Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@21:15:37 GMT

جهاد اسلامی: معادله جدیدی به دشمن اشغالگر تحمیل می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۸۰۵۶

جهاد اسلامی: معادله جدیدی به دشمن اشغالگر تحمیل می‌کنیم

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که پس از جنایت‌های رژیم اشغالگر علیه غیرنظامیان فلسطینی، معادله جدیدی به دشمن تحمیل خواهیم کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روسیا الیوم، «احسان عطایا» نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در لبنان ضمن تاکید بر آمادگی گروه‌های مقاومت برای هر سناریویی اعلام کرد که تماس های مصر در غزه به نتیجه نرسید؛ چرا که سقف مطالبات مقاومت این بار زیاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده جنبش جهاد اسلامی در لبنان افزود؛ حوادث چند روز گذشته ثابت کرد همه فلسطینیان و مقاومت مانند یک پیکر واحد هستند. هم چنین جنایت‌های رژیم صهیونیستی از خلال کشاندن جنگ به سمت غیرنظامیان غزه حتماً یک معادله جدید را به دشمن تحمیل خواهد کرد.

وی در ادامه گفت، اهمیت ورود غزه به خط مبارزه در قدس موجب تغییر روند درگیری‌ها در آینده می‌شود و از امروز به بعد دشمن هرگز دیگر نمی‌تواند ملت فلسطین را در خانه منزوی کند، بدون اینکه انتظار دریافت پاسخ قاطع از جانب مقاومت غزه داشته باشد. همچنین جغرافیای فلسطین با وجود تقسیم پیوندها میان فلسطینیان نیروهای مقاومت را تقویت می‌کند.

دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین: این نبرد را ادامه خواهیم دادعضو ارشد جهاد اسلامی فلسطین: قدس بالاتر از هر محاسباتی است/ مصاحبه اختصاصی

احسان عطایا در ادامه تاکید کرد که تماسهای طرف مصری با مقاومت در غزه به نتیجه نرسید چرا که سقف مطالبات ما بالاتر از مراحل قبلی است. خواسته‌های مقاومت سقف ندارد و همه باید این را بدانند بعد از اینکه سرایا القدس، تل آویو را موشک باران کرد ما بازی نمیکنیم و برای هر سناریویی آماده هستیم؛ ضمن اینکه ما تاکنون در موضع دفاعی بوده‌ایم.

وی در پایان تاکید کرد که امروز منتظر جلسه‌ای در سطح رهبران محور مقاومت برای تعیین گزینه‌های آینده هستیم؛ با توجه به اینکه فرصت تغییر روند حوادث فراهم است، زیرا اسرائیل امروز ضعیف تر از هر مرحله‌ای بوده و مقاومت تنها راه خروج از محاصره است.

امروز همچنین خالد مشعل» رئیس جنبش حماس در خارج از فلسطین تأکید کرد که جنگ کنونی علیه رژیم صهیونیستی، به معنای واقعی کلمه یک جنگ استثنائی است.

وی این جنگ را یک «انتفاضه واقعی» دانست که رژیم صهیونیستی را ریشه‌کن و به قدس و الاقصی کمک خواهد کرد.

درگیری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی آغاز شد.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جهاد اسلامی فلسطین رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۸۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از وبگاه شبکه خبری قدس، گروه‌های فلسطینی حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین پس از دیدار رهبرانشان بیانیه مشترکی صادر و در آن مقاومت اسطوره‌ای و اراده پولادین و عزم قاطع ملت فلسطین را ستودند.
در این بیانیه آمده است: ما مقاومت اسطوره‌ای، اراده پولادین و عزم قاطع ملت فلسطین را که به جهان ثابت کرد هرگز مقهور نمی‌شود، می‌ستاییم.
ما در نشست مشترک تلاش‌های صورت گرفته برای توقف تجاوز ارتش صهیونیستی به غزه و تحقق خروج فوری، کامل و جامع نظامیان صهیونیست از غزه و همچنین آزادی اسرا و راه‌های تضمینی کاهش درد و رنج ملت فلسطین را بررسی کردیم.
ما بر ضرورت توسعه و گسترش همکاری ملی و میدانی برای ناکام گذاشتن توطئه‌های رژیم اشغالگر و تحقق اهداف مردم فلسطین و امید آن به آزادی، استقلال و بازگشت (آوارگان) تاکید کردیم.
ما بر ضرورت رایزنی ملی در مسیر تقویت وحدت مردم فلسطین و استفاده از این مقاومت اسطوره‌ای با هدف انعکاس مثبت آن بر شاکله موسسه ملی فلسطین تاکید کردیم.
ما به مردم فلسطین در غزه، در قدس و در کرانه باختری رود اردن و در داخل اراضی اشغالی و همچنین فلسطینیان در سراسر جهان درود می‌فرستیم.
ما اوضاع اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی را بررسی کردیم و بر تحقق مطالبات مردمی از جمله دستیابی به توافق جدی و شرافتمندانه تبادل اسرا تاکید داریم.
ما نقش مردم و امت عربی را در حمایت از مبارزه ملت فلسطین ونقش حمایتی ازادگان جهان در شهر‌ها و پایتخت‌ها و دانشگاه‌ها که در دفاع از مردم و آرمان فلسطین و دفاع از انسانیت در برابر نسل کشی‌های مجموع استکبار جهانی از هیچ تلاشی دریغ نورزیدند ارج می‌نهیم.
ما به وجود جبهه‌های حامی مقاومت در لبنان و یمن و سوریه و عراق و ایران و تلاش آن‌ها برای توقف تجاوز نظامی به ملت فلسطین افتخار می‌کنیم و به آن‌ها سلام و درود می‌فرستیم. ما همچنین بر ادامه و گسترش رایزنی‌ها با سایر گروه‌های فلسطینی در داخل و خارج به توافق رسیدیم.

 

دیگر خبرها

  • با طرح پیشنهادی جدید اسرائیل، توافقی در کار نیست
  • جهاد اسلامی: اسرائیل به این نتیجه رسیده که جنگ راهکار آزادی اسرا نیست
  • نشست رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی
  • نشست مهم رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی برگزار شد
  • بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • عقب‌نشینی تیپ «ناحال» و دور تازه شکست‌های اسرائیل در غزه
  • عقب‌نشینی تیپ «ناحال» و دور تازه شکست‌های اسرائیل در غزه
  • جهاد اسلامی: نسخه آمریکایی آتش‌بس غزه بدتر و گمراه‌کننده‌تر است
  • الهندی:پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادر به حفاظت از خود نیست