Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@03:21:46 GMT

ترافیک سنگین در محور هراز و آزادراه قزوین-کرج

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۷۸۱۱

ترافیک سنگین در محور هراز و آزادراه قزوین-کرج

مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها گفت: دوربین‌های نظارت تصویری در حال حاضر ترافیک سنگین در آزادراه قزوین –کرج محدوده ساسانی، همچنین ترافیک سنگین در محور هراز مسیر رفت و برگشت نشان می‌دهد.

به گزارش مشرق، ایمان محرابی‌نیا، درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات بیش از ۸۰۰ دستگاه دوربین نظارت تصویری و ۲۳۰۰ دستگاه سامانه ترددشمار برخط، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: جزئیات ممنوعیت سفر در تعطیلات پیش‌رو

وی بیان کرد: با توجه به دستورالعمل های ستاد ملی مقابله با کرونا، مردم حتما از انجام سفر غیر ضروری پرهیز کنند.

* ترافیک سنگین در مسیر رفت و برگشت محور هراز و آزادراه قزوین-کرج 

مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها درباره وضعیت تردد خودرو در محورهای تهران-شمال اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک سنگین در محور هراز مسیر رفت و برگشت حدفاصل تونل شماره یک تا سه راهی چلاو گزارش شده است.

محرابی‌نیا از تردد روان در محورهای فیروزکوه و کندوان و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت در مسیر رفت و برگشت خبر داد.

وی همچنین از بروز ترافیک سنگین در آزادراه قزوین –کرج محدوده ساسانی خبر داد.

* ۱۰ جاده مسدود است

محرابی‌نیا از انسداد موقت محور تهران - لواسانات محدوده گردنه قوچک به دلیل واژگونی تانکر حامل سوخت خبر داد.

مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها با اشاره به انسداد چندین محور گفت: در حال حاضر جاده قزوین - همدان در کیلومتر ۱۱۰، محور خرم‌آباد-پل دختر، محور شهداد-نهبندان، محور فرعی شمشک-دیزین، محور پونل-خلخال و جاده رامیان-اولنگ-شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، به دلیل کاهش ایمنی در مسیر، مسدود است.

محرابی نیا افزود: در حال حاضر همچنین جاده رباط پشت بادام-بیاضه در استان یزد، محور معلمان-طرود در استان سمنان و آزادراه سردار حجازی (کنارگذر شرقی اصفهان)،  به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

* بارش پراکنده باران در برخی از محورهای استان های اصفهان و گیلان

وی درباره وضعیت جوی جاده ها تصریح کرد: در حال حاضر در محورهای تهران-شمال بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم.

مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها از بارش پراکنده باران در برخی از محورهای استان های اصفهان و گیلان خبر داد.

* کاهش ۹.۵ درصدی تردد خودرو در جاده ها

محرابی نیا گفت: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد ۲۲۸۶ دستگاه ترددشمار جاده ای، نسبت به روز قبل ۹.۵ درصد کاهش نشان می دهد، در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها ۱۸.۵ درصد، بیشترین تردد بین ساعات ۱۷ تا ۱۸ و کمترین تردد بین ساعات ۳ تا ۴ صبح ثبت شد.

*‌ ۳ آزادراه پرتردد کشور در شبانه روز گذشته

وی اظهار داشت: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه کرج-قزوین با ۱۱۵ هزار تردد، آزادراه کرج-تهران با ۱۱۳ هزار تردد و آزادراه تهران-کرج با ۱۰۹ هزار تردد ، ثبت شد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا انفجار افغانستان فلسطین هراز کندوان جاده اخبار حوادث وضعیت ترافیکی طرح ترافیک مسیر رفت و برگشت ترافیک سنگین آزادراه قزوین حال حاضر محرابی نیا محور هراز جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۷۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد در محور هراز برقرار است

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای هراز گفت: محور هراز پس از پاک‌سازی بر اثر ریزش سنگ از سوی راهداران هم‌اکنون تردد در این محور برقرار است.

کوروش روشن در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مازندران با بیان اینکه جاده هراز صبح امروز بر اثر ریز سنگ‌های بزرگ در چند نقطه مسدود شده بود، اظهار کرد: این محور از ساعات شامگاه گذشته دوشنبه شاهد بارش شدید باران بوده که باعث ریزش سنگ، امروز در ۳۰ کیلومتر آمل به تهران منطقه لهاش تا ۹۰ کیلومتر امام‌زاده هاشم به طول ۶۵ کیلومتر شود که موجب بسته شدن محور شد.

وی افزود: جمع‌آوری انباشت شن و ماسه و سنگ‌های کوهی از سطح جاده با حضور عوامل گشت راهداری هراز در محل ریزش سنگ و بل چهار اکیپ اعم از کامیون‌های تیغ دار، گریدر، لودر، خودروهای نیمه سنگین راهداری به همراه ۳۰ نفر از نیروهای راهداری دستور کار قرار گرفت.

رئیس اداره راهداری حمل و نقل جاده‌ای هراز ادامه داد: براثر این ریزش سنگ یک دستگاه خودروی سمند دچار صدمه شد که هنگام عبور از این محور به تذکرات پلیس راه و عوامل راهداری مبنی بر محدودیت تردد توجه نکرده و به حرکت خود در مسیر آمل به تهران ادامه داد.

روشن با اشاره به اینکه به سرنشینان این خودرو آسیبی وارد نشد، عنوان کرد: هم‌اکنون تردد در محور هراز برقرار و جاده باز است اما به رانندگان توصیه می‌شود باتوجه به شرایط آب و هوا و وضعیت احتمال ریزش سنگ، از انجام تردد و سفرهای غیر ضروری در این جاده خودداری کنند.

کد خبر 747315

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه‌های البرز
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • تردد در محور هراز برقرار است
  • هراز بازگشایی شد/ ترافیک در محور کندوان
  • پاکسازی محور هراز پس از ریزش سنگ
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد