Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی در آستانه‌ی ثبت نهایی شهر جدید سهند و الحاق آن به شبکه شهرهای سالم جهان، آیین اختتامیه‌ی جشنواره‌های «عکاسی شهر من، شهر سالم» و «همه‌ی دختران شهر من» با حضور فرماندار اسکو و جمعی از مسئولین شهرستانی و با رعایت پروتوکل‌های بهداشتی در محل شهرداری شهر جدید سهند برگزار شد.

بابک رضی‌منش، فرماندار شهرستان اسکو در این مراسم، با اشاره به پیوستن این شهر به جامعه‌ی شهرهای ایمن و مروج سلامت، اظهار کرد: یک شهر توسعه‌یافته نیازمند شهروندان توسعه‌یافته است و اصحاب فرهنگ و هنر از جمله‌ی ذخایر ارزشمند و منابع انسانی یک شهر هستند که نقش موثری در هدایت اقشار مختلف جامعه با زبان هنر به سمت توسعه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری مانند جشنواره‌ی عکاسی "شهر من، شهر سالم" را می‌توان در این راستا ارزیابی کرد.

محمدعلی قلی‌زاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسکو نیز در این مراسم، گزارشی از روند برگزاری این جشنواره‌ها ارائه کرد و گفت: سومین جشنواره‌ی "همه‌ی دختران شهر من" در تابستان سال گذشته در رشته‌های ادبی و هنری و در موضوعات نقش دختران در توسعه‌ی شهر، دختران امروز، مادران فردا، دختران و امید به زندگی، و دختران و سبک زندگی کلید خورده بود که بیش از ۲۵۰ اثر به دبیرخانه‌ی جشنواره ارسال شده بودند.

وی افزود: با توجه به آماده‌سازی شهر سهند برای عضویت در جامعه‌ی شهرهای ایمن و مروج سلامت، یکی از برنامه‌های کمیته‌ی فرهنگی و اطلاع‌رسانی برگزاری مسابقه‌ی عکاسی با موضوع شهر من، شهر سالم بود که با هدف ترغیب شهروندان و ایجاد حساسیت و جلب مشارکت شهروندان نسبت به موضوع، در محورهای توسعه‌ی شهر، فرهنگ و آپارتمان نشینی، ایثار و همدلی در سهند و طرح‌ها و پروژه‌های ماندگار شهر برگزار شد و بیش از ۱۲۰ اثر از ۸۰ نفر به این جشنواره ارسال شد.

وی افزود: در نظر داشتیم تا مراسم اختتامیه‌ی این جشنواره را در شهریور ماه سال گذشته و هم‌زمان با هفته‌ی وحدت برگزار کنیم که به دلیل شیوع بیماری کرونا و افزایش میزان مبتلایان و تصمیم ستاد مقابله با بیماری کرونا مبنی بر عدم برگزاری هر گونه تجمع، این مراسم با تاخیر برگزار شد و امروز مجبور شدیم تا با حضور منتخبان و افراد برگزیده آیین اختتامیه‌ی این جشنواره را برگزار کنیم.

به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، این جشنواره‌ها با همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای تجسمی و فیلم و عکس شهرستان و با همکاری فرمانداری، شبکه جامع سلامت شهرستان و شهرداری سهند برگزار شده و طی نمایشگاهی، آثار منتخب در حاشیه معرفی برگزیدگان در ساختمان شهرداری سهند به نمایش گذاشته شد.

بر این اساس، اسامی افراد منتخب به شرح زیر است، که در خاتمه مراسم از آن‌ها تقدیر شد.

۱. سرکار خانم فائزه شعری

۲. سرکار خانم فاطمه غربی اسکوئی

۳. جناب آقای امیرحسین باقرپور

۴. سرکار خانم زهرا ابراهیم‌زاده

۵. سرکار خانم مبینا آهنین

۶. سرکار خانم بیتا اکبری

۷جناب آقای بهرام باقرزاده

۸. سرکار خانم یلدا جوزی

۹. جناب آقای کمال مرادی‌لر

۱۰. سرکار خانم نازنین برادر نصیری

۱۱. سرکار خانم رقیه عبدالهی

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها اختتامیه ی جشنواره ها سرکار خانم ی جشنواره برگزار شد شهر سالم توسعه ی شهر من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۸۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۴ اردیبهشت سنندج میزبان جشن بزرگ «روز دختر» است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام برومند رازیانی صبح چهارشنبه در جلسه قرارگاه رسانه‌ای فضای مجازی با موضوع روز دختر اظهار کرد: رویدادها اگر با پیوست رسانه‌ای برگزار شود ضریب خوبی پیدا می‌کند.

وی افزود: به مناسبت دهه کرامت و روز دختر روز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه مراسمی در سنندج برگزار می‌شود که برنامه‌ای چند بعدی است و صرفاً یک جشن و هیاهوی شاد نیست.

وی اعلام کرد: این جشن مختص همه اقشار با همه سن و سال‌ها و گرایش‌ها است که با ظرفیت‌های بومی و چهره‌های توانمند ملی اجرا می‌شود و شامل برنامه‌های متنوعی شامل دف نوازی، استندآپ بومی و ملی، برنامه ویژه کودکان و غیره خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: این مراسم جشنی در شان و تامین کننده کرامت دختران این دیار خواهد بود و برای دختران سنندج دعوتنامه ارسال می‌شود.

حجت‌الاسلام رازیانی اذعان کرد: در برگزاری این رویداد بزرگ از نظرات ادارات و سایر دستگاهها استفاده خواهد شد.

وی با بیان اینکه کردستان تجربه برگزاری برگزاری رویدادهای فرهنگی شاد و پرمخاطب را دارد بطوریکه سال گذشته مهمانی امت احمد در استان با کمک همه ارگانها و ادارات و رسانه‌ها برگزار شد و مورد اقبال عموم مردم قرار گرفت.

کد خبر 6094044

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم روز دختر با حضور دختران دانشجو در حرم بانوی کرامت
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل‌محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین‌زهرا
  • برگزاری جشنواره‌‎های گل محمدی و آیین گلابگیری در قزوین
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین زهرا
  • برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه شهید باهنر کرمان
  • ۲۴ اردیبهشت سنندج میزبان جشن بزرگ «روز دختر» است
  • آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم
  • اختتامیه هشتمین جشنواره طنز پهلو در فومن برگزار شد
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • برگزاری اختتامیه چهارمین دوره جشنواره خودنویس در نمایشگاه کتاب