Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد :فرمانده ستاد ملی کرونای استان تهران از نحوه ی خدمات رسانی در پایگاه واکسیناسیون سرای محله جماران که به همت پایگاه بهداشت و درمان شمیرانات شهرداری منطقه یک، در شمال تهران راه اندازی شد تقدیر کرد.

امتداد :فرمانده ستاد ملی کرونای استان تهران از نحوه ی خدمات رسانی در پایگاه واکسیناسیون سرای محله جماران که به همت پایگاه بهداشت و درمان شمیرانات شهرداری منطقه یک، در شمال تهران راه اندازی شد تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش امتداد ، دکتر علیرضا زالی فرمانده ستاد ملی کرونای استان تهران به اتفاق سید مهدی ساداتی فرماندار شمیرانات، سید حمید موسوی شهردار منطقه یک و سید عباس سجادی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه از روند واکسیناسیون در سرای محله جماران که ویژه گروه سنی سالمندان بالای ۸۰ سال و با هدف ایجاد سهولت در دسترسی شهروندان مجاور بیت امام ( ره ) با همکاری دو نهاد خدمات رسان بهداشت و درمان و شهرداری منطقه یک راه اندازی شده بازدید و از نزدیک و چهره به چهره از زحمات کادر پرتلاش بهداشت و درمان شمیرانات تقدیر بعمل آورد.

او در این بازدید با اعلام ثبت نام شهروندان در سامانه Salamat.gov.ir برای واکسیناسیون بیماری کووید ۱۹ گفت: تلقیح واکسن به شهروندان توسط همکاران حوزه ی بهداشت در پایگاههای بهداشتی مطابق لیست زمانبندی با فراخوان ثبت نام شدگان در سامانه ی مذکور در محیطی به دور از ازدحام صورت خواهد گرفت.

زالی در ادامه ی این بازدید توجه به ۳۰ دقیقه انتظار مراجعین پس از تلقیح واکسن در محل پایگاه به منظور پایش وضعیت عمومی گیرندگان واکسن را امری ضروری بر شمرد و نیز نسبت به اخذ تاییدیه پزشک معالج جهت دریافت واکسن به بیماران خاص تاکید کرد.

او در ادامه افزود :همه ی شهروندان تهرانی به منظور دریافت خدمات بهداشتی و درمانی پایگاه های بهداشتی نیازمند مراجعه به پایگاه ها و تشکیل پرونده الکترونیک سلامت در سامانه سیب هستند.

فرماندار شمیرانات نیز در این بازدید ضمن خدا قوت به کادر درمان در اجرای طرح واکسیناسیون ملی از استقبال دانشگاه علوم ‌پزشکی شهید بهشتی به منظور توسعه ی پایگاههای واکسیناسیون در جهت رفاه شهروندان و دسترس پذیری عادلانه محله محور به واکسن، بالاخص گروه سنی سالمندان، تقدیر و تشکر کرد.

شهردار منطقه یک نیز گفت : شهرداری این منطقه با کلیه ظرفیت های موجود آماده ی مشارکت در تامین زیر ساخت های لازم در اجرای هر چه بهتر طرح ملی واکسیناسیون در جهت بهره مندی و رفاه شهروندان منطقه از واکسن خواهد بود.

گفتنی است در این بازدید دکتر ایاد بهادری منفرد معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر ایمان عموزاده رئیس شبکه بهداشت و درمان شمیرانات و سرهنگ سهیل گرشاسبی فرمانده سپاه جماران نیز حضور داشتند.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: بهداشت و درمان شمیرانات محله جماران راه اندازی منطقه یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۹۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تورنمنت برای استعدادیابی در فوتبال پایه

قرار است در ادامه برنامه استعدادیابی هیئت فوتبال استان تهران یک تورنمنت برگزار شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هیئت فوتبال استان تهران، در ادامه برنامه‌های استعدادیابی در فوتبال تهران قرار است یک تورنمنت درون استانی مختص بازیکنان زیر 17 سال (متولدین 1386/10/11 و بعد از آن) در شش منطقه استان تهران برگزار شود. 

طبق برنامه‌ای که مسئولان کمیته استعدادیابی هیئت فوتبال استان تهران تدوین کرده‌اند حوزه‌های فعال در فوتبال استان تهران باید تا تاریخ 20 اردیبهشت ماه سال 1403 نسبت به معرفی تیم منتخب خود به هیئت فوتبال استان تهران اقدام نمایند.

قرار است این تورنمنت با حضور تیم‌های برتر و منتخب هر منطقه در چهار گروه سه تیمی شامل گروه‌های شمال شرق، جنوب شرق، جنوب غرب و شمال غرب در روز پنجشنبه مورخ 1403/03/24 برگزار شود.

پس از برگزاری بازی‌های این چهار گروه، از هر گروه یک تیم به مرحله نهایی تورنمنت استانی صعود خواهد کرد.

زمان و مکان برگزاری مرحله نهایی متعاقبا تعیین و اطلاع رسانی خواهد شد.

منطقه 1: دماوند (میزبان) - فیروزکوه و پردیس
منطقه 2: پاکدشت (میزبان) - ورامین - پیشوا و قرچک
منطقه 3: حوزه جنوب شرق (میزبان) – شمیرانات و حوزه شمال شرق
منطقه 4: حوزه شمال غرب (میزبان) - حوزه جنوب غرب و شهرستان ری
منطقه 5: بهارستان (میزبان) - رباط کریم و اسلامشهر
منطقه 6: قدس (میزبان) - ملارد و شهریار

پیش از این یک دوره تورنمنت بازیکنان زیر 12 سال برگزار شد که رضایت استعدادیاب‌های فوتبال هیئت فوتبال استان تهران را به دنبال داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستورالعمل بهداشتی حج ۱۴۰۳ اعلام شد
  • دستورالعمل‌ بهداشتی حج ۱۴۰۳ اعلام شد
  • حوزهٔ انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس
  • هشدار افزایش ابتلا به سرخک در رفسنجان
  • سختی کار نفتی‌ها
  • ابرپروژه مسکونی تهران در محله یاخچی آباد با ۱۰ هزار واحد ساخته می شود
  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • ساخت پارکینگ‌های محلی منطقه‌ای و ارتقاء ایمنی شهروندان در دستور کار شهرداری منطقه۱۶ باشد
  • برگزاری تورنمنت برای استعدادیابی در فوتبال پایه
  • پیشگیری از دومیلیون مرگ کودکان با استفاده واکسن‌های موجود