Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@19:14:24 GMT

شماره 20 بد قلق؛ طلسم لوئیس سوارز می شکند؟

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۹۴۴۷

شماره 20 بد قلق؛ طلسم لوئیس سوارز می شکند؟

گل شماره 20 لوئیس سوارز برای اتلتیکو طلسم شده ولی امشب برابر سوسیداد شاید پایان ناکامی های این مهاجم باشد.

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس سوارز مهاجم اروگوئه ای در تابستان گذشته به صورت رایگان از بارسلونا به اتلتیکو ملحق شد اما با این وجود بندهایی در قراردادش ایجاد شده تا به تیم کاتالان سود برسد. 

 

 

 

 

 یکی از بندهای مهم قرارداد سوارز این است که با وجود این که تا سال 2022 قرارداد دارد، می تواند در همین تابستان از اتلتیکو جدا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بندهای دیگر اما مربوط به پاداش هایی است که پس از گلهای پانزدهم و بیستم به حساب بارسلونا واریز می شود اما بند دوم به نظر می رسد که برای سوارز طلسم شده چرا که مهاجم اروگوئه ای از روز 21 مارس روی گل شماره 19 مانده و نتوانسته از آن عبور کند. سوارز در آن شب با ضربه سر در مقابل آلاوس گلزنی کرد تا اتلتیکو پیروزی ارزشمندی را کسب کند و صدرنشین بماند.

 

 

 

 

از آن به بعد اما سوارز دچار طلسم شده است و به دلایلی چون بدشانسی، مصدومیت و نیز محرومیت، نتوانسته گلزنی کند .

در همین مدت اتلتیکو به شدت پرفراز و نشیب عمل کرده و خطر از دست دادن قهرمانی را حس می کند. حالا سوارز می تواند در سه بازی پایانی فصل به اتلتیکو کمک کند. اگر تیم سیمئونه از سه بازی بعدی 9 امتیاز بگیرد بدون تردید قهرمان لالیگا می شود. یکی از یان بازی ها امشب برابر سوسیداد است؛ طلسم سوارز می شکند؟

لوئیس سوارز اتلتیکو مادرید بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لوئیس سوارز اتلتیکو مادرید بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۹۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کولاک یک‌ نیمه‌ای لیونل مسی برابر نیویورک ردبولز؛ تاثیر مستقیم روی ۶ گل!

مسی عملکردی باورنکردنی برابر نیویورک ردبولز داشت 

طرفداری | بامداد امروز و در دیداری از هفته دوازدهم رقابت‌های MLS فصل ۲۰۲۴، اینتر میامی در خانه با نتیجه پرگل ۲-۶، نیویورک ردبولز را در هم شکست. لیونل مسی با ثبت آمار خیره‌کننده‌ ۱ گل و ۵ پاس گل، ستاره میدان بود و نقش پررنگی در پیروزی بزرگ تیمش ایفا کرد؛ لوییس سوارز نیز با 3 گل و ۱ پاس گل عملکرد بسیار درخشانی داشت. 

اینتر میامی ۶-۲ نیویورک ردبولز؛ نمایشی ماورایی از فوق ستاره‌های MLS نمایش استثنایی مسی

نکته جالب توجه این‌جاست که لیونل مسی آمار درخشانش را در تنها یک نیمه به ثبت رساند. نیویورک ردبولز بازی را بهتر شروع کرد و در دقیقه ۳۰ به گل رسید. نیمه اول با همین نتیجه پایان یافت و شاگردان تاتا مارتینو بازنده به رختکن رفتند. در نیمه دوم اما ورق به طور کامل برگشت؛ روی پاس گل مسی در دقیقه ۴۸، ماتیاس روهاس گل تساوی را به ثمر رساند و ستاره آرژانتینی خودش در دقیقه 50 اینتر میامی را پیش انداخت. مسی تا دقیقه ۸۱، ۴ پاس گل دیگر برای روهاس و لوییس سوارز (روهاس ۱ گل، سوارز ۳ گل) فراهم کرد تا شب به یاد ماندنی‌ای را برای تیمش رقم زده باشد.

رکوردهای لیونل مسی در این بازی اولین بازیکن تاریخ MLS با ثبت ۵ پاس گل در یک بازی اولین بازیکن تاریخ MLS با اثرگذاری روی ۶ گل در یک بازی آمار لیونل مسی در فصل جاری  12 گل و ۱۱ پاس گل در ۱۱ بازی! لیونل مسی و لوییس سوارز

 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • ۵ پاس گل و یک گل؛ دنیا مثل مسی نخواهد دید
  • کولاک یک‌ نیمه‌ای لیونل مسی برابر نیویورک ردبولز؛ تاثیر مستقیم روی ۶ گل!
  • 5 پاس گل و یک گل: دنیا مثل مسی نخواهد دید
  • پیروزی پر گل اینترمیامی با آتش‌بازی مسی و سوارز!
  • خلاصه بازی مایورکا 0-1 اتلتیکو مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • طلسم ۳۰ ساله در پرسپولیس؛ دومین کاپیتان هم در حسرت می ماند؟
  • گل تماشایی: طلسم براهیم شکست (عکس)
  • فقط یک نفر شهامت داشت امباپه را سرجایش بنشاند
  • کنایه سنگین سیمئونه به ممفیس دیپای
  • دولت سیزدهم طلسم بهره‌ برداری از خط ریلی شلمچه-بصره را می شکند؟