Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه ایثار و شهادت ایرنا، سردار یعقوب سلیمانی روز چهارشنبه در نشست تعدادی از اعضای هیئت مدیره «انجمن خادمان شهدای مدافع حرم» ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات حاضران و تبریک  عید سعید فطر، گفت: در دو موضوع و رویداد خداوند خود میزبان بندگان است یکی در مراسم حج که خداوند میزبان زائران و دیگری در ماه مبارک رمضان که میزبان روزه‌داران است لذا امیدواریم همه ایثارگران عزیز از برکات این ماه بهره کافی و وافی را برده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اشاره به مسائل مطرح شده توسط اعضای «انجمن خادمان شهدای مدافع حرم»؛ از تلاش و همت این انجمن مردم‌نهاد در پرداختن به مسائل و مشکلات پیش روی خانواده‌های شهدای مدافع حرم تشکر کرد و گفت: ما در جریان تلاش عزیزان جانباز و ایثارگر در این انجمن هستیم. انصافاً ظرفیت خوبی است و می‌توانند در بسترسازی و پیشبرد اهداف بنیاد در موضوع خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم نقش مهمی داشته باشند.

 سلیمانی ضمن استقبال از پیشنهاد اعضای انجمن خادمان شهدای مدافع حرم برای تهیه بسته فرهنگی برای جامعه هدف این انجمن؛ اظهار کرد: به اعتقاد ما هم تهیه و اهدای بسته فرهنگی متناسب با روحیات، نیاز، سن و جنس جامعه هدف می‌تواند تأثیرگذاری خوبی داشته باشد. معاونت فرهنگی آمادگی دارد بسته پیشنهادی انجمن را که شناخت خوبی نسبت به خانواده‌های شهدای مدافع حرم دارند تهیه و به این عزیزان اهدا کند.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن اعلام آمادگی برای حمایت از فرزندان شهدای مدافع حرم، گفت: در موضوع تاریخ شفاهی، دوره‌های آموزشی در قالب اردوهای فرهنگی، دیدار با خانواده معظم شهدا و... مدیران کل معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد بر اساس نتایج نیازسنجی اولیه‌ای که صورت می‌گیرد، آماده همکاری و هم‌افزایی با انجمن خادمان شهدای مدافع حرم هستند.

سلیمانی در پایان با بیان اینکه خانواده‌های شهدای فاطمیون از مظلوم‌ترین خانواده‌های شهدای مدافع حرم هستند، اضافه کرد: خانواده‌های معظم شهدای فاطمیون کمتر به مسئولان مراجعه می‌کنند اما انجمن خادمان شهدای مدافع حرم می‌توانند رابط بین بنیاد شهید و امور ایثارگران و این خانواده‌ها باشند و شرایط و درخواست این عزیزان را به گوش ما برسانند.

در ابتدای این نشست «سرهنگ جانباز ناصر طایفه»، مدیر اداری و خزانه‌دار «انجمن خادمان شهدای مدافع حرم» و دیگر اعضای هیئت مدیره این انجمن هم به بیان دغدغه‌های خانواده‌های شهدای مدافع حرم پرداختند؛ که اهدای بسته فرهنگی به خانواده‌های شهدای مدافع حرم، پرداخت کمک هزینه تحصیلی به فرزندان دانشجو و محصل این شهدا و معرفی رسانه‌ای فعالیت‌های انجمن از جمله مسائل طرح شده بود.

مدیران کل معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این نشست در سخنان جداگانه‌ای نظرات و آمادگی خود برای حمایت از برنامه‌های این انجمن برای خانواده‌های شهدای مدافع حرم را اعلام کردند.

برچسب‌ها دفاع مقدس شهدای مدافع حرم معاون فرهنگی بنیاد شهید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دفاع مقدس شهدای مدافع حرم معاون فرهنگی بنیاد شهید دفاع مقدس شهدای مدافع حرم معاون فرهنگی بنیاد شهید اخبار کنکور خانواده های شهدای مدافع حرم بنیاد شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۹۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان موفقیت روش IVF در درمان ناباروری چقدر است؟

محمد ابراهیم پارسانژاد، فوق تخصص نازایی و رئیس انجمن باروری و ناباروری ایران گفت: زوج‌هایی که برای درمان ناباروری مراجعه می‌کنند بر اساس میزان مشکلاتشان از احتمال موفقیت مختلفی برخوردار خواهند بود. استاد دانشگاه شیراز در مورد درمان ناباروی، گفت: وقتی زوجی برای درمان ناباروری مراجعه می‌کنند در مرحله اول درمان‌های سطحی مربوط به زوجین برای آنها تجویز می‌شود و در صورت لزوم درمان‌های اولیه به سمت درمان‌های پیشرفته سطح ۳ می‌رود. وی افزود: بعد ازدواج درصد بارداری یک زوج در ماه اول ۱۵ درصد، در ۶ ماه اول ۵۰ درصد، در ۸ ماه این میزان به ۸۰ درصد و بعد از یک سال احتمال بارداری برای آن ها به صد درصد می‌رسد. این پزشک متخصص با اشاره به اینکه تمامی زوج های نابارور می‌توانند در فرایند درمان قرار گیرند، تاکید کرد: این به معنای آن نیست که همه آن ها بچه دار می‌شوند. طبق اعلام سازمان جهانی بهداشت بین ۳۵ تا ۴۰ درصد از افرادی که اقدام به درمان ناباروی می‌کنند و از روش‌های کمک باروری استفاده می‌کنند بچه دار می‌شوند. وی تاکید کرد: تا سال ها پیش اگر زوجی مراجعه می‌کردند که به قول معروف مرد دچار مشکل بود و اسپرم نداشت به او گفته می‌شد که قابل درمان نیست. اما حالا درمان برای همه افراد نابارور انجام می‌شود و البته این به معنای موفقیت در همه عمل‌ها نیست.

پارسانژاد در مورد علت تغییر تاریخ بیست و سومین کنگره انجمن ناباروری در زمانی که اعلام شده بود نیز گفت: قرار بود کنگره ناباروری در تاریخ پنجم اردیبهشت ماه در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شود و برنامه ریزی برای برگزاری آن از ماه ها قبل انجام شده بود اما وقتی همکاران ما برای نصب پلاکاردها و تجهیز سالن به دانشگاه مراجعه می‌کنند مسئولین سالن مجوز کار نمی‌دهند و علت ممانعت را همزمانی کنگره با کنکور سراسری عنوان می‌کنند. وی خاطرنشان کرد: موضوع با ریاست دانشگاه مطرح شد و وی با ابراز تاسف از وقوع چنین شرایطی سالن دانشگاه را در تاریخ ۱۹ الی ۲۱ اردیبهشت ماه در اختیار کنگره انجمن باروری و ناباروی ایران قرار دادند تا کنگره در این زمان برگزار شود. پارسانژاد با ابراز تاسف از اینکه این اتفاق بسیار ناگوار بود چرا که بسیاری از پزشکان از استانهای مختلف برای این کنگره بلیط رزرو کرده بودند ادامه داد: ما در موقعیت سختی قرار گرفتیم و مجبور بودیم به تک تک مدعوین تماس بگیریم و خبر تغییر تاریخ کنگره را برای آنها توضیح دهیم.آنها هم پذیرفتند که قصور از مسئولان برگزار کننده کنگره نبوده و قرار شد در ۱۹ اردیبهشت ماه در خدمت آنها باشیم. رئیس انجمن باروری و ناباروری ایران خاطرنشان کرد: توجه به متضرر شدن تعدادی از همکاران در سراسر کشور در جهت تهیه بلیط و اقامت در تهران و تغییر تاریخ کنگره انجمن باروری و ناباروری ایران طی گفتمانی با ریاست دانشگاه و همچنین در جلسات متعدد انجمن این موضوع مورد بررسی شد؛ حتی الامکان قسمتی از خسارات وارد شده به همکاران جبران شود. گفتنی است بیست و سومین کنگره انجمن باروری و ناباروری ایران ۱۹ الی ۲۱ اردیبهشت ماه در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • دشمن از فرهنگ شهادت، هراس دارد
  • ۲۵۰۰ یادواره محله و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • ۲۵۰۰ یادواره محله محور و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • فروش لاستیک های تاریخ گذشته به جای لاستیک دولتی؟ | واکنش انجمن صنعت تایر را ببینید
  • ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر
  • دیدار استاندار با خانواده معزز شهدای حادثه تروریستی سیب و سوران در حوزه سیستان
  • مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی: اقدام‌های فرهنگی باید امیدآفرین باشد
  • دیدار امیرحسین صادقی با خانواده شهید مدافع حرم
  • میزان موفقیت روش IVF در درمان ناباروری چقدر است؟