Web Analytics Made Easy - Statcounter

تروریست‌ها روز شنبه، ۱۸ اردیبهشت،  با یک خودرو بمب‌گذاری شده مدرسه دخترانه سیدالشهدای دشت برچی در منطقه شیعه‌نشین کوه چهل‌دختران کابل را هدف قرار دادند که بر اثر آن تاکنون ۸۵ تن شهید و بیش از ۱۵۰ نفر زخمی شده اند.  

در بیانیه تشکل های دینی خراسان رضوی آمده است: بار دیگر خباثت و پلیدی سفاکان و ددمنشان مستکبر و تروریست جهانی، در ماه مهمانی خدا، ماه مهر و صفا، در به شهادت رساندن بیش از۸۰ دختر دانش آموز و روزه دار مدرسه سیدالشهدا(ع) افغانستان و همچنین شهادت مردم مظلوم غزه و مسجد الاقصی، شیرینی این ماه عزیز را به کام همه مسلمانان متعهد و آزاده و هر انسان باوجدان تلخ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جنایتکارانی که در تلاشی مذبوحانه، دختران نوجوان و مظلوم افغانستانی را بدون هیچ گناهی پرپر و ملت و امتی را داغدار این مصیبت بزرگ کردند.
این بیانیه افزوده است: شورای هیآت مذهبی، کانون مداحان، انجمن های اسلامی، کانون های فرهنگی تبلیغی و جامعه بسیج مداحان استان خراسان رضوی این جنایت تروریستی را به شدت محکوم کرده و ضمن ابراز تسلیت و همدردی با خانواده محترم شهدا و مردم شریف، صبور و مقاوم افغانستان و فلسطین، از مجامع مسوول، کشورهای مسلمان و سایر نهادهای بین المللی خواستار مقابله با عوامل این اقدام غیر انسانی و پیگیری مجدانه برای جلوگیری از بروز چنین جنایات و عدم تحقق نقشه شوم بدخواهان در منطقه است.

مدرسه دخترانه سیدالشهدای کابل، سومین مرکز آموزشی در غرب پایتخت افغانستان است که دانش‌آموزان آن با اقدام تروریستی، به صورت گروهی به شهادت می رسند.

برچسب‌ها مشهد افغانستان کابل انفجار تروریستی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد افغانستان کابل مشهد افغانستان کابل انفجار تروریستی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۸۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان مراغه در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان

در این تجمع دانشجویان و جمعی از استادان دانشگاه با سر دادن شعار‌های مرگ بر آمریکا ومرگ بر اسراییل جنایت صهیونیست در غزه را محکوم کردند.

دانشجویان دانشگاه مراغه همچنین در حمایت از دانشجویان آمریکایی و کشور‌های اروپایی حامی مردم ستم دیده غزه شعار‌های ضد استکباری سر دادند.

حاضران در پایان تجمع ضمن محکوم کردن جنایت‌های صهیونیست‌ها خواهان ورود مجامع بین المللی در موضوع غزه و حمایت عملی از فلسطینیان شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی خراسان رضوی خیرساز هستند
  • ۵۰ تشکل کارگری خراسان رضوی فعالیتی ندارند
  • اعترافات تروریستی که برای یازده میلیون آدم می‌کشت!
  • آیین «زنگ سپاس معلم» در مشهد برگزار شد
  • زنگ سپاس معلم در مدارس مشهد نواخته شد
  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در مشهد
  • ایران حمله تروریستی هرات را محکوم کرد
  • سفارت ایران در کابل حمله تروریستی هرات را محکوم کرد
  • حمله مسلحانه به نمازگزاران شیعه در هرات
  • تجمع دانشجویان مراغه در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان