Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-30@23:12:42 GMT

ویدئو | واژگونی تانکر حامل سوخت گازوئیل در گردنه قوچک

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۷۵۰۵

ویدئو | واژگونی تانکر حامل سوخت گازوئیل در گردنه قوچک

‍‍‍‍‍‍

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از برنا،  جلال ملکی، با اشاره به حادثه واژگونی تانکر حامل سوخت واقع در لشکرک بعد از گردنه قوچک به سمت لواسان گفت: ساعت ۱۲ ظهر امروز یک مورد حادثه واژگونی تانکر حامل سوخت به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شهر تهران گزارش داده شد.

او افزود: محدوده خارج از حوزه آتش نشانی تهران است با این حال سه ایستگاه آتش نشانی به همراه خودرو حامل کف و تانکر آب به عنوان نیروی کمکی به محل اعزام شدند و آتش نشانی لواسان هم در محل حضور داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملکی تاکید کرد: یک دستگاه تانکر ۶۰۰۰ لیتری حامل گازوئیل به دلیل نامشخص هنگام حرکت از مسیر خارج شده و بعد از برخورد با نیوجرسی های جاده در محل واژگون می شود. راننده که مرد ۳۵ ساله ای بود در اتاق محبوس شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با بیان اینکه آتش نشانان راننده را به سرعت زنده اما آسیب دیده خارج کردند، گفت: نشت گازوئیل در محل داشتیم که یک دستگاه لودر با ریختن خاک از جاری شدن گازوئیل در معبر جلوگیری کرد.

او با بیان اینکه گازوئیل در سطح جاده سبب لغزندگی می‌شود، تاکید کرد: پلیس راهور کمک کرد تا جاده دقایقی مسدود شود. در حال حاضر نیروها در حال ایمن سازی محل هستند و دقایقی دیگر یک دستگاه جرثقیل در محل حاضر می شود تا این خودرو را به حالت اولیه باز گرداند.

ملکی ضمن تقاضا از رانندگان افزود: خودروهای حمل سوخت دقت کنند. اگر به جای گازوئیل بنزین و تینر و... واژگون می‌شد، حادثه گسترده‌تر بود. خودروهای حامل مواد شیمیایی توجه کنند با احتیاط تردد کنند به خصوص در جاده های صعب‌العبور به محل آشنا باشند تا حوادث این چنینی را شاهد نباشیم.

کد خبر 600694 برچسب‌ها حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: حوادث ایران آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۷۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی گردنه پیچ‌بن در الموت+ فیلم

جواد حق‌لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: گردنه پیچ‌بن در مسیر قزوین - الموت - تنکابن، هرسال با آغاز فصل سرما و شروع نخستین برف زمستانی به دلیل حجم بالای بارش برف و به منظور حفظ ایمنی تردد کنندگان و جلوگیری از حوادث، توسط عوامل راهداری مسدود و پس از پایان فصل سرما و در اوایل اردیبهشت بازگشایی می‌شود.

وی اضافه کرد: این گردنه با سه هزار و ۳۰۰ متر ارتفاع از سطح دریا، مرتفع‌ترین گردنه استان قزوین است. 

استان قزوین دارای ۸۷ گردنه برف‌گیر است و بیش از هفت درصد عملیات برف‌روبی راه‌های کشور در این استان انجام می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • بازگشایی گردنه پیچ‌بن در الموت+ فیلم
  • کشف ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۷۶ تانکر سوخت‌رسان
  • این جاده‌های ایران در بهار هم برفی هستند
  • واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • (ویدئو) گورخرهای فراری در جاده سرگردان شدند
  • امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر
  • کشف ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرک پرویزخان
  • ما مجرم زاده می‌شویم
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد