Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی نام درست گفت: در اجرای دقیق مصوبات ستاد ملی و قرارگاه مقابله با کرونا محدودیت هایی در ایام تعطیلات عید سعید فطر در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی نام درست، رئیس پلیس راهور سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: در اجرای دقیق مصوبات ستاد ملی و قرارگاه مقابله با کرونا، مبنی بر محدودیت و ممنوعیت سفرها در ایام تعطیلات عید سعید فطر، تردد خودروهای شخصی با پلاک غیربومی در معابر شهری سیستان و بلوچستان ممنوع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ساعت منع تردد شبانه تمامی خودروها  در این ایام را نیز از  ۲۲ تا سه اعلام کرد و گفت: پلیس راهور در اجرای مأموریت‌های ذاتی نسبت به کنترل و اعمال قانون در خصوص سفرها و ترددهای غیرمجاز در سطح معابر شهری براساس شهرهای دارای وضعیت قرمز، نارنجی و زرد اقدام و جرائمی اعمال خواهد کرد.

به گفته نام درست، رانندگان خودرو های غیر بومی نیز که در ایام تعطیلات عید سعید فطر اصرار به تردد در سطح معابر شهری استان را داشته باشند در شهرهای قرمز ملبغ یک میلیون تومان و در شهرهای زرد و نارنجی ۵۰۰هزار تومان اعمال قانون می شوند.

وی ادامه داد: در تعطیلات پیش رور تمامی خودروهای شخصی در صورت تردد در ساعات منع تردد شبانه در سطح شهر ها نیز مبلغ ۲۰۰ هزار تومان جریمه ممی شوند، ناوگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر و خودروهای وانت بار با پلاک شخصی که در امر جابه جای مسافر و ارزاق عمومی فعالیت دارند،  از این دستورالعمل مستثنی هستند.

رئیس پلیس راهورسیستان و بلوچستان با اشاره به  محدودیت ها و تمهیدات ترافیکی نماز عید سعید فطر در زاهدان هم گفت: این محدودیت ها از ساعت ۶ صبح روز عید آغاز می شود و تا پایان مراسم نماز عید و روان سازی کامل ترافیک ادامه خواهد داشت.

وی درباره محدودیت ترافیکی مسیر حرکت نمازگزاران اهل تشیع گفت: در مسیر رفت به سمت محل برگزاری نماز هیچگونه محدودیتی برای تردد در نظر گرفته نشده است، ولی در مسیر برگشت از بزرگراه خلیج فارس - مقابل بیمارستان امام علی (ع) به سمت میدان دکتر حسابی، خیابان بزرگمهر از تقاطع پرستار تا تقاطع دانشجو و خیابان پرستار از پارکینگ تا پل زیر گذر به سمت شهرک غدیر محدودت تردد به صورت یک طرفه اعمال خواهد شد.

نام درست با اشاره به محدودیت های ترافیکی اعمال شده در مسیر حرکت نمازگزاران اهل سنت هم اظهار کرد: در مسیر رفت نماز گزاران به محل برگزاری نماز هیچگونه محدودیتی اعمال نخواهد شد، ولی در مسیر برگشت نماز گزاران، از مسیر غرب به شرق به سمت میدان پرستار، خروجی از میدان پرستار به سمت میدان امام رضا (ع)، حدفاصل میدان پرستار- بلوار انقلاب و میدان امام رضا(ع)، مسیر جنوب به شمال و میدان ترمینال از کمربندی به سمت تقاطع امام خمینی(ره) و سرداران شهید تردد به صورت یکطرفه اعمال می شود.

وی با بیان این که رانندگان از سوار کردن مسافر بر وانت بارها جدا خود داری کنند، افزود: رانندگان در ورودی و خروجی پارکینگ ها از پارک کردن خودرو خودداری کنند و برای جلوگیری از تصادفات احتمالی هر گز به صورت خلاف جهت حرکت نکنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: عید سعید فطر محدودیت ها نام درست عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۰۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوج و فرد از طرح ترافیک پایتخت حذف شد

به گزارش پارس نیوز ، محسن هرمزی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد سرانجام مطالعات تغییر در اجرای طرح ترافیک در شهر تهران با تأکید بر اینکه ما در معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران میراث دار کم و کاستی‌هایی هستیم، گفت: حوزه طرح ترافیک در سال‌های اخیر با توجه به مقتضیات زمانی به‌روزرسانی نشده است.

به‌روز رسانی طرح ترافیک در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می‌شود

وی با بیان اینکه در به‌روزرسانی طرح ترافیک قواعد را در سال جدید در دستور کار قرار دادیم؛ بگونه‌ای که موضوع به‌روز رسانی طرح ترافیک در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می شود، افزود: بعد از نهایی شدن تغییرات، طرح اصلاحی باید در نهادهای بالادستی مورد بررسی و تصویب قرار گیرد و بعد از آن نسبت به ابلاغ و اجرایی کردن طرح جدید اقدام می‌کنیم.

در طرح ترافیک جدید چیزی به نام طرح «زوج و فرد» نخواهیم داشت

هرمزی با تأکید بر اینکه جزئیات تغییرات بعد از نهایی شدن به اطلاع شهروندان می‌رسد، اظهار کرد: اما باید بگویم که بر اساس مطالعات جدید یک طرح ترافیک خواهیم داشت و چیزی به نام طرح «زوج و فرد» نخواهیم داشت و همچنین قواعدی مبتنی بر حوزه برقی سازی را وضع می‌کنیم؛ یعنی خودروها و موتورسیکلت‌های برقی قابلیت تردد بدون محدودیت خواهند داشت. در محدوده بازار و منطقه ۱۲ نیز محدودیت‌هایی برای تردد موتورسیکلت‌های بنزینی ایجاد خواهد شد.

طرح جدید ترافیکی کمکی به شب مردگی خیابان‌های پایتخت

معاون حمل و نقل شهرداری تهران تصریح کرد: طرح جدید ترافیکی را به نحوی مدیریت خواهیم کرد که از شب مردگی خیابان‌ها کم کنیم؛ زیرا طرح ترافیک سال‌ها باعث شده که به شب مردگی خیابان‌ها کمک کند.

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • محدودیت‌ های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته به سمت مازندران
  • زوج و فرد از طرح ترافیک پایتخت حذف شد
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز