Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبینار تخصصی شناخت بازارهای آفریقا برای فعالان آب و برق، با حضور گسترده مدیران و فعالان صنعت آب و برق در خرداد ماه سال جاری با مشارکت ساتکاب برگزار خواهد شد.

به گزارش «انرژی امروز» از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون)، مدیرکل دفتر امور بازرگانی و توسعه پوشش‌های بیمه‌ای ساتکاب، ضمن اشاره به اینکه افزایش ظرفیت قاره آفریقا با توجه به ذخایر طبیعی خود در حوزه انرژی، مانند باد و انرژی خورشیدی، فرصتی مناسب جهت سرمایه گذاری برای بخش خصوصی و دولتی فراهم آورده است، گفت: شرکت ساتکاب به منظور شناخت بیشتر این بازار اقدام به مشارکت در برگزاری وبینار تخصصی شناخت بازارهای آفریقا برای فعالان آب و برق جهت خلق فرصت مطلوب به منظور توسعه همکاری‌های اقتصادی در این حوزه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدعباس جعفری افزود: آشنایی با نیازمندی‌های بازار آفریقا، آشنایی با قوانین و مقررات واردات-صادرت به کشورهای آفریقایی، آشنایی با تجارب کشورهای موفق در صادرات به افریقا و شناخت چالش‌های پیش رو و مراقبت‌های ضروری از جمله اهداف برگزاری این وبینار اعلام شده است.

وی یادآور شد: این وبینار با مسئولیت اجرایی، شرکت مادر تخصصی ساتکاب، دفتر عربی و آفریقایی سازمان توسعه تجارت ایران و دفتر آفریقایی وزارت امور خارجه ایران برگزار خواهد شد.

جعفری در پایان با اشاره به برگزاری وبینار مذکور در خرداد سال جاری، افزود: مدیرعامل شرکت ساتکاب، مدیرکل امور بازرگانی و پوشش‌های بیمه‌ای شرکت ساتکاب، مدیرکل دفتر عربی و آفریقا سازمان توسعه تجارت ایران، دستیار وزیر امور خارجه ایران و مدیرکل دفتر آفریقا، سفرای جمهوری اسلامی ایران در دو کشور کنیا و زیمباوه و مديرعامل صندوق ضمانت صادرات، در این وبینار سخنرانی خواهند کرد.

برچسب هاایران پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون) شرکت مادر تخصصی مدیریت ساخت و تهیه کالای آب و برق(ساتکاب) وزارت نیرو

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: ایران وزارت نیرو آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سازمان کشورهای صادر کننده نفت اوپک سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی وزارت نفت وزارت نیرو آب و برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۸۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره عفاف و حجاب برای فعالان مردمی در بندرعباس

دریافت 29 MB

به گزارش خبرنگار مهر، دوره آموزشی کنش‌گری در حوزه حجاب و عفاف با حضور مدرسین مطرح این حوزه و سخنرانی مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در بندرعباس برگزار شد.

کد خبر 6088943

دیگر خبرها

  • پتانسیل بازار آفریقا برای خودروهای اقتصادی سایپا
  • برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد/ میزبانی از ۲ هزار تاجر خارجی
  • ایمنی هوانوردی در ایران در حد استاندارهای جهانی است
  • اقبال بازارهای جهانی به محصولات دانش‌بنیان ایران
  • برگزاری اجلاس همکاری‌های اقتصادی ایران و آفریقا نماد اراده طرفین برای گسترش روابط اقتصادی است
  • برگزاری دوره عفاف و حجاب برای فعالان مردمی در بندرعباس
  • آمریکا تحریم‌های جدیدی مرتبط با ایران و روسیه وضع کرد
  • تحریم های جدید آمریکا علیه ایران؛ ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند