Web Analytics Made Easy - Statcounter

رونالد کومان به دلیل نتایج ضعیف بارسلونا در هفته های اخیر، روی لبه تیغ قرار گرفته است.

آینده رونالد کومان در بارسلونا به تصمیم خوان لاپورتا بستگی دارد و این دو به زودی جلسه ای با هم خواهند داشت.

به گزارش طرفداری و به نقل از موندو دپورتیوو، پس از عملکرد بد و ناکامی بارسلونا مقابل لوانته و دور ریخته شدن بیشتر گزینه های این تیم برای قهرمانی در لالیگا، در نیوکمپ آرامشی تحمیلی برقرار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه بارسلونا تصمیمات داغ و ناگهانی ای نمی گیرد بلکه به صورت جدی و با آرامش مشکلات را آنالیز و اطلاعاتی را برای پیشرفت تیم و دلایلی که منجر به سقوط بارسلونا در هفته های پایانی لیگ شده است، جمع آوری می کند. در این هفته های پایانی و پس از قهرمانی در کوپا دل ری، بارسلونا می توانست به صدر جدول صعود کند اما عملکرد نه چندان خوب این تیم، دست بارسلونا را از صدر جدول لالیگا دور کرده است (شکست مقابل گرانادا و تساوی مقابل اتلتیکو مادرید و لوانته). در چنین شرایطی، قدم مهم بعدی بارسلونا جلسه ای خواهد بود که رئیس لاپورتا می خواهد به زودی با رونالد کومان برگزار کند. تاریخ مشخصی برای زمان برگزاری این جلسه وجود ندارد زیرا تیم و کادر فنی دو روز استراحت دارند و سپس باید برای بازی با سلتاویگو آماده شوند. در عین حال، لاپورتا نیز قرار است به همراه تیم زنان بارسلونا برای فینال لیگ قهرمانان زنان در گوتنبرگ سفر کند.

خوان لاپورتا می خواهد که رونالد کومان در رابطه با مشکلات تیم و این که مشکل بارسلونا در لحظات مهم و بازی های مهم چیست و چرا در شرایط مطلوبی مانند هفته های گذشته، بارسلونا موفق نشده به صدر جدول صعود کند، دلایل و نتیجه گیری های خود را توضیح دهد. سخنان روز گذشته کومان در پایان بازی بارسلونا و لوانته بیانگر این است که خود کومان نیز در مورد بازی بد تیمش در نیمه دوم متعجب است. اگر برای خود شخص کومان پس از دادن دستورالعمل ها به بازیکنان در بین دو نیمه، چنین سوالی پیش می آید؛ پس برای خوان لاپورتا، مدیران و سایر اعضای باشگاه نیز چنین سوالی پیش خواهد آمد. به همین دلیل است که مهم است که مشخص شود تجزیه و تحلیل مربی از تغییراتی که منجر به بدتر شدن تیم و شکنندگی در خط دفاع می شود و اجازه می دهد بازی ای که بارسلونا در آن برتر بوده از دست برود، چیست.

خوان لاپورتا می خواهد بداند که کومان چه حسی دارد و آیا احساس می کند که قدرت ادامه دادن را دارد یا خیر. رئیس بارسلونا می خواهد بداند که چه چیزی مانع از کاهش اختلاف و صدرنشینی شده و باعث می شود که ناامیدی ها در این باشگاه ادامه داشته باشد و همچنین می خواهد دلایل گرفته شدن بعضی از تصمیمات فنی و تاکتیکی و همچنین شرایط بازیکنان مشخصی را بداند. طبق منابعی از باشگاه بارسلونا، این جلسه بین لاپورتا و کومان برای تصمیم گیری در مورد آینده سرمربی هلندی که تا 2022 قرارداد دارد، نیست. لاپورتا می خواهد اطلاعات کاملی از شرایط داشته باشد و او کسی است که این کار را به کسی واگذار نمی کند، بلکه خودش بدون واسطه با مربی مواجه خواهد شد تا چیزهایی را که می خواهد بداند، از زبان مربی بشنود. سپس، پس از تجزیه و تحلیل چیزهای مختلفی زمان تصمیم گیری فرا می رسد. با این حال فصل هنوز تمام نشده است و لاپورتا قبل یا بعد از آخرین بازی فصل با کومان جلسه ای خواهد داشت.

همچنین بخوانید:

رونالد کومان: درک تساوی مقابل لوانته برای من غیرممکن است؛ مسئولیت آن را بر عهده می گیرم

خوان لاپورتا، عدم اعتقاد رونالد کومان به ریکی پویگ را درک نمی کند

آینده رونالد کومان در بارسلونا در هاله ای از ابهام

 

اخبار داغ 

فیلم کتک کاری در لحظه ورود احمدی نژاد به وزارت کشور/ تذکر جدی احمدی نژاد برترین های قرن با ادموند اختر: سر یک سوتفاهم مایلی کهن مرا خط زد، شماره 11 را به خداداد دادند حمله پیشکسوت استقلال به سیدجلال حسینی مقصد بعدی سردار آزمون؛ آتالانتا، رم یا دورتموند؟ اولیور کان: صحبت از انتقال هالند به بایرن مونیخ یعنی شرایط کنونی را درک نکرده اید کارنامه پرافتخار پپ گواردیولا؛ 12 فصل مربیگری، 9 قهرمانی در لیگ، 31 قهرمانی در همه رقابت ها

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لاپورتا می خواهد رونالد کومان خوان لاپورتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۸۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان به وعده صادق اقتصادی خود عمل کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن صفری در خطبه های این هفته نماز جمعه بخش لاهرود اظهار کرد: دولتمردان باید مشکلات معیشتی را حل کنند تا ارزش پول ملی افزایش یافته و در سفره مردم ملموس باشد و قدرت خرید مردم زیاد شود.

وی با انتقاد از دولت، وزارت بهداشت و مجلس بابت عملی نشدن وعده های دروغ فرزندآوری که مهم ترین دغدغه مقام معظم رهبری است، خاطرنشان کرد: این مصوبه مورد انتظار مقام معظم رهبری در کشوربود اما زیر بار نرفتن بیمارستانهای خصوصی بابت زایمان رایگان طبیعی گله مند هستیم و مصرا می خواهیم تا دستور ویژه رئیس‌ جمهوری بابت فرزند آوری محقق شود.

امام جمعه مشگین شرقی با ابراز تاسف از جامعه و نظام پزشکی بابت شرمساری که پزشکان متخصص شیراز در پارتی و مجلس گناه و شرب خمر و مسمومیت و فوت ناشی از شراب تقلبی گفت: اجرای طرح نور با تولید نیروی مقتدر و مظلوم انتظامی سبب خرسندی است و از بابت اجرای قدردان نیروهای نظامی هستیم و حمایت همه جانبه خود را از این طرح اعلام می کنیم.

صفری با تبریک هفته معلم اظهار کرد: هویت منابع انسانی در آموزش و پرورش توسط معلمان صورت می‌گیرد رفتار و گفتار، موضع‌گیری حتی اشاره معلمان در ساختن شخصیت و ایجاد هویت در دانش‌آموزان اثر دارد.

وی ادامه داد: باید معلمان ما به این نکات توجه داشته باشند که معلم باید هویت و شخصیت بسازد و تعلیم و تربیت همراه با معنویات و معرفت و تقوا باشد.

امام جمعه مشگین شرقی تصریح کرد: دولت آمریکا از زمان شروع تهاجم رژیم صهیونیستی به غزه علاوه بر حمایت‌های نظامی و اطلاعاتی همه جانبه از ظرفیت‌های سیاسی، مالی، رسانه‌ای خود برای سرپوش نهادن بر جنایت‌های رژیم صهیونیستی بهره برده است.

صفری بیان کرد: این حمایت‌ها از رژیم صهیونیستی منجر به اعتراضات و تجمعات گسترده دانشجویی و اساتید دانشگاه‌های آمریکا شده است.

وی افزود: سرکوب خشونت آمیز جنبش‌های دانشجویی در آمریکا و دیگر دولت‌های غربی در امتداد سیاست حمایت علنی آنان از نسل کشی جنایت‌های رژیم صهیونیستی قرار دارد و سبب تشویق رژیم صهیونیستی به ادامه جنگ افروزی نسل کشی و جنایت علیه بشریت می‌شود.

امام جمعه ممشگین شرقی گفت: بازداشت خودسرانه، اخراج و محرومیت از کار و تحصیل و امنیتی کردن فضای دانشگاه‌ها در تضاد آشکار با تعهدات این کشورها در تضمین آزادی بیان و آزادی اجتماعات مسالمت آمیز و منع بازداشت خودسرانه قرار دارد.

کد خبر 6095831

دیگر خبرها

  • گوتی داغ رئیس بارسلونا را تازه کرد!
  • تبریک کاکا به رئال مادرید و کارلو آنچلوتی بابت قهرمانی در لالیگا + عکس
  • خوشحالی اینزاگی از جذب طارمی
  • این برنامه‌ها را حتما بشنوید/ ضیافت کتاب خوان‌ها در رادیو
  • تبریک رسمی بارسلونا بابت قهرمانی رئال مادرید
  • شعار هواداران رئال مادرید پس از قهرمانی در لالیگا: لاپورتا بمان، ژاوی بمان!
  • عصبانیت لاپورتا از شکست بارسا: باورم نمی‌شود
  • تبریک رسمی بارسلونا به رئال مادرید بابت قهرمانی در لالیگا / عکس
  • خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)
  • مسئولان به وعده صادق اقتصادی خود عمل کنند