Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@17:24:04 GMT

سازمان ملل دربرابر تجاوزات رژیم صهیونیستی سکوت نکند

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۸۷۲۸

سازمان ملل دربرابر تجاوزات رژیم صهیونیستی سکوت نکند

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، در این بیانیه آمده است: رژیم منحوس صهیونیستی با پشتیبانی شرکایش از جمله‌ آمریکای جنایتکار دست به شهادت غیرنظامیان و فلسطینیان بی گناه می‌زند. این اقدام خلاف قوانین و قواعد بین المللی است و نشان دهنده ضعف و ناتوانی آنها در پیاده سازی طرح‌هایشان از جمله معامله قرن و عادی سازی روابط با سران سازشکار برخی از کشورهای عربی است و همچنین تلاشی برای نجات این رژیم کودک کش از منجلاب زوال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین اضافه کرد: اکنون مقام معظم رهبری به خوبی راه را برای ملت آزاده و سرافراز فلسطین روش کردند و فرمودند: " این جنایات در جلوی چشم جهانیان قرار دارد و همه باید با محکوم کردن آن، به وظایف خود عمل کنند. صهیونیست‌ها جز زبان زور چیزی نمی‌فهمند لذا فلسطینی‌ها باید با افزایش قدرت و مقاومت خود، جنایتکاران را به تسلیم شدن و توقف اقدامات وحشی‌گرانه مجبور کنند. "

در این بیانیه آمده است: ملت سرافراز فلسطین همچون گذشته با راهبری مقام معظم رهبری با شجاعت، قدرت و توانمندی در برابر این جنایتکاران ایستادگی کرده و در برابر آنها تعظیم نکرده است و این راه روشن را تا آزادی قدس شریف و پیروزی نهایی ادامه می‌دهد.

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری  اضافه کرد: رییس جمهوری نیز در سخنان خود در جلسه هیات دولت تاکید کرد مگر مردم مظلوم غزه و قدس شریف چه کرده اند که این همه علیه آنها کشتار و جنایت می کنید، صهیونیست‌های جانی که کشتار می‌کنند نسبتی با هیچ دینی ندارند. چرا کشورهای مسلمان و بزرگ همسایه فلسطین مثل مصر و اردن و  دیگر کشورها در مقابل این جنایات سکوت کرده‌اند.

 در بخش دیگری از این بیانیه تجاوزات اخیر رژیم کودک کش و غاصب اسرائیل که با چراغ سبز آمریکای تروریست و حامیان آن، صحنه‌های دلخراش ضد انسانی را در غزه و برخی مناطق فلسطین انجام می‌دهند، محکوم شده است.

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین با تاکید بر حمایت از مردم فلسطین و مقاومت،‌ از سازمان ملل خواست در برابر این جنایات سکوت نکند و همچنین از دولت‌ها، روسای جمهوری، موسسات بین المللی، روسای مجالس کشورهای اسلامی و سازمان سران کشورهای اسلامی و آزادگان جهان درخواست کرد با اتحاد و همدلی به یاری و پشتیبانی مردم سرافراز و غیرتمند فلسطین بشتابند و از نظر امکانات مالی، سیاسی و بین المللی در برابر اسرائیل غاصب و جنایتکار که به دنبال یهودی سازی قدس و ادامه شهرک سازی و آواره کردن مردم آن منطقه است، بایستند و نگذارند قبله اول مسلمین مورد اهانت و هجمه قرار گیرد و از مردم فلسطین پشتیبانی کنند قطعاً اسرائیل نابود خواهد شد و وعده خداوند متعال تحقق پیدا خواهد کرد.
 

برچسب‌ها انقلاب اسلامی ایران سازمان ملل متحد مقام معظم رهبری اسرائیل مسجدالاقصی قدس فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران سازمان ملل متحد مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی ایران سازمان ملل متحد مقام معظم رهبری اسرائیل مسجدالاقصی قدس فلسطین اخبار کنکور انقلاب اسلامی مردم فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۸۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات دانشگاهیان لیبی در حمایت از غزه

دانشجویان،کارکنان و استادان دانشگاه‌های لیبی امروز در دانشگاه طرابلس در حمایت از مردم غزه تظاهرات کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، دانشجویان، اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه طرابلس در حمایت از مردم غزه در این دانشگاه تظاهرات برگزار و حملات ارتش صهیونیستی را به این باریکه محکوم کردند.

شرکت کنندگان در این تظاهرات با حمل پرچم‌های فلسطین «چفیه » بر دوش خود انداخته بودند و در دفاع از حقوق  ملت فلسطین شعار می‌دادند. آنان  پلاکاردهایی در دست داشتند که بر روی آنها نوشته شده بود« طوفان الاقصی ... طوفان حق » « فلسطین آزاد باد »، « نه به کشتار در غزه »

به نوشته پایگاه خبری « الوسط لیبیا»، در بیانیه پایانی این تظاهرات که توسط یکی از دانشجویان قرائت شد، آمده ‌است: دانشگاهیان لیبیایی پشت سر مقاومت فلسطینی ایستاده‌اند و مقاومت را تنها راه شکست و نابودی اشغالگری در سرزمین فلسطین می‌دانند و ضروریست که از ساکنان غزه در برابر حملات ارتش صهیونیستی حمایت شود.

شرکت کنندگان در این تظاهرات از کشورهای اروپایی حامی رژیم صهیونیستی خواستند از پشتیبانی بی حد و حصر خود از رژیم اسرائیل دست بردارند و به سیاست اعمال معیار دوگانه پایان دهند.

الجزایر حمله رژیم صهیونیستی به رفح را محکوم کرد

دانشگاهیان لیبیایی از سازمان ملل خواستند به نقش خود در خصوص حفظ ثبات و امنیت بین‌الملل اقدام و قطعنامه‌های صادره درباره فلسطین را اجرایی کند.

در این بیانیه آمده‌ است: جنبش دانشجوی لیبی حامی غزه است و این حرکت متوقف نخواهد شد و آرمان‌های فلسطین آرمان ماست و فلسطینیان نیز بخشی از ما هستند.

در جریان حمله نظامیان صهیونیستی به نوار غزه افزون بر 34 هزار و 789 نفر شهید و بیش از 78 هزار و 204 تن هم مجروح شده‌اند که بیشتر آنان را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مراکز رشد علوم انسانی در استان‌های کشور تشکیل می‌شود
  • تظاهرات دانشگاهیان لیبی در حمایت از غزه
  • پشتوانه مردمی بزرگ ترین سرمایه انقلاب اسلامی است
  • اذعان ارتش اسرائیل به ناکامی برابر مقاومت فلسطین
  • اذعان ارتش رژیم صهیونیستی به ناکامی برابر مقاومت فلسطین
  • دارایی جمهوری اسلامی ایران در عراق بلوکه شده است؟
  • حدادی: خیزش دانشجویان در حمایت از مردم فلسطین پیام سنگینی برای نظام سلطه دارد
  • آمریکا در مسئله فلسطین در حال عوض کردن جلاد و شهید است / خیزش‌های اروپا و آمریکا منجر به سقوط صهیونیست خواهد شد
  • تاکید سازمان همکاری اسلامی بر لزوم تحریم همه‌جانبه اسرائیل
  • مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد