Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@21:35:16 GMT

توزیع ۲۷ هزار بسته معیشتی با طرح پویش همدلی در مازندران

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۸۱۴۲

توزیع ۲۷ هزار بسته معیشتی با طرح پویش همدلی در مازندران

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد گوهردهی عصر چهارشنبه در آئین اهدای پنج هزار بسته معیشتی به نیازمندان با بیان اینکه هزار و ۴۷۴ پایگاه ثابت و سیار زکات فطریه را در سراسر استان جمع آوری می‌کنند، افزود: کمک به محرومین و انفاق به نیازمندان از زیباترین خصلت‌های نیکوی مؤمنان است و سبب صعود انسان به مقامات معنوی و جلب رضایت خداوند متعال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به اجرای طرح پویش همدلی اشاره کرد و افزود: اداره کل بهزیستی مازندران با همکاری و همراهی مردم شریف استان، خیرین عزیز، مؤسسات خیریه تحت پوشش بهزیستی از ابتدای اجرای طرح تاکنون ۲۷ هزار بسته حمایتی به ارزش بیش از ۹۱ میلیارد ریال تهیه و در بین جامعه هدف این اداره کل، توزیع کرد.

مدیرکل بهزیستی مازندران با بیان اینکه امروز ۵ هزار بسته معیشتی هر کدام به ارزش حدود ۳۵۰ هزار تومان تهیه شده و در سراسر استان توزیع می‌شود، ادامه داد: امیدواریم در این ماه پر خیر و برکت و در آستانه عید سعید فطر این کمک‌ها بتواند گوشه‌ای از نیازهای مردم و جامعه هدف بهزیستی را مرتفع کند.

گوهردهی به دریافت زکات فطریه اشاره کرد و گفت: بهزیستی مازندران در راستای اهداف محرومیت زدایی و حمایتی خود، همراه با دیگر نهادها و مؤسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی آماده جمع‌آوری زکات فطریه هم استانی‌های گرامی برای حمایت از گروه‌های هدف است.

وی با بیان اینکه مبالغ جمع آوری شده زکات فطریه و نذورات در کوتاه‌ترین زمان ممکن در بین نیازمندان واقعی توزیع می‌شود، افزود: با توجه به بحران همه گیری کرونا برنامه ریزی بهزیستی استان در زمینه جذب زکات فطره به صورت الکترونیکی است و تدابیری اندیشیده شده تا امکان دریافت الکترونیک وجوه فطریه وجود داشته باشد که هم استانی‌های عزیز بتوانند وجوه خود را از این طریق نیز واریز کنند.

مدیرکل بهزیستی مازندران از استقرار ۱۴۷۴ پایگاه جمع آوری زکات فطریه در مناطق شهری و روستایی سراسر استان خبرداد و خاطر نشان کرد: به همین منظور مردم مؤمن و خیر استان می‌توانند زکات خود را علاوه بر روش حضوری از طریق شماره کارت مجازی ۶۳۶۷۹۵۷۰۸۶۳۱۰۱۰۴ نزد بانک مرکزی به نام هدایای خاص سازمان بهزیستی، شماره گیری *۷۳۳*۴*۱۴۰۰۰۰۱# و یا از طریق شماره حساب ۴۱۵۳۰۳۴۵۴۱۵۴۳۰۶۸ واریز کنند.

گوهردهی با بیان اینکه مراکز بهزیستی سطح استان در روز عید و روزهای بعد از آن، آماده دریافت مبالغ فطریه، هدایای نقدی و غیرنقدی هستند، افزود: پایگاه‌های جمع آوری زکات فطریه توسط ادارات بهزیستی سراسر استان و مؤسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی مازندران ملزم به استفاده از لوگوی واحد هستند.

