Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@04:21:00 GMT

خدمت‌رسانی به مناطق حاشیه‌نشین بندر ماهشهر افزایش یابد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۰۰۳۷

خدمت‌رسانی به مناطق حاشیه‌نشین بندر ماهشهر افزایش یابد

فریدون بندری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه شهرستان بندر ماهشهر ظرفیت‌های مادی و معنوی فراوانی دارد، افزود: باید از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده کرد و با کمک یکدیگر در راستای توسعه همه‌جانبه این شهرستان از آنها بهره برد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندر ماهشهر، از عملکرد جمعیت هلال احمر شهرستان تقدیر کرد و گفت: هلال احمر شهرستان به ویژه در ایام کرونا عملکرد بسیار خوبی را داشته و باید این نهاد را حمایت و تقویت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، از افتتاح چهار خانه هلال در بندر ماهشهر خبر داد و اظهار کرد: این مراکز در مناطق حاشیه‌نشین جانمایی و راه‌اندازی شده‌اند زیرا خدمت‌رسانی بیشتر به مناطق حاشیه‌نشین و محرومیت‌زدایی از این نقاط باید با جدیت پیگیری شود.

کد خبر 5210955

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان ماهشهر فرمانداری ماهشهر هلال احمر خوزستان خانه هلال ویروس کرونا بوشهر عید سعید فطر واکسن کرونا کرمانشاه آمار کرونا انتخابات 1400 گرگان شیوع کرونا اردبیل نماز عید سعید فطر عکس استانها فطریه بسته معیشتی بندر ماهشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۰۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراشبند همچنان صدر نشین ثبت بارش های بهاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز فارس، هواشناسی فارس میزان بارش باران در مناطق مختلف استان فارس را تا ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه امروز اعلام کرد.
بر اساس اعلام هواشناسی فارس، بیشترین میزان بارش سامانه اخیر که از دیروز در فارس فعال شده است، مربوط به فراشبند با ۳۷ و ۴ دهم، فیروزآباد ۳۵ و ۶ دهم و لار ۳۳ میلی متر است.
در این سامانه در شیراز هم ۸ و نیم میلی متر باران باریده است.
میزان بارش در دیگر مناطق به شرح زیر است:

دیگر خبرها

  • بوی نامطبوع شهرستان بندرترکمن را فراگرفت/ فرماندار: علت حادثه در حال بررسی است
  • فراشبند همچنان صدر نشین ثبت بارش های بهاری
  • ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس افزایش می‌یابد
  • جاه‌طلبی هالیوودی‌ها؛ ظرفیت ورزشگاه رکسهم به 50 هزار نفر افزایش می‌یابد
  • ارتفاع موج در دریای خزر افزایش می‌یابد/ تشدید فعالیت سامانه بارشی تا پایان هفته
  • استقلال متعلق به تهران است اسمش تغییر کند به مردم برمی‌خورد/ لابد مسابقات را هم به بندر ماهشهر منتقل می‌کنند!
  • انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید
  • قدردانی از ۱۰۶ نفر از اعضای شورا‌های شهرستان فریدن
  • مناطق حاشیه‌نشین️، بزرگترین مشکل شهر ارومیه است
  • خانه‌های هلال در کشور به ۸۰۰۰ خانه افزایش می‌یابد