Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@08:45:10 GMT

امید عالیشاه علامت سوال اردوی استقلال

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۷۷۸۸

امید عالیشاه علامت سوال اردوی استقلال

غیبت یا حضور امید عالیشاه می تواند نوع بازی پرسپولیس را در شهرآورد برزرگ پایتخت تعیین کند.

به گزارش طرفداری، هنوز مشخص نیست کدامیک از بازیکنان مصدوم پرسپولیس به دربی می رسند. اگرچه می توان اعلام کرد زمان کافی برای حضور این نفرات در دربی هست اما هنوز نمی توان با قطعیت از حضور این نفرات خبر داد. اما آن چه که پیش بینی می شود این است که با توجه به مصدومیت عالیشاه از ناحیه رباط داخلی، امکان حضور او در دربی کمتر از نعمتی و کنعانی زادگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان بی شک مهم ترین سوال و ابهام کادرفنی استقلال این است که بالاخره عالیشاه به دربی می رسد یا نه. چرا که امید عالیشاه نقش مهمی در روند هجومی پرسپولیس ایفا کرده و بودن یا نبودن این بازیکن با تجربه در مسابقه حساس جمعه شب، تاثیر زیادی در نقشه های تاکتیکی قرمزها و به تبع آن برنامه های استقلال خواهد داشت.

عالیشاه در سمت راست پرسپولیس به عنوان بازیکنی که همواره در هافبک و خط حمله حضور دارد و با دوندگی بی امانش روی خط دفاعی حریف فشار می آورد، بی شک یکی از معدود نفراتی است که حضور یا غیبت اش در بازی می تواند تاکتیک پرسپولیس را عوض کند. حضور عالیشاه به معنی استفاده همزمان گل محمدی از یک مهاجم بلند قد و هدف کنار عالیشاه و فشار از عمق به دروازه استقلال است و غیبت عالیشاه به معنی حضور توامان آل کثیر و مغانلو در زمین و فشار از کناره ها برای باز کردن دروازه حریف.

حال باید دید در نهایت امید عالیشاه آماده و مهیای بازی با استقلال خواهد شد یا نه.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: امید عالیشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۷۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی؛ او آماده نیست؟

حسن یزدانی که در مدت توانبخشی خود به دلیل عمل جراحی کتف، تمرینات خود را با گرفتن برنامه و هماهنگی با کادر فنی انجام می‌داد، در این اردو نیز به دلیل کامل شدن روند فیزیوتراپی در اردو حضور نخواهد یافت و به صورت انفرادی تمرینات خود را پیگیری می‌کند.

بر این اساس حسن یزدانی در اردوی بعدی تیم ملی کشتی آزاد به جمع نفرات دعوتی اضافه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • صدای پای بازیکن نام آشنا در استقلال گوش می‌رسد/ این شادی گل بی دلیل نبود!
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • روز‌های شیرین ستاره‌ای که با استقلال فسخ کرده بود!
  • غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی؛ او آماده نیست؟
  • کجایی آقای تنومند؟ | غیبت تاثیرگذار ستاره استقلال
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس
  • آلومینیوم-پرسپولیس در جام حذفی بدون تماشاگر!