Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@00:22:34 GMT

۲ خبر کوتاه از فرماندهی انتظامی استان همدان

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۸۰۴۱

۲ خبر کوتاه از فرماندهی انتظامی استان همدان

به گزارش ایرنا، سردار «سلمان امیری» روز چهارشنبه با اعلام این خبر افزود: با تلاش اطلاعاتی چند ماهه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بر روی یک باند قاچاق و توزیع مواد مخدر، فعالیت این باند برای انتقال مواد مخدر از مناطق غربی به استان همدان مشخص و محرز شد.

وی گفت: با اقدام به موقع پلیس، یک دستگاه موتورسیکلت مربوط به عوامل این باند در شهرستان ملایر شناسایی و متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فرمانده انتظامی استان همدان افزود: در بازرسی از این موتورسیکلت ۱۰ کیلوگرم ماده مخدر تریاک کشف و ۲ نفر نیز به عنوان متهم اصلی پرونده دستگیر شدند.

دستگیری سارق کابل برق

فرمانده انتظامی استان همدان همچنین از دستگیری یک سارق سیم برق و کشف ۲۰ فقره سرقت در شهرستان ملایر خبر داد و گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت سیم برق در ملایر، ماموران کلانتری ۱۲ شناسایی و دستگیری سارق را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: با انجام کار اطلاعاتی دقیق و به کارگیری شگردهای پلیسی، یک سارق در این خصوص شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضائی در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: متهم در بازجویی های فنی و تخصصی، به ۲۰ فقره سرقت سیم و کابل برق در یکی از روستاهای شهرستان اعتراف و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

برچسب‌ها فرماندهی نیروی انتظامی همدان همدان مواد مخدر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان مواد مخدر همدان مواد مخدر اخبار کنکور انتظامی استان همدان مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۸۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزیزد، سرهنگ "سید رضا صادقیان" در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای اجرای طرح آرامش در شهر عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشرافیت کامل اطلاعاتی و انتظامی و استفاده بهینه از ظرفیت‌ها درهفته گذشته اقدام به اجرای طرح آرامش و پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر از وجود معتادان متجاهر در سطح شهر و روستا‌های حوزه استحفاظی خود کردند.


 صادقیان گفت: اقدامات صورت گرفته پلیس در راستاي اجرای طرح سراسری آرامش در شهر با انجام کار اطلاعاتی منجر به دستگیری قاچاقچی و خرده فروش حرفه‌ای مواد مخدر در کمربندی یزد به تفت و کشف ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک شد.


 فرمانده انتظامی شهرستان تفت در پایان، ضمن خرسندی مردم و شهروندان از اجرای این طرح،  مقابله اثربخش با مقوله مواد مخدر را نیازمند عزم همگانی همه دستگاه‌های مسئول، همچنین مردم و نهادینه سازی مشارکت‌های عمومی در بین اقشار مختلف جامعه دانست.

دیگر خبرها

  • پسر نابغه ایرانی که به دستور دوست دخترش دست به سرقت می‌زد!
  • پسر نابغه ایرانی می خواست فضانورد شود و با سفینه به کره ماه سفر کند اما سارق شد | پایان سرقت های سارق نابغه!
  • پایان سرقت های سارق نابغه | پسر نابغه می خواست فضانورد شود و با سفینه به کره ماه سفر کند اما...
  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد
  • کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • دستگیری ۷۹۸ سارق در اسلامشهر
  • سارق سابقه‌دار منازل بهارستان دستگیر شد