Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع چپ برزیلی لوس بلانکوس به دلایل انضباطی مقابل گرانادا غایب خواهد بود. 

مارسلو مورد خشم و غضب زین الدین زیدان قرار گرفته است. 

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت گل، شاید طرفداران رئال مادرید دلیل غیبت مارسلو در لیست این تیم برای بازی با گرانادا در هفته سی و ششم لالیگا را مصدومیت این بازیکن بدانند ولی حقیقت چیز دیگری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از قرار معلوم درگیری لفظی مارسلو و زیدان در جریان آخرین جلسه تمرینی مادریدی ها باعث شده است تا سرمربی تیم تصمیم به خط زدن نام مارسلو از لیست تیمش بگیرد. 

گفته می شود منشأ این دیگری، اختلاف نظر مارسلو با تاکتیک های دفاعی زیدان بوده است. این بازیکن ۳۳ ساله که از فرصت کم بازی کردن خود راضی نیست، کاری کرد تا کاسه صبر زیدان لبریز شود. 

اخبار داغ 

فیلم کتک کاری در لحظه ورود احمدی نژاد به وزارت کشور/ تذکر جدی احمدی نژاد برترین های قرن با اصغر مدیرروستا: 15 سالم بود پرویز قلیچ خانی را دیدم، از نیمه زمین گل می زد من فرهاد مجیدی هستم؛ بالغ تر و بلند مدت تر! تاریخچه دربی تهران؛ نگاهی به 94 تقابل استقلال و پرسپولیس رابطه بازیکنان یوونتوس با کریستیانو رونالدو به هم خورده است / گاتزتا محرومیت دو ساله از لیگ قهرمانان در انتظار یوونتوس، بارسلونا و رئال مادرید / ادعای اسکای

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۰۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست بازیکنان بایرن مونیخ برای سفر به مادرید؛ غیبت ۴ بازیکن

باواریایی‌ها با انگیزه جبران ناکامی‌های خود در فصل جاری به مصاف رئال مادرید خواهند رفت

طرفداری | در دیداری حساس از دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ از ساعت ۲۲:۳۰ فردا (چهارشنبه) به مصاف یکدیگر خواهند رفت. جدال رفت دو تیم در مونیخ با تساوی ۲-۲ خاتمه یافته بود. 

کادرفنی بایرن مونیخ، لیست بازیکنان دعوت شده به اردوی این تیم برای سفر به مادرید را اعلام کرد. بونا سار، کینگزلی کومان، ساشا بویی و رافائل گریرو بازیکنانی هستند که به دلیل مصدومیت، قادر به همراهی باواریایی‌ها در نبرد سانتیاگو برنابئو نخواهند بود. 

لیست بایرن مونیخ برای تقابل با رئال مادرید لیست بایرن مونیخ

 

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • ناهماهنگی عجیب در اسپانیا: رئال دو بار جام می‌گیرد!‏
  • لیست بازیکنان بایرن مونیخ برای سفر به مادرید؛ غیبت ۴ بازیکن
  • زیدان هرگز سرمربی این تیم نخواهد شد
  • جود بلینگام: پدرم همیشه پیراهن رئال مادرید با نام و شماره زیدان را در خانه بر تن می‌کرد
  • واکنش زین‌الدین زیدان به حضور در بایرن مونیخ
  • واکنش زیدان به حضور در بایرن‌ مونیخ
  • حمایت بی‌وقفه زیدان از رئال، حتی در دنیای سرعت
  • زیدان در مسابقات فرمول یک هم به یاد رئال مادرید است: برای همیشه، هالا مادرید
  • زیدان در فرمول یک هم رئال را فراموش نمی‌کند!
  • ادعای ستاره بایرن: به رئال فکر می‌کنیم، نه باخت!