Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@17:12:00 GMT

2 برادر سلطان مرغ بودند / بازداشت با 12 تن مرغ قاچاق در اردبیل

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۹۶۰۴

2 برادر سلطان مرغ بودند / بازداشت با 12 تن مرغ قاچاق در اردبیل

فرمانده انتظامی استان از کشف پرونده اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۱۲۶ میلیارد و ۵۱۲ میلیون ریال و دستگیری ۲ مجرم در عملیات مشترک ماموران پلیس آگاهی و امنیت اقتصادی اردبیل خبر داد.به گزارش رکنا، هوشنگ حسینی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی تشکیل یک فقره پرونده در پلیس امنیت اقتصادی اردبیل با موضوع اخلال در نظام اقتصادی توسط ۲ برادر و در پوشش شرکت مرغداری، بررسی‌های تخصصی پیرامون موضوع آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با انجام بررسی‌های تخصصی مشخص شد این ۲ برادر به صورت غیرقانونی و با تبانی‌های انجام داده، پروانه فعالیت شرکت مرغداری را از پرورش و نگهداری ۲۰ هزار قطعه مرغ به ۴۰ هزار قطعه افزایش داده و ۳۷۷ تن نهاده‌های دامی خارج از ظرفیت دریافت کرده‌اند.

کشف تخلف دوم؛ قاچاق ۱۲ تن مرغ

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به انجام تحقیقات و بررسی‌های تکمیلی پیرامون این پرونده بیان داشت: در ادامه تحقیقات مشخص شد این ۲ برادر ۱۲ تن مرغ را نیز به صورت قاچاق و با هدف توزیع خارج از شبکه، از استان اردبیل خارج کرده‌اند.

حسینی از دستگیری هر ۲ برادر پس از هماهنگی قضائی و در عملیات مشترک ماموران پلیس آگاهی و امنیت اقتصادی اردبیل خبر داد و گفت: این ۲ برادر به دلیل اخلال در نظم اقتصادی به ارزش ۱۲۶ میلیارد و ۵۱۲ میلیون ریال دستگیر و تحویل مقام قضائی شدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: فارس

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا پلیس امنیت مرغداری قاچاق پلیس اخبار حوادث قاچاق پلیس اردبیل پلیس امنیت مرغداری سهام عدالت قیمت خودرو کرونا عکس انتخابات دختر بازیگر زن ایرانی تعرض جنسی بازیگر سینما و تلویزیون فیلم انتخابات 1400 ایران انتخابات ریاست جمهوری ۲ برادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۹۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت بیش از ۳ میلیارد ریالی یک واحد صنفی در رشت

مرتضی امینی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پرونده نگهداری انواع سیگار خارجی و توتون در شعبه دوم ویژه قاچاق کالا و ارز رشت رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با بررسی پرونده و نداشتن مدارک قانونی اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سیگار قاچاق، متهم را به پرداخت سه میلیارد و ۴۸۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در بازرسی از یک دستگاه خودرو سواری، سیگارهای قاچاق را کشف و گزارش تخلف آن را برای رسیدگی به این اداره کل ارسال کردند.

کد خبر 6089458

دیگر خبرها

  • بازداشت ۳ نفر در پرونده فوت یک پزشک در شیراز
  • کیفرخواست پرونده گروه (ش) با بیش از هزار شاکی در دادسرای تهران صادر شد
  • پرونده کثیرالشاکی موسوم گروه "ش" به دادگاه ارسال شد
  • رسیدگی قضائی به اخلال ۶۰۰۰ میلیارد ریالی در نظام اقتصادی
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد در لرستان
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • حبس و جزای نقدی بیش از ۷۴ میلیارد ریالی دو متهم پرونده اخلال در نظام توزیع دارویی آذربایجان غربی
  • کشف بیش از ۲ هزار قوطی نوشیدنی انرژی‌زا قاچاق در هشترود
  • محکومیت بیش از ۳ میلیارد ریالی یک واحد صنفی در رشت