Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، دومین روز ثبت نام داوطلبان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در محل وزارت کشور در حالی به پایان رسید که حضور رییس دولتهای نهم و دهم و تعدادی از اعضای کابینه وی در ستاد انتخابات حواشی این روز را بیشتر از روز نخست کرد.

 از ساعت ۸ و نیم صبح اعلام شد که رییس دولت های نهم و دهم درحال آمدن به وزارت کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبل از رسیدن احمدی نژاد، تعدادی از هوادارانش زودتر از وی مقابل وزارت کشور حاضر شدند و شعارهایی در حمایت از او سر دادند. رییس دولت‌های نهم و دهم پس از ثبت نام با حضور در جمع خبرنگاران از رد صلاحیت‌ها انتقاد و تاکید کرد اگر برای بار دیگر رد صلاحیت شود نه تنها پای صندوق های رای حاضر نمی شود بلکه از هیچ نامزد دیگر حتی دوستانش حمایت نمی کند.

در حالی که تعدادی  از داوطلبان بدون همراه وارد وزارت کشور می‌شدند، احمدی نژاد را چهره هایی مانند علی اکبر جوانفکر، عبدالرضا شیخ الاسلام، احمد علیرضا بیگی، مجتبی ثمره هاشمی، مرتضی تمدن و جلیل احمدی نژاد (برادر) همراهی کردند.

علی اکبر جوانفکر در گفت و گو با ایرنا و درباره اینکه آیا احمدی نژاد رد صلاحیت می شود، گفت که هیچ دلیلی برای رد صلاحیت او وجود ندارد.

رستم قاسمی وزیر نفت دولت دهم که با شاخه گلی رز در دست وارد تالار وزارت کشور شده بود ادعا کرد می‌تواند در همه ابعاد اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و دیپلماسی موفق باشد.

امیرحسین قاضی زاده هاشمی نایب رییس مجلس شورای اسلامی هم هم با مشایعت دختر خود به وزارت کشور آمد و با چند کتاب در دست که برنامه‌هایش بود، اعلام کرد با کمک جوانان کشور را اداره خواهد کرد. او شعارش را دولت سلام عنوان و تصریح کرد مردم ۴۲ سال سلام کردند و کسی جواب سلام آنان را نداده است.

محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان دولت نهم هم با ثبت نام در انتخابات رسما وارد گود انتخاباتی شد که طبق ادعای خود در سیاست داخلی و خارجی سابقه فعالیت دارد. قدرتعلی حشمتیان فعال حزبی رییس جبهه مستقلین وعده داد در صورت رییس جمهور شدن در سه ماهه نخست فعالیتش همه را واکسینه می‌کند.

محمد حسن قدیری ابیانه، دیپلمات، حسن سبحانی استاد اقتصاد دانشگاه تهران از دیگر افراد نام آشنا بودند که در دومین روز از انتخابات ثبت نام کردند.

محمدشریف ملک‌زاده رییس پیشین سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هم  که مستقل ثبت نام کرده بود گفته بود شعاری ندارد و ۴۲ سال شعار دادن کافی است.

حضور افراد ناشناخته در رنج سنی مختلف و با برنامه‌های متفاوت از حواشی دومین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری بود. خبرنگاری با شعار رفع فساد در گرو احیای جمهوری، جوان ۳۷ ساله ای که خود را فرزند شهید معرفی کرده بود و اطلاعاتی حتی از وظایف و کابینه یک رییس جمهور نداشت به قول خودش دنبال معیشت مردم بود. بانویی شیک پوش توجه عکاسان و تصویربرداران را به خود جلب کرده بود.

داوطلبی با سربند سبز، زنی کفن پوش، یک حقوقدان ۴۷ ساله و دندانپزشک میانسال از افرادی بودند که در دومین روز در محل وزارت کشور حاضر شده و ثبت نام کردند.

امروز همچنین حجت الاسلام محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور و حسین ذوالفقاری معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور با حضور در محل ستاد انتخابات از فرایند ثبت نام داوطلبان بازدید کردند.

 منتظری که عضو هیات نظارت بر تبلیغات انتخابات هم می‌باشد در جمع خبرنگاران ابراز امیدواری کرد در روزهای باقیمانده شاهد حضور افرادی باشیم که خود را صالح می‌دانند و در نهایت یک انتخابات خوب، سالم، پرشور و بی دغدغه داشته باشیم.

ذوالفقاری هم از پیش بینی تمهیدات امنیتی لازم برای همه مراحل انتخابات خبر داد و گفت که در مرحله اخذ رای با توجه به افزایش شعب اخذ رای، فقط ۲۵۰ هزار نفر نیرو در زمان برگزاری انتخابات مستقیم برای حراست از شعب اخذ رای به کار گرفته می‌شود.

بدین ترتیب دومین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری به پایان رسید و در این دو روز ۱۳۰ نفر برای حضور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام ثبت نام کردند.

برچسب‌ها احمد علیرضا بیگی وزارت کشور امیر حسین قاضی زاده هاشمی ستاد انتخابات کشور حسین ذوالفقاری حسن سبحانی محمد عباسی پروندهٔ خبری ثبت نام داوطلبان نامزدی انتخابات ریاست جمهوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: احمد علیرضا بیگی وزارت کشور امیر حسین قاضی زاده هاشمی احمد علیرضا بیگی وزارت کشور امیر حسین قاضی زاده هاشمی ستاد انتخابات کشور حسین ذوالفقاری حسن سبحانی محمد عباسی اخبار کنکور انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام داوطلبان نهم و دهم احمدی نژاد وزارت کشور رد صلاحیت رییس دولت دومین روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۹۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای 5 سند همکاری با حضور روسای جمهور ایران و سریلانکا

به گزارش جماران؛ مقامات عالی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری دمکراتیک سوسیالیستی سریلانکا در حضور سید ابراهیم رئیسی و رانیل ویکرماسینگه روسای جمهور دو کشور، ۵ سند همکاری در حوزه‌های «همکاری‌های فرهنگی، علمی، فنی، رسانه‌های گروهی و ورزش و جوانان»، «همکاری میان کتابخانه‌های ملی دو کشور»، «همکاری اتاق تعاون ایران و شورای ملی تعاون سریلانکا»، «همکاری‌های رسانه‌ای و جهانگردی بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و وزارت رسانه، جهانگردی و هواپیمایی سریلانکا» و «همکاری در زمینه صنعت فیلم بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و شرکت ملی فیلم سریلانکا» امضا کردند.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی مرتضی افقه از تاثیر انتخابات آمریکا بر بازار ارز/ منتظر این تغییر باشید
  • داعش در افغانستان از بین رفته است
  • کاهش نرخ بی‌کاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • رییس سازمان سنجش آموزش کشور: نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • خبر عجیب رییس سازمان سنجش: کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
  • رییس سازمان سنجش آموزش کشور: برخی ابزار‌های جاسوسی کنکور را در بدن کار گذاشتند/ داوطلبان کانال‌های تقلب را ترک کنند
  • اهمیت «دور دوم انتخابات مجلس» نباید کمتر از دور اول تلقی شود
  • امضای 5 سند همکاری با حضور روسای جمهور ایران و سریلانکا
  • تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد
  • تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت