Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه و به نقل از دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در آذربایحان‌غربی، نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌غربی در پی شهادت ۲نفر از بسیجیان قرارگاه  حمزه سید الشهدا در درگیری با اشرار و ضد انقلاب پیام تبریک و تسلیتی صادر کردند.

متن این پیام بدین شرح است 

بسم الله الرحمن الرحیم
وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا  بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ  ﴿  آل عمران  - ۱۶۹ ﴾

خبر شهادت دو تن از بسیجیان قرار گاه حمزه سید الشهدا (ع) در واپسین روزهای  ماه مبارک رمضان  که در درگیری با اشرار و ضد انقلاب  به درجه رفیع شهادت نائل آمدند باعث تاسف و تأثر فراوان گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجاهدت های بی وقفه رزمندگان و بسیجیان استان آذربایجان غربی در سالهای متمادی برای حفظ امنیت در مرزهای کشور عزیزمان ، کارنامه ای درخشان و سرشار از عشق ، ایثار و مجاهدت فی سبیل الله است که هیچ گاه از اذهان مردم قدرشناس ایران اسلامی و استان آذربایجان غربی فراموش نخواهد شد.

اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت شهیدان والامقام از پیشگاه خداوند قادر متعال برای شهدای عزیز ، علّو درجات اخروی و رحمت واسعه الهی و همنشینی با انبیا و اولیای الهی  و برای خانواده های معظم ایشان ، همرزمان و آحاد مردم شریف و قدرشناس استان صبر، اجر و ثبات قدم در پیمودن راه نورانی شهدا را مسئلت می جویم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پیام تسلیت آذربایجان غربی نماینده ولی فقیه شهادت آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۰۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با جامعه کارگری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ نماینده ولی فقیه در گیلان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر با اشاره به جایگاه رفیع کار و کارگر در اسلام استان گفت: عمده ملزومات زندگی مردم جامعه محصول کار و تلاش کارگران است، که باید به این قشر از جامعه بیشتر توجه شود.

آیت الله رسول فلاحتی با اشاره به تقاضای بازار برای مصرف کالا‌های ایرانی، گفت: بیشتر کشور‌ها امروز تمایل دارند تولیدات ایرانی را مصرف کنند و همچنین، کشور‌هایی همچون ترکیه، سوریه و عراق بهترین میدان عرضه تولیدات فنی و مهندسی ایرانیان هستند.

وی با تاکید بر ضرورت برآورد میزان نیاز داخلی برای تولید در عرصه‌های مختلف، اضافه کرد: در حال حاضر ۲۳۸ هزار هکتار شالیزار داریم، اما مشخص نیست که تولید برنج از این مقدار شالیزار پاسخگوی نیاز داخلی باشد تا در صورت نیاز با حمایت مسئولان تلاش بیشتری برای جهش تولید انجام شود.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به تلاش دولت برای احیای شرکت‌ها و صنایع تعطیل و نیمه تعطیل کشور، افزود: با احیای این شرکت‌ها، کارگران و تولیدکنندگانی که براثر مشکلات بیکار شدند با سرمایه‌گذاری‌های جدید به عرصه تولید بازمی گردند.

امام جمعه رشت با تاکید بر لزوم ایجاد توازن میان افزایش حقوق کارگری و کالا‌های مصرفی، افزود: با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب مسئله امنیت شغلی را مطرح کردند، برخی کارفرمایان با جذب کارگر ۸۹ روزه برای کارگران نگرانی ایجاد می‌کنند در حالی که متولیان امر باید به مشکلات کارگران توجه و برای حل آن تلاش کنند.

آیت‌الله فلاحتی همچنین با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص ارتباط صنعت با مدارس و دانشگاه، افزود: دانش‌آموزان پس از پایان تحصیلات متوسطه، باید مهارت لازم در رشته تحصیلی خود را داشته باشد.

نمایندگان تشکیلات کارگری و کارفرمایی، مدیران شورای هماهنگی گیلان، مدیران تعاون کار و بسیج کارگری و کارخانجات استان هم موضوعات مربوط به حوزه خود را مطرح کردند

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • پیام تسلیت آیت الله نریمانی در پی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی
  • تسلیت سید محمد خاتمی به سید حسین خمینی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • پیام رئیسی در پی درگذشت عروس امام خمینی
  • دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با جامعه کارگری
  • پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت مرحومه معصومه حائری
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • دیدار رئیس بنیاد مسکن کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی