Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@15:39:19 GMT

بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره انتخاب داور دربی

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۰۵۰۷

بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره انتخاب داور دربی

باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که به انتخاب محمدرضا اکبریان به‌عنوان داور دیدار با استقلال احترام می‌گذارد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، این باشگاه در پاسخ به تماس‌‎های صورت گرفته و سوالات رسانه‌ها در پی طرح بعضی مباحث مرتبط با بازی روز جمعه اعلام می‌دارد؛ به جامعه داوران فوتبال ایران و همچنین تصمیم فدراسیون فوتبال و کمیته و دپارتمان داوری در انتخاب آقای محمدرضا اکبریان، داور بین‌المللی فوتبال کشورمان برای قضاوت دربی، احترام می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 

دربی بزرگ فوتبال ایران، مهم‌ترین و در عین حال جذاب‌ترین رقابت هر فصل فوتبال و ورزش کشور به شمار می‌رود و نیاز است که همه اهالی فوتبال به‌ویژه عوامل درگیر با این مسابقه، برای برگزاری هر چه بهتر آن تلاش کنند تا آرامش بر اردوی هر دو تیم حکم‌فرما شود.

 

سیاست مدیریت باشگاه پرسپولیس بر اصل «آرامش به جای جنجال» استوار است. همچنین اعتقاد داریم نباید رفتارها، بیانیه‌‌ها، مصاحبه‌ها و اظهار نظرهایی صورت بگیرد که واهمه تلاش برای اعمال فشار و تاثیرگذاری بر برگزارکنندگان مسابقات، به ویژه مداخله در امر داوری از آن استخراج شود.

 

پرسپولیس با ذهنی آرام و امیدوار به رعایت عدالت در همه سطوح، از جمله عدالت در امر مدیریت بازی، نظارت بر اتفاقات، عملکرد داوران و مسائل حاشیه‌ساز وارد دربی خواهد شد.

 

عدالت، آرامش، تمرکز و اخلاق، تنها واژه‌های محبوب و مورد انتظار باشگاه پرسپولیس است که امیدواریم قبل، حین و بعد از دربی رعایت شود. برای رسیدن به نمود عملی این واژه‌ها، نیاز به همدلی و هماهنگی همه اعضای خانواده بزرگ فوتبال ایران است. هر کسی باید نقش و مسئولیت خود در رقم زدن یک دربی زیبا، بدون حرف و حدیث، اتفاقات پشت‌پرده و عاری از حاشیه را بپذیرد و آن را اجرا کند.

انتهای پیام/

  کمیته داوران پرسپولیس تهران دربی (داربی) محمدرضا اکبریان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمیته داوران پرسپولیس تهران دربی داربی محمدرضا اکبریان باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۰۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس

عبدالکریم حسن یکی از بهترین مدافعان چپی است که تا به حال در فوتبال ایران و تیم پرسپولیس حضور داشته اند.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس در تاریخش مدافعان چپ درجه اولی داشته است که بعضی از آن ها در حد بهترین های ایران بودند. مجتبی محرمی به نقل از بسیاری از کارشناسان، بهترین مدافع چپ فوتبال ایران بود و شماری مثل رضا شاهرودی، مهرداد میناوند و جواد منافی از بهترین های تاریخ فوتبال ایران بودند.

برخی از مدافعان چپ برتر تاریخ پرسپولیس در پست های دیگر هم بازی کرده اند (مثل محمد پنجعلی) و برخی دیگر تنها در دفاع چپ حضور پیدا کردند. در فهرست ذیل نام بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس را با هم مرور می کنیم:

محراب شاهرخی رضا وطنخواه محمد پنجعلی کاظم سیدعلیخانی محمدحسن انصاری فرد مجتبی محرمی رضا شاهرودی جواد منافی مهرداد میناوند علیرضا امامی فر محمد برزگر روبرت ساها پژمان نوری مهرداد پولادی محمد انصاری سعید آقایی وحید امیری علی نعمتی عبدالکریم حسن

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس
  • تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ به دلیل ضرب و شتم داور
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • داور فوتبال ایران: بله از باخت پرسپولیس خوشحال شدم | چرا نمی گذارید ما کری بخوانیم!
  • ۱۸۵ میلیون متر مکعب آب شرب در لرستان تولید شد
  • درس بزرگ اراکی‌ها به فوتبال ایران
  • اتفاق عجیب در فوتبال پایه ایران + تصاویر | عده‌ای به جان کمک داور افتادند
  • به ستوه آمده‌ایم!
  • حذف پرسپولیس از جام حذفی فوتبال ایران
  • حضور داور کشتی خوزستانی در آخرین گزینشی المپیک