کد خبر 5210863

منبع: مهر

کلیدواژه: بهزیستی مازندران بسته معیشتی ویروس کرونا بوشهر عید سعید فطر واکسن کرونا کرمانشاه آمار کرونا انتخابات 1400 گرگان شیوع کرونا عکس استانها اردبیل نماز عید سعید فطر فطریه ماه مبارك رمضان بهزیستی مازندران سراسر استان زکات فطریه هزار بسته جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۸۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی و مشاوره بهزیستی مازندران

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌ مدیرکل بهزیستی مازندران ضمن گرامیداشت روز روانشناس و مشاوره ، با اشاره به نقش روانشناسان در ایجاد جامعه سالم از نظر جسمانی و روانی، گفت: اکنون ۲۱۲ مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی در استان در راستای ارائه مشاوره تخصصی در زمینه‌های فردی و خانوادگی، ازدواج، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، تحصیلی، ارتقاء توانمندی‌های معنوی، اخلاقی و فکری و ... فعالیت دارد.

دکتر فریبا بریمانی به خدمات حضوری و غیر حضوری مشاوره و روانشناختی اشاره کرد و افزود: پارسال ۱۶۶ هزار و ۳۰۱ نفر با مراجعه به مراکز مشاوره و خدمات روانشناختی از متخصصان مراکز بهزیستی خدمات دریافت کردند و  ۱۹۴ هزارو ۵۶۸ نفر  هم در تماس با ۱۴۸۰ "صدای مشاور"، برای رفع مشکلات روانشناختی در زمینه‌های فردی و خانودگی، کودک و نوجوان، تحصیلی، شغلی، مشاوره قبل از ازدواج، مشاوره طلاق، توانایی تصمیم گیری صحیح و مناسب و همچنین تقویت مهارت‌های زندگی و مهارت‌های بین فردی  از خدمات مشاوره تلفنی بهره‌مند شدند.

بریمانی، از ارائه آموزش به بیش از هشت هزار و ۳۰۰  جوان در آستانه ازدواج اشاره و خاطرنشان کرد: پارسال ۱۴ هزار و ۹۹ زوج مازنی برای افزایش استحکام روابط زوجین در کلاس‌ها ودر کارگاه‌ها و جلسات آموزشی پیش از ازدواج شرکت کردند

مدیر کل بهزیستی استان ارتقای سلامت و توانمندسازی روانشناختی زوجین، افزایش رضایتمندی زندگی زناشویی و تحکیم بنیان خانواده را از جمله اهداف برنامه‌های پیشگیرانه و ارتقایی سازمان بهزیستی در حوزه خانواده برشمرد و گفت: در این راستا در سالی که گذشت ۱۵۴۱۱ نفر از آموزش زندگی خانواده و ۴۴۰۹۹ نفر از آموزش‌های مهارت‌های زندگی بهره‌مند شدند.

بریمانی،  انتخاب همسر و ازدواج را از بعد اجتماعی و فردی برای افراد جامعه، مرحله مهم و حساسی دانست و ادامه داد: ۹۶۸۰ نفر پارسال  از مراکز مشاوره سراسر استان برای ازدواج و انتخاب همسر خدمات مشاوره‌ای دریافت کردند.

مدیرکل بهزیستی مازندران به  خدمات مشاوره طلاق در مراکز بهزیستی نیز اشاره کرد و افزود: پارسال ۴۶ هزار و ۳۶۱ زوج در مراکز مشاوره، خدمات مشاوره‌ای دریافت کردند که از این تعداد پرونده بیش از ۲۳ درصد منجر به سازش شده است و عمده‌ترین دلایل طلاق نیز عدم مسوولیت پذیری، بی توجهی، کمبود مهارت‌های زندگی، اعتیاد، خیانت و سو ظن، خشونت و دخالت اطرافیان بود.

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی در مازندران ‌
  • بهره مندی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی و مشاوره بهزیستی مازندران
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • بهره‌مندی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات مشاوره بهزیستی مازندران
  • ۲۳ درصد پرونده های مشاوره طلاق در مازندران منجر به ساز شد
  • مشارکت مردمی در بهزیستی خراسان جنوبی ۱۱۶ درصد افزایش یافت
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • پاکسازی بیش از ۹۱۲ هکتار از اراضی خراسان رضوی
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان