Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین سوشا مکانی دروازه‌بان سابق پرسپولیس اخیرا اعلام کرده که از کودکی طرفدار استقلال بوده است. موضوعی که باعث شده تا برخی  از هواداران پرسپولیس نسبت به گلهای بدی که او دریافت می‌کرد مشکوک شوند. اما مدیرعامل سابق پرسپولیس عمدی بودن این گل‌ها را رد می‌کند. 

علی‌اکبر طاهری در خصوص حواشی چند وقت اخیر سوشا مکانی و موضع‌گیری‌هایش علیه پرسپولیس و همچنین صحبت‌هایی که برخی هواداران پرسپولیس مطرح می‌کنند مبنی بر اینکه برخی گل‌هایی که مکانی در این تیم می‌خورده شاید در شرایط عادی نبوده گفت: «من اصلاً این مسئله را قبول ندارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این طور نبوده که مکانی بخواهد عمدی گل بخورد. در آن زمان به شدت بازیکنان را رصد می‌کردیم و مواظب همه بودیم. البته این را بگویم که من با برانکو در مورد بازیکنان صحبت می‌کردم و حتی به برانکو گفتم چرا مکانی اینطور گل می‌خورد. برانکو به من می‌گفت مکانی در تمرین عالی عالی است؛ اما وقتی مکانی به زمین می‌رفت نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد که آنطور گل می‌خورد. شاید استرس می‌گرفت که آنطور گل می‌خورد، اما قطعاً عمدی در کار نبود.»

کد خبر 600717 برچسب‌ها لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۸۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش عجیب مدیرعامل تیک تاک به اقدام جو بایدن

لایحه‌ای که روز گذشته توسط مجلس سنا ایالات متحده به‌منظور «فیلترشدن یا فروش تیک تاک» تصویب شده بود، حالا با امضای «جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا، به یک قانون تبدیل شده است. بایدن مجموعه‌ای از لوایح را امضا کرده است که شامل «قانون حمایت از آمریکایی‌ها در برابر برنامه‌های کنترل‌شده توسط دشمنان خارجی» می‌شود و حالا Bytedance یک سال فرصت دارد تا تیک‌تاک را به فروش برساند یا با ممنوعیت آن روبرو شود. در واکنش به این موضوع، مدیرعامل تیک تاک ویدیویی را منتشر کرده که در آن می‌گوید «اطمینان داشته باشید که ما هیچ جا نمی‌رویم.»

به گزارش دیجیاتو، تیک‌تاک در بیانیه‌ای گفت که این قانون را در دادگاه به چالش خواهد کشید.

بیانیه تیک تاک در واکنش به امضای «جو بایدن»

در متن بیانیه این شرکت آمده است:

«معتقدیم که حقایق و قانون به نفع ماست و ما در نهایت پیروز خواهیم شد. واقعیت این است که ما میلیارد‌ها دلار برای ایمن نگه‌داشتن داده‌های کاربران ایالات متحده سرمایه‌گذاری کرده‌ایم و پلتفرم خود را از نفوذ و دستکاری خارجی دور نگه داریم. این ممنوعیت هفت میلیون کسب‌و‌کار را ویران خواهد کرد و ۱۷۰ میلیون آمریکایی را سرکوب می‌کند.»

«شو زی چو»، مدیرعامل تیک تاک نیز با انتشار ویدیویی، از این قانون به‌عنوان «لحظه‌ای ناامیدکننده» برای شرکت یاد کرد و گفت:

«اشتباه نکنید. این یک ممنوعیت برای تیک تاک و یک ممنوعیت برای شما و صدای شماست. این قانون در واقع طعنه‌آمیز است، زیرا آزادی بیان در تیک تاک منعکس‌کننده همان ارزش‌های آمریکایی است که ایالات متحده را به نور امید آزادی تبدیل می‌کند.»

این قانون به Bytedance، شرکت مالک تیک‌تاک که در چین مستقر است، یک سال فرصت می‌دهد تا شبکه اجتماعی خود را به مالک جدیدی بفروشد. اگر شرکت چینی نتواند چنین کاری را انجام دهد، TikTok از حضور در استور‌های برنامه و سرویس‌های میزبانی وب ایالات متحده منع خواهد شد.

برخلاف تلاش‌های قبلی برای فروش یا ممنوعیت اجباری تیک تاک، «قانون محافظت از آمریکایی‌ها در برابر برنامه‌های کاربردی کنترل‌شده توسط دشمنان خارجی» از حمایت گسترده دو حزبی برخوردار بوده است و توانست با سرعت قابل توجهی در کنگره پیشرفت کند.

دیگر خبرها

  • ماجرای عجیب گم شدن یک حلقه ازدواج
  • ماجرای عجیب سارقی که با پابند الکترونیکی به سرقت می‌رفت
  • واکنش عجیب مدیرعامل تیک تاک به اقدام جو بایدن
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • عجیب اما واقعی؛ پرسپولیس به زاکانی رسید
  • پاسخ عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • یک نکته عجیب در عکس‌های جدید تتلو در دادگاه
  • خطیر:واگذاری استقلال بزرگ‌ترین اتفاق بعد از قهرمانی آسیا بود
  • درویش: واگذاری سرخابی‌ها یکی از کار‌های بزرگ بعد از انقلاب است