Web Analytics Made Easy - Statcounter

حضور فولاد خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا درآمدی ۱۰ میلیارد تومانی برای این باشگاه به همراه داشته است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب با حضور تیم‌های پرسپولیس، تراکتور، استقلال و فولاد از ایران اخیراً به پایان رسید. مسابقاتی که با صعود سه نماینده ایران به دور حذفی و حذف فولاد از رقابت‌ها همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالی است که فولادی‌ها تنها نماینده ایرانی در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان بودند و موفق شدند با شکست 4 بر صفر مقابل العین، پا به مرحله گروهی بگذارند تا ایران به تنها کشوری تبدیل شود که در دور گروهی چهار نماینده داشت.

تیم فولاد خوزستان با توجه به بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالاتش و عدم جذب بازیکنان موردنیاز و البته مصدومیت برخی از نفراتش و قرار گرفتن در یک گروه دشوار، نمایش فنی قابل قبولی مخصوصاً در دور رفت ارائه کرد. این باشگاه در کنار کسب تجربه آسیایی از لحاظ مالی نیز منفعت قابل توجهی با حضور در لیگ قهرمانان کسب کرده است.

فولادی‌ها در مدت حضورشان در عربستان مبلغ 180 هزار دلار بابت امتیاز هزینه‌های اقامت، 140 هزار دلار بابت اسپانسری لوگوی پیراهن در هفت بازی و 22 هزار دلار حق پخش تلویزیونی درآمدزایی داشته‌اند. این باشگاه همچنین برای دو تساوی مقابل النصر و السد 20 هزار دلار و یک پیروزی مقابل الوحدات 50 هزار دلار از حضور در مسابقات سود برده است.

آذری: انتظار داریم به فولاد به اندازه سه تیم دیگر اهمیت بدهند/ اگر بمانم اولویتم حفظ نکونام است

 

جمع درآمدهای دلاری باشگاه فولاد از حضور در لیگ قهرمانان به مبلغ 412 هزار دلار می‌رسد که با نرخ روز ارز چیزی بیش از ٩ میلیارد تومان است. به این مبلغ باید درآمد 700 میلیون تومانی تبلیغات محیطی بازی پلی‌آف را هم اضافه کنیم که به صورت ریالی به فولاد پرداخت شده است. بنابراین فولاد با حضور در لیگ قهرمانان آسیا حدود 10 میلیارد تومان درآمدزایی داشته است. 

با وجود اینکه باشگاه‌های ایرانی همیشه در چنین مواردی مشکلاتی زیادی به دلیل تحریم‌ها برای دریافت پول از AFC و نهاد‌های بین‌المللی دارند، اما درآمدهای باشگاه خوزستانی توسط سعید آذری در عربستان اخذ و به ایران آورده شده است.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا فولاد خوزستان سعید آذری لیگ قهرمانان آسیا فولاد خوزستان سعید آذری لیگ قهرمانان هزار دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۷۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش چمران به پول‌پاشی میلیاردی شهرداری برای مدیرانش: اطلاع ندارم!

چمران درباره پرداخت ودیعه میلیاردی به برخی از مدیران شهرداری تهران گفت: بنده از جزئیات این موضوع اطلاع ندارم اما این مبلغ برای کمک‌هزینه مسکن بوده است و مشخص نیست که این رقم به‌صورت وام بوده یا شکل دیگری است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران نسبت به پرداخت ودیعه میلیاردی به برخی از مدیران شهرداری تهران واکنش نشان داد.

تسنیم در خبری نوشت: مهدی چمران پیش از آغاز دویست و سی و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جلسه امروز موضوعات مختلفی از جمله مصوبه‌ای برای خاورشهر، اصلاحات نرخ‌های سازمان آتش‌نشانی و همچنین حسابرسی‌ها در دستور کار اعضای شورای شهر تهران قرار خواهد گرفت.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه روز گذشته در شهرداری منطقه ۱۷ از حضور یکی از اعضای شورای شهر تهران (شربیانی)، ممانعت به‌عمل آمده است این موضوع صحت دارد یا خیر گفت: ممانعتی بابت حضور این عضو شورای شهر تهران انجام نشده است و تنها شهردار منطقه حضور نداشته است که پیگیری ما نشان از آن دارد که شهردار منطقه پیش از این مرخصی گرفته است اما برخی از معاونین وی در شهرداری منطقه حضور داشته‌اند.

رئیس شورا ادامه داد: قاعدتاً اعضای شورای شهر وقتی در شهرداری‌های مناطق حضور پیدا می‌کنند انتظار می‌رود که شهرداران نیز این‌گونه بازدیدها را به ساکنان منطقه اعلام کنند تا مردم و شهروندان‌ آن منطقه حضور پیدا کنند تا موارد و احیاناً مشکلات خود را مطرح کنند. انتظار ما این است که همکاری خوبی در این بخش از سوی شهرداران مناطق وجود داشته باشد.

چمران گفت: شورا به‌عنوان ناظر بر عملکرد شهرداری است و می‌تواند در همه موضوعات نظارت داشته باشد.

وی همچنین در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر پرداخت ودیعه میلیاردی به برخی از مدیران شهرداری تهران تصریح کرد: بنده از جزئیات این موضوع اطلاع ندارم اما این مبلغ برای کمک‌هزینه مسکن بوده است و مشخص نیست که این رقم به‌صورت وام بوده یا شکل دیگری است.

رئیس شورا در پاسخ به این پرسش که پرداخت چنین مبالغی نیاز به مجوز شورا دارد یا خیر ابراز کرد: این موارد در اختیار شهردار تهران است اما باید شورا نیز از آن اطلاع داشته باشد.

چمران همچنین در واکنش به صحبت‌های استاندار تهران در ارتباط با جابه‌جایی آرادکوه به محل دیگری تصریح کرد: این‌که آرادکوه محل فعلی دفن زباله جابه‌جا شود امکان‌پذیر نیست اما می‌توان جای جدیدی را برای دفن زباله‌ها در نظر گرفت چرا که جابه‌جایی آرادکوه با توجه به شرایطی که دارد هزینه زیادی را در بر خواهد داشت اما همان‌طور که گفته شد می‌توان مکان جدیدی را برای دفن زباله احداث کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا شورا از محل دفن جدید زباله‌های پایتخت اطلاع دارد یا خیر گفت: هنوز اطلاعاتی در این خصوص به بنده نرسیده است یا من اطلاع ندارم اما همان‌طور که گفته شد جابه‌جایی آرادکوه امکان ندارد اما می‌توان محل جدیدی را برای دفن زباله‌ها احداث کرد و می‌توان از دستگاه‌های جدید زباله‌سوز (۵ الی ۶ هزار تنی) استفاده کرد.

دیگر خبرها

  • «نه» منچستر به مورینیو/ آقای خاص سرمربی تیم دسته دومی عربستان می‌شود؟
  • حواشی تجلیل از قهرمانان ورزشی با حضور رئیسی
  • سوتی عبدالله ویسی روی آنتن زنده؛ تخلف پاداش 3.5 میلیاردی در فولاد؟
  • ایران ۶۲ میلیون دلار به همراه دیرکرد غرامت از هند دریافت می کند
  • واکنش چمران به پول‌پاشی میلیاردی شهرداری برای مدیرانش: اطلاع ندارم!
  • حضور سفیر عربستان در کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای در اصفهان
  • فولاد مبارکه؛ دارنده کامل‌ترین زنجیره تولید ورق‌های فولادی
  • اولین واکنش عبدالله ویسی به جریمه ۲ میلیاردی سازمان لیگ
  • سرمربی لیگ برتری جریمه میلیاردی شد
  • واکنش عبدالله ویسی به جریمه 2 میلیاردی سازمان لیگ