Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از دفتر اطلاع رسانی نجباء؛ در جریان حملات بی‌سابقه مقاومت اسلامی فلسطین به مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی، مقاومت اسلامی نُجَباء برای اولین بار تصاویری از دیدار دبیرکل این جنبش با «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس و «زیاد النخاله» دبیرکل جهاد اسلامی را منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء در این دیدار ضمن ابراز همبستگی با مجاهدان فلسطینی اظهار داشت: مردم عراق همواره در کنار ملت مظلوم فلسطین هستند و از تلاش‌های آنها برای رهایی از رژیم وحشی و اشغالگر صهیونیستی حمایت می‌کنند. من شخصا آرزوی نبرد با دشمنان در خاک مقدس فلسطین را دارم.

الکعبی افزود: مقاومت مسلحانه تنها راه آزادی قدس شریف و به تبع آن، آزادی کامل سرزمین فلسطین است و ما معتقدیم که مقاومت به آن لحظه رهایی نزدیک شده است.

وی با تاکید بر توسعه بیش از پیش محور مقاومت در عین تجلی وحدت اهداف، تصریح کرد: من بارها اعلام کرده‌ام که دیگر جنگ با اسرائیل، محدود به کشوری در شرق دریای مدیترانه نخواهد شد، بلکه صهیونیست‌ها در رویارویی با جبهه‌ای متشکل از مجاهدانی معتقد به مرزهای آسمانی و با ملیت‌های غیرفلسطینی، غافلگیر می‌شوند.

فرمانده ارشد مقاومت اسلامی عراق خاطرنشان کرد: آماده هرگونه همکاری نظامی ــ امنیتی با برادران فلسطینی خود هستیم. تمامی تحرکات غیررسمی صهیونیست‌ها در عراق تا شمال کشور را رصد می‌کنیم و این نوید را می‌دهم که مقاومت قادر به دسترسی به عمق سرزمین‌های اشغالی است.

شیخ اکرم الکعبی با بیان اینکه خروج اشغالگران آمریکایی از عراق، اولین تاثیر خود را بر معادلات فلسطین می‌گذارد، تاکید کرد: رژیم صهیونیستی فرزند نامشروع استکبار غرب است و اسرائیل اکنون به پشتوانه ایالات متحده گستاخی می کند. تحقیر آمریکای رو به زوال، در خدمت آزادسازی سرزمین مقدس فلسطین خواهد بود.

وی در پایان گفت: مقاومت عراق از زمان مبارزه با رژیم بعث تا کنون، با اشغالگران خارجی مقابله کرده است و از این رو برای رویارویی با آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی، به یک استراتژی جامع دست یافته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1095517 برچسب‌ها نجباء عراق رژیم صهیونیستی فلسطین

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: نجباء عراق رژیم صهیونیستی فلسطین رژیم صهیونیستی مقاومت اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۸۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی مقاومت عراق به بندر حیفا

مقاومت اسلامی عراق بامداد یکشنبه در بیانیه‌ای از حمله موشکی به بندر نفتی حیفا در فلسطین اشغالی خبر داد.

به گزارش مشرق، مقاومت اسلامی عراق بامداد یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که در حمایت از مردم غزه و در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی بندر نفتی حیفا در فلسطین اشغالی را هدف قرار داده است.

طبق اعلام مقاومت اسلامی عراق، حیفا با یک فروند موشک پیشرفته «الأرقب» مورد حمله قرار گرفته است.

در این بیانیه مقاومت اسلامی عراق آمده است: رزمندگان ما، بندر حیفا در اراضی اشغالی فلسطین را با موشک کروز پیشرفته ارقب هدف قرار دادند.

این بیانیه آورده است: این عملیات در ادامه مقاومت در برابر اشغالگران و یاری مردم غزه و پاسخ به جنایاتی انجام شده که رژیم غاصب علیه زنان و کودکان و سالخوردگان فلسطینی مرتکب می‌شود.

مقاومت اسلامی عراق بر ادامه عملیات خود برای درهم کوبیدن مواضع دشمنان تاکید کرده است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • ترکیه: مسئله فلسطین نباید قربانی رقابت‌های منطقه‌ای شود
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر حیفا
  • روز ۲۱۲ طوفان‌الاقصی|بمباران رفح و ۳ اردوگاه آوارگان
  • حمله پهپادی مقاومت بحرین به سرزمین‌های اشغالی
  • حمله بی سابقه از خاک عراق به تل آویو/ نگرانی شدید آمریکایی‌ها درباره وقوع جنگ داخلی/ اعلام تعلیق روابط اقتصادی ترکیه با اسرائیل/ حمله پهپادی گروه مقاومت بحرینی به فلسطین اشغالی
  • سومین حمله مقاومت عراق به یک هدف حیاتی در فلسطین اشغالی
  • حمله موشکی از عراق به مقر موساد در تل آویو
  • حمله بی‌سابقه از خاک عراق به تل‌آویو
  • مقاومت اسلامی عراق بحر المیت در فلسطین اشغالی را هدف قرار داد
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به اهدافی در عمق فلسطین اشغالی