Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@05:06:35 GMT

فعالیت بازارهای هفتگی دواب میاندوآب‌ آزاد است

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۹۷۳۴

فعالیت بازارهای هفتگی دواب میاندوآب‌ آزاد است

صمد اکبری روز چهارشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا در میاندوآب افزود: این شهرستان با توجه به آمار بالای ابتلا همچنان در وضعیت قرمز قرار دارد و تا زمانی که استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی به فرهنگ عمومی تبدیل نشود، همچنان دچار امواج مختلف کرونا خواهیم بود.

وی اضافه کرد: در روزهای گذشته با دقت و وسواس تمام مجوزهای تردد صادر شده ولی باتوجه به مصوبات ستاد ملی کرونا مبادی ورودی و خروجی شهرستان از ساعت ۱۲ روز سه شنبه تا ساعت ۱۲ روز شنبه هفته بعد برای خروج خودروها با پلاک بومی و ورود خودروهای غیربومی بسته خواهد بود و به هیچ عنوان مجوز تردد صادر نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: اکنون به علت کمبود نیرو در داروخانه ها مراجعه مردم به این مکان‌ها نگران کننده است و از مدیران داروخانه ها انتظار میرود با افزایش کارکنان و یا تغییر روش نوبت دهی باعث کاهش ازدحام نشوند.

تاکنون ۱۶ هزار میاندوآبی به‌ کووید۱۹ مبتلا شده‌اند

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب در این جلسه گفت: تاکنون ۱۶ هزار مورد مثبت ابتلا به کرونا به طور قطعی در این شهرستان شناسایی شده که از این تعداد ۲ هزار و ۱۰۰ نفر در بخش‌های ویژه و ایزوله بیمارستان عباسی بستری شده اند.

سهراب حیدری با بیان اینکه هم‌اکنون ۶۵ بیمار مثبت کرونا در بیمارستان عباسی بستری هستند، افزود: با توجه به وضعیت قرمز شهرستان خوشبختانه فرایند بستری و تعداد بیماران روند نزولی دارد.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه مراجعه بیماران کرونایی به بیمارستان در مراحل آخر بیماری اتفاق میافتد، به تبع آن مرگ ‌میر ناشی از بیماری زیاد است.

حیدری با اشاره به اینکه یک عده به عنوان پرستار در منازل با روش‌های غیر علمی بیماران را در ظاهر درمان می‌کنند و باعث مشکلات ثانویه برای بیماران می‌شوند، گفت: به صورت جدی با این مشکل مقابله خواهیم کرد.

وی افزود: در رابطه با واکسیناسیون بعد از کارکنان بهداشت و درمان، در حال حاضر از جمعیت بالای ۸۰ سال میاندوآب‌، ۵۰ درصد واکسینه شده اند و واکسیناسیون افراد باقیمانده با سرعت تمام ادامه دارد.

وی اضافه کرد: از شروع پیک چهارم کرونا نزدیک به هشت هزار مورد بازدید مشترک از صنوف مختلف انجام گرفته که برای ۷۰۰ مورد اخطار کتبی صادر و بیش از ۲۰۰ مورد پلمب و برای ۵۰ مورد تشکیل پرونده و به مراجع قضایی ارجاع داده شده است.

میاندوآب یکی از قطب‌های دامپروری در آذربایجان‌غربی است و در چهار روز از هفته، پنج میدان دواب در این شهرستان فعالیت می‌کنند و از بیشتر نقاط کشور از جمله تهران، قم، قزوین، شمال و جنوب کشور برای خرید و فروش دام به این شهرستان مراجعه می‌کنند.

برچسب‌ها ویروس کرونا دام و طيور میاندوآب بهداشت و سلامت محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دام و طيور میاندوآب ویروس کرونا دام و طيور میاندوآب بهداشت و سلامت محدودیت های کرونا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۹۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مسئولان نسبت به ایمنی راه‌ها توجه بیشتری داشته باشند
  • کاهش واردات و توسعه صادرات؛ راهبرد مهم فعالیت مناطق آزاد
  • سهمیه یک‌هزار و ۷۰۰ واحدی میاندوآب در طرح نهضت ملی مسکن
  • مناطق آزاد و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصاد تبدیل شوند/ هیچ بن‌بستی در مسیر فعالیت مناطق آزاد وجود ندارد
  • برای افزایش تعطیلات هفتگی کار کارشناسی نشده است
  • پیشنهاد افزایش ۴۰ درصدی تعرفه شهریه آموزشگاه‌های آزاد هنری یزد
  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند
  • دولت سیزدهم عزم راسخی برای تأمین مسکن اقشار کم‌برخوردار دارد
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • اعلام آمادگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان میاندوآب برای برگزاری امن کنکور سراسری