Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@00:29:35 GMT

اختلاف در اردوی یوونتوس به اوج رسید

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۹۵۹۴

اختلاف در اردوی یوونتوس به اوج رسید

شرایط در اردوی یوونتوس مناسب نیست و تنش بر این باشگاه حاکم شده است.

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در حال سپری کردن بدترین روزهای یک دهه اخیر خود است و حتی رسیدن به لیگ قهرمانان برای فصل بعد هم برای این تیم دشوار شده است. نشریه گاتزتا دلااسپورت امروز در گزارشی به تشریح شرایط رختکن بیانکونری پرداخته و مدعی شد اختلافاتی بین ارکان مختلف باشگاه از جمله بازیکنان، مدیریت و البته کادر فنی و مشخصا آندره آ پیرلو ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

به نظر می رسد بازیکنان یوونتوس تصور می کنند تمرینات پیرلو بیش از اندازه راحت بوده و این موضوع در عدم آمادگی آنها در فصل جاری نقش دارد. اما مسئله دیگر برخی اظهارنظرهای سرمربی جوان بیانکونری بوده که به مذاق بازیکنان یوونتوس خوش نیامده است. پیش از دیدار حساس هفته گذشته برابر میلان، آندره آ پیرلو در نشست خبری به انتقاد از وینستون مک کین پرداخته و مدعی شد رفتار این هافبک آمریکایی باید 100 درصد حرفه ای باشد، نه 50 درصد. همچنین جیجی بوفون، دروازه بان باتجربه یوونتوس نیز در رختکن منزوی بوده و بر خلاف تصور نقش چندانی در این باشگاه ایفا نمی کند.

 

در حال حاضر رابطه بین بازیکنان، مربیان و مدیران یوونتوی شکرآب شده و اینطور به نظر می رسد که تنها بازیکنان مقصران اصلی عملکرد بیانکونری در فصل جاری جلوه داده شده اند. البته به نظر می رسد پیرلو شانس چندانی برای حفظ موقعیت شغلی خود برای فصل آینده ندارد و حتی اگر این تیم به لیگ قهرمانان ارپا هم برسد، احتمالا این سرمربی جوان برکنار خواهد شد.

یوونتوس آندره آ پیرلو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس آندره آ پیرلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۹۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال به یوونتوس، تنها خواسته ریکاردو کالافیوری

کالافیوری مقصد بعدی خود را انتخاب کرده است.

ریکاردو کالافیوری مدافع/فولبک چپ ۲۱ ساله و ایتالیایی بولونیا که مدت هاست مورد توجه یوونتوس قرار دارد، با وجود دریافت پیشنهاد از تاتنهام و بایرلورکوزن، انتخاب خود را انجام داده و قویا خواهان انتقال به یوونتوس است.

به نقل از گاتزتا دلو اسپورت؛ کالافیوری تمایلی به خارج شدن از سری آ ندارد. او تمام پیشنهادهای خارجی را نادیده می گیرد تا مسیر انتقال خود به یوونتوس را هموار کند. بولونیا برای فروش کالافیوری ۲۵ تا ۳۰ میلیون یورو می خواهد. او در تابستان گذشته با مبلغ ۴ میلیون یورو از بازل به بولونیا پیوست و با نظر موتا از فولبک به مدافع  مرکزی تغییر پست داد. ۴۰٪ از مبلغ فروش کالافیوری سهم بازل است. در تورین این باور ایجاد شده که پس از آغاز همکاری با تیاگو موتا، کالافیوری نیز همراه این سرمربی جوان راهی بیانکونری خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • دلیل پنهان جدایی رونالدو از رئال مادرید فاش شد!
  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است
  • انتقال به یوونتوس، تنها خواسته ریکاردو کالافیوری
  • 26 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال زنان دعوت شدند
  • به دو دلیل مهم: شاید آلگری در یوونتوس بماند
  • چالهان اوعلو: از هیچ کس الهام نگرفتم؛ پیرلو مانند من دفاع نمی کرد
  • حضور مربیان تیم ملی در بازی شمس آذر - پیکان
  • بوفون: دو بار تا آستانه پیوستن به رم رفتم
  • میلان به دنبال هایجک موتا از یوونتوس
  • وقتی آندره آ پیرلو فوتبال را به هنر تبدیل می‌کند / فیلم