پخش خواهد شد.

در روز پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه نیز پخش انیمیشن «امین و اکوان» با کارگردانی زحل رضوی ساعت ۱۷ و برنامه «فرزندان ایران» با اجرای خاله شادونه در ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران از دیگر ویژه های جام جم است که برای مخاطب در نظر گرفته شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: عید فطر سیاسی جام جم وقت تهران ویژه برنامه عید فطر جام جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۷۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شور و حال انتخاباتی در تک حوزه استان اردبیل در مرحله دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل با آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، مناظره نامزدهای حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز از شبکه سبلان پخش می شود.

امشب ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه برنامه تبلیغاتی آقای ابراهیم فهیمی و ساعت ۲۳ و ۵۰ دقیقه برنامه تبلیغاتی آقای امیدعلی رعنایی

و فردا هم ساعت ۱۳ و ساعت ۲۳ و ۳۰ برنامه تبلیغاتی آقای رعنایی و ساعت ۱۳ و ۲۰ و ساعت ۲۳ و ۵۰ دقیقه برنامه تبلیغاتی آقای فهیمی پخش خواهد شد.

مناظره انتخاباتی ۲ کاندیدا هم از فردا دوشنبه تا روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت از شبکه سبلان در ساعات ۱۱ صبح و ۲۲ شب و از رادیو اردبیل در ساعات ۱۵ و ۲۳ پخش خواهد شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شور و حال انتخاباتی در تک حوزه استان اردبیل در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • خبر‌های رسانه شانزدهم اردیبهشت
  • ویژه برنامه های رادیو ایران در شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • برنامه‌های رادیو ویژه شهادت امام صادق (ع) اعلام شد
  • ویژه برنامه‌های رادیو ویژه شهادت امام صادق (ع) اعلام شد
  • ویژه برنامه های رادیو ویژه شهادت امام صادق (ع) اعلام شد
  • «هفت» از امشب راهی آنتن تلویزیون می‌شود + ساعت پخش
  • ویژه برنامه‌های شبکه دو به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع)
  • سوگنامه رادیو ویژه شهادت امام صادق (ع)
  • «هفت» از امشب راهی آنتن می‌شود/ بررسی موضوع جنایی