Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@19:48:29 GMT

سخنگوی‌سفارت‌آمریکادرروسیه اخراج شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۸۹۴۰

سخنگوی سفارت آمریکا در روسیه امروز از اخراج خود از مسکو در واکنش به تحریم‌های ضدروسی واشنگتن خبر داد. ناطقان: روزنامه کامرسانت اعلام کرد که «ربکا راس» (Rebecca Ross) سخنگوی سفارت آمریکا در روسیه امروز چهارشنبه گفت که نام وی در میان ۱۰ دیپلمات آمریکایی قرار دارد که باید خاک روسیه را ترک کنند.

بر اساس اعلام این روزنامه، سخنگوی سفارت آمریکا در روسیه گفت که نام وی در فهرست دیپلمات های آمریکایی قرار دارد که از طرف مسکو به عنوان عنصر نامطلوب شناخته شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حدود یک ماه پیش، آمریکا در اقدامی خصمانه ۱۰ دیپلمات روسیه را اخراج و بسته جدید تحریمی را در مورد این کشور وضع کرد؛ روسیه نیز در پاسخی مشابه ۲۰ دیپلمات آمریکایی را اخراج کرد.

۱۰ نفر از دیپلمات های آمریکایی خاک روسیه را ترک کردند و ۱۰ دیپلمات دیگر ازجمله سخنگوی سفارت آمریکا در مسکو باید تا ۲۱ ماه می (۳۱ اردیبهشت ماه) از روسیه خارج شوند. منبع: مهر برچسب ها: سخنگوی سفارت آمریکا ، روسیه ، اخراج

منبع: ناطقان

کلیدواژه: سخنگوی سفارت آمریکا روسیه اخراج سخنگوی سفارت آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۸۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیپلمات سابق آمریکایی: کابینه اسرائیل روانی است

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از مجله تصویری میم، یک دیپلمات آمریکایی گفت: کابینه اسرائیل را تنها می توان یک کابینه روانی توصیف کرد.

وی گفت: من در ابتدا از طرفداران صهیونیست ها بودم و به تدریج درباره عقاید آن ها شک کردم و سپس منتقدشدم.

وی افزود: دیدم که اسرائیلی ها چه کارهایی انجام می دهند. چیزهای زیادی در این کابینه دیدم که قبلا نمی دانستم. مثلا وقتی اسرائیل از کسی می خواهد که آن را به رسمیت بشناسد این به چه معنی است؟ بدین معنی است که هیچ کس دیگری بین رود اردن و دریا حق زندگی ندارد.

فریمن گفت: این عقیده صهیونیست ها است که فلسطین در آغاز عبارت بود: از مردم بدون سرزمین برای سرزمین بدون مردم. این سخن صهیونیست ها بدین معنی است که ملتی در فلسطین وجود ندارد. اسرائیل با همین عقاید تاسیس شده است. الان وحشی گری صهیونیست ها در غزه برای همه آشکار شده است. آن ها اگر بتوانند همه فلسطینی ها را از آنجا اخراج کنند، بسیار خوشبخت خواهند شد، ولی اگر در این موضوع شکست بخورند فلسطینی ها را یا با بمباران یا گرسنگی دادن در حد مرگ خواهند کشت. این یعنی نهایت سنگدلی است و هرگز فکرش را نمی کردم. این کابینه ای است که تنها یک کلمه می توان در باره آن گفت، کابینه روانی. این کابینه ای است که انسانیت را از ساکنان اصلی گرفته است، تا جایی که حتی مردم خودش نیز درباره نسل کشی فلسطینی ها به هیچ وجه اظهار پشیمانی نمی کنند. به این نتیجه رسیدم که صهیونیزم مخالف یهودیت است. بلکه هیچ انسانیتی در آن نیست. شکل فاشیستی از اشکال قوم گرایی است؛ لذا حادثه ۷ اکتبر و ما بعد آن تاثیر عمیقی در نگاه من به این قضیه داشته است.

دیگر خبرها

  • زاخارووا: پلوسی به آمریکایی‌ها توهین می‌کند
  • دیپلمات سابق آمریکایی: کابینه اسرائیل روانی است
  • دانشجویان معترض آمریکایی خواستار اخراج اشغالگر از فلسطین هستند
  •  دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
  • سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به جنگ غزه استعفا داد
  • استعفای دیپلمات آمریکایی در اعتراض به جنگ غزه
  • واکنش سخنگوی وزارت امورخارجه به سرکوب دانشجویان آمریکایی توسط پلیس
  • واکنش کنعانی به اعتراضات دانشجویان آمریکایی
  • به صورت گسترده در جهان پذیرفته شده ایم
  • سخنگوی وزارت خارجه: نقش آمریکا در نسل‌کشی اسرائیل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